Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyhmää!!! Voiko netistä ostaa "vahingossa" jonkun ohjelman???

Vierailija
04.03.2012 |

Mä en tajuu juuri mitään näistä koneista. Yritin lukea yhtä vanhempaa tekstiä sähköpostistani ja sitä kautta menin ostamaan jonkun ohjelman vai meninkö?! Apua.... Mulla on suht uusi läppäri enkä vielä tiedä mitä kaikkea koneella on ja mitä ei ole asennettu valmiiksi. Liikkeessä laittoivat koneen siihen vaiheeseen että pääsin nettiin yms. ilman ihmeempiä asennuksia.

Niin siis kyse on sellasesta ohjelmasta kuin Microsoft Office 2010. Kun yritin lukea tekstiä niin kone tarjosi tuota ohjelmaa mulle Ja alkoi asentaa sitä. Missään kohtaa ei kysytty että haluanko ostaa sen taikka mitään tarkempia tietoja minusta/laskutusosoitteesta yms. mitään sellaista. Lapsi kyllä sähläsi tässä koneella samaan aikaan mutta minusta mistään ostamisista ei ollut puhetta. Nyt kun katsoin käynnistä-valikkoa koneelta niin sieltä löytyi tuo ohjelma ja siinä on palkki jossa lukee "olen jo ostanut Micros... jne. ja sitten sen perässä palkki jossa teksti aktivoi. Näiden tekstien alla lukee "osta office verkosta ja perässä palkki jossa lukee osta.

Tajuskohan kukaan tästä mitään ;) Mutta siis voiko netistä ostaa jotain niin ettei heti tajua ostavansa. Tuleeko mulle nyt joku hirvee lasku kotiin vai mitä tässä tapahtui? Kiitos tuhannesti jos vastaat!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskua ei tule ja vain nuija ostaa officen kun vastaavan openofficen seuraaja on ilmainen.

Vierailija
2/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tilaukset vaatii aina luottokortin, vai miten ajattelit että laskuttaisivat??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan joku paniikki päälle ;)

No, arvoisat viisaammat palstailijat. Onko tosta ohjelmasta jotain haittaa jatkossa, lataileeko esim. jotain mainoksia jatkuvasti yms. koneelle. Kannattaako se poistaa?

ap

Vierailija
4/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siinä joku officen trial versio, anna olla.

Vierailija
5/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei tosin Suomessa) niin ostin kaupasta siihen Officen kevytversion (taysversio on tosi kallis) joka maksoi muistaakseni alle satasen. Mitaan asennuslevykkeita en kuitenkaan saanut vaan pelkan koodin ja sitten se jo ostettu ja maksettu ohjelma piti kotona ladata netista sen koodin avulla.

Mutta jos sulla ap olisi jotain vastaavaa niin kyllahan sun ostopapereissa lukisi etta Office sisaltyy koneen hintaan, tai olisi eri hinta eriteltyna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi