Synnytyksestä viikon päivät, ja tuntuu kuin puukkoa iskettäis alhaalla
Välillä tulee tunne että joku iskis puukolla peräsuoleen tai vaihtoehtoisesti emättimeen. Joskus vastaavaa tuntuu myös klitoriksen kohdalla. En revennyt pahasti, neljällä tikillä selvisin, tällä hetkellä mitä katoin niin kaksi tikkiä jäljellä välilihan kohdilla. Mulla myös peräpukamia tuli synnytyksestä, alkuun valutti verta mutta nyt on vaan epämukavaa tunnetta sillä suunnalla. Ummetusta on ja siihen ei vielä luumukuuri ole auttanut
Mitäs noi puukkotuntemukset vois olla, jälkisupistuksiako? Tulee myös muulloin kuin vain imettäessä? Joskus kipua myös alavatsalla ja kerkesin pelottelemaan itseäni kohtutulehduksella mutta kuumetta esim. ei ole... :/
Kommentit (5)
Ikävä vaiva, mulla kolmannen kohdalla se oli jo ihan hirveää... Nelosesta oli vatsa rv 10 jälkeen koko ajan löysällä ja pukamat ei kasvanut isoksi, niinpä jälkikivuiltakin säilyttiin.
Mene nyt hakemaan kapseleita ja rasvaa! Ihan samantien, nyt.
Ne voi olla yhtä hirveitä kuin synnytyssupistuksetkin. Mulla oli myös liitoskivun tyyppisiä kipuja vielä pari kuukautta synnytyksen jälkeen, tuntuivat juuri tuollaiselta viiltävältä kivulta.
Koeta jaksaa, kyllä toi kärsimys joskus loppuu.
jälkisupistuksia,itellä oli ainakin hirveet/todella kipeet jälkisupistukset synnytyksen jälkeen.