Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Flunssa ja limaa nielussa, millä saan sen pois?
03.03.2012 |
Olen juonut lämmintä ja höyryhengitellyt. Ei lähde niistämällä eikä sylkemällä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
limaan auttaa höyryhengitys (kiehauta isossa kattilassa vettä ja vedä paksu pyyhe päänpäälle ja nautiskele jälkihöyryistä pää kattilan yläpuolella, varo ettet polta itseäsi.
Vanha konsti on myös puhaltaa letkun kautta pulloon jossa vettä, melkein saman asian ajaa jos on suuri muovipilli, jolla puhaltelet vesipulloon.