Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit kun kerroin olevani vihreä :)

Vierailija
20.03.2012 |

Olin yhden tosi komean, koulutetun ja menestyneet yrittäjän kanssa treffeillä pari kertaa. Yhteydenotot loppuivat kuitenkin kuin seinään ja lopulta sain sähköpostitse tivattua syyksi sen, että hän ei voi sietää vihreitä. Sanoi vaan, että meillä eroaa perusajatus maailmasta ja yhteiskunnan toimivuudesta niin pahasti, että ei siitä mitään tulisi :( Näinkin siis voi käydä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei vissiin sekään mies mikään järjen jättiläinen ole :) ei poliittinen suuntaus vaikuta siihen miten parisuhteesa voi elää.

sanotaan, että jos toinen on oikein kunnolla viherhihhuli ja toinen taas vaikka "ei vihreä" (vaikka mikä muu poliittinen katsantokanta) niin kyllä saattaa tulla ristiriitojakin tuon vihreyden vs ei vihreyden kanssa. Esimerkiksi elämisen, asumisen, kulutustottumusten ym. kanssa.

Esim. mä en pystyis asumaan sellasen "kunnon vihreän" kanssa. Haluan nautiskella elämästä menettämättä yöunia siitä, että oliko tämä kahvi nyt oikeaa, oliko tämä automatka 15 km liian pitkä vai ei...

Vierailija
2/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehen puolelta todella reilua katkaista yhteydenpito tähän. Maailmankatsomuksenne erosivat ilmeisesti niin paljon toisistaan, ettei kaveri nähnyt reiluksi jatkaa koska olisi joutunut silloin syöttämään sinulle pajunköyttä ja huijaamaan itseäänkin.

Itse en ole mikään suuri anti-vihreä, mutta kyllä minullakin olisi vaikeuksia elää vihreän aatteen todella syvällisesti omaksuneen naisen kanssa. En yleensä kierrätä, valmistan ja syön estotta liharuokia, en luomuile ollenkaan ja mielestäni metsästys on hyvä harrastus. On vain kaikkien kannalta parempi, etten yrittäisikään vakavaan suhteeseen näihin asioihin elämäntehtävinään suhtautuvien kanssa.

Toivoo nuorehko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tätyy nostaa hattua miehen kekseliäisyydestä.Poliitinen kanta on muka väärä, just.

Oikea syy lienee se, että oli tavannut jonkun toisen, joten kiinnostus sinuun lopahti.

Varsinainen paskahousu tuo äijä, kuin ei ole munaa kertoa naiselle rehellisesti eron syytä.

-Mies, 44 v,

Vierailija
4/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mies arvata, että jossakin vaiheessa tulisi vastaan trimmaamaton pöheikkö josta ei mennä läpi ilman viidakkoveitsen apua. Ja päätti jättää homman jollekulle erähenkisemmälle kaverille. Oikein toimittu!

Vierailija
5/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta poliittinen, myös uskonnollinen jne maailmankatsomus on on tärkeä kumppanin valinnassa.

Itse en lähtisi ensimmäistäkään kertaa ulos "menestyneet yrittäjän kanssa", niin vierasta maailmaa hän minulle edustaisi.

Olen itse tutkija ja seurustellut esim. muusikon ja pedagogin kanssa.

Vierailija
6/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli nyt viikonloppuna vähän vastaava kokemus :( Tapasin mielenkiintoisen miehen ja siinä nousi sitten esiin että olen vihreiden varavaltuutettu. Mies tokaisi vihreiden olevan tekopyhiä ja moraalittomia ja jätti mut siihen baaritiskille :(

Vierailija
7/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 21:24"]

Minulle tuli nyt viikonloppuna vähän vastaava kokemus :( Tapasin mielenkiintoisen miehen ja siinä nousi sitten esiin että olen vihreiden varavaltuutettu. Mies tokaisi vihreiden olevan tekopyhiä ja moraalittomia ja jätti mut siihen baaritiskille :(

Ihanaa kuulla, että fiksujakin miehiä löytyy vielä!

[/quote]

Vierailija
8/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa päästä eroon epäseksikkäistä miehistä: väittää olevansa vihreä. Kannattaa kokeilla! Ja lähteä heti pois ennenkuin änkyrä ryhtyy jankkaamaan poliittisia näkemyksiään.

Vierailija
9/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 14:52"]

Minusta poliittinen, myös uskonnollinen jne maailmankatsomus on on tärkeä kumppanin valinnassa.
Itse en lähtisi ensimmäistäkään kertaa ulos "menestyneet yrittäjän kanssa", niin vierasta maailmaa hän minulle edustaisi.
Olen itse tutkija ja seurustellut esim. muusikon ja pedagogin kanssa.

[/quote]

Sama täällä.

Kaiken maailman yhteiskunnan tuilla eläjät, hihhulit ja viherpiipertäjät ovat totaalisen out!

Vierailija
10/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 12:53"]

Olin yhden tosi komean, koulutetun ja menestyneet yrittäjän kanssa treffeillä pari kertaa. Yhteydenotot loppuivat kuitenkin kuin seinään ja lopulta sain sähköpostitse tivattua syyksi sen, että hän ei voi sietää vihreitä. Sanoi vaan, että meillä eroaa perusajatus maailmasta ja yhteiskunnan toimivuudesta niin pahasti, että ei siitä mitään tulisi :( Näinkin siis voi käydä.

[/quote]

niin kun vihreä on punainen mikä rakentaa ydinvoimaa siniselle !!!!

Vierailija
11/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 21:27"]

Paras tapa päästä eroon epäseksikkäistä miehistä: väittää olevansa vihreä. Kannattaa kokeilla! Ja lähteä heti pois ennenkuin änkyrä ryhtyy jankkaamaan poliittisia näkemyksiään.

[/quote]

Tämä on pakko ottaa käyttöön. Kun sönkkäävä känninen leijonakoru-wt kiertää baarissa sönkkäämässä kaikille naisille jotka suostuu kuuntelemaan, niin eikun vihreää kehiin ja tyypistä pääsee eroon.

Vierailija
12/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi toistamiseen Vihreää miestä. Ajatusmaailma täysin erilainen kanssani ja ihmeellisiä vouhkaajia asioista ilman perusteluja. Moni Vihreä pitää itseään luonnon ystävänä, mutta nuotion tekeminen on täyttä utopiaa. Kovin on helppoa olla Vihreä ja asua keskellä kaupunkia kerrostalossa, kun oikeaa luontoa näkee vain dokumenteissa. Sudetkin ovat ystäviä, kun ovat tarpeeksi kaukana.

Vierailija
13/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 13:04"]

Heidi Hautala on ainoa suoraselkäinen ministeri kautta aikojen. Ennemmin äänestän rehellisiä vihreitä kuin valehtelevia ruotsalaisia. Valehtelu on suoranainen kansantauti meren tuolla puolen. Ei tartte katsoa kuin kuningasta niin valehtelua piisaa.

[/quote]

:D :D

Vierailija
14/23 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kokoomuslainen ja olen ollut parisuhteessa demarin, kepulaisen ja persun kanssa. Ja nykyisinkin erään heistä. Koskaan ei puoluekannasta ole muodostunut mitään ongelmaa. Ei liioin uskonnosta, vaikka itse olen ateisti ja mieheni käy kirkossa joka sunnuntai.

Vierailija
15/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sanoi rehellisesti. Mutta ei vissiin sekään mies mikään järjen jättiläinen ole :) ei poliittinen suuntaus vaikuta siihen miten parisuhteesa voi elää. Minä olen viheä ja pitkäaiakinen aviomeiheni ei todellakaan, Ei se meidän yhdessäeloa ole haitannut.

Ehkä tuo äijä on niitä miehiä jotka on luetellut unelma naiselleen tietyt kriteerit ja yrittää löytää jotain sen sisältä. Usein heille käy niin, että jäävät yksin :) tai löytävät jonkun kriteerit täyttävän, jonka kanssa ei vaan kemiat syty. Sitten ollaan naimisissa "väärän ihmisen" kanssa.

Ole onnellinen, että pääsit noin juntista eroon :D

Vierailija
16/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Hautala on ainoa suoraselkäinen ministeri kautta aikojen. Ennemmin äänestän rehellisiä vihreitä kuin valehtelevia ruotsalaisia. Valehtelu on suoranainen kansantauti meren tuolla puolen. Ei tartte katsoa kuin kuningasta niin valehtelua piisaa.

Vierailija
17/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi ikimaailmassa kuvitellakaan olevani persun kanssa. huh, puistatus. Kokkarekin olis liikaa.

Vierailija
18/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ruottalaiset kuin vihreät!

Ovat liian kapeakatseisia molemmat ja vihreät maksaa vielä niin helvetisti hulluine ilmastopeikkoineen....

Vierailija
19/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi "Homeopatia toimii!" Hautala... Just joo.

Vierailija
20/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakit miehelle, joka olisi vihreä. Monet kriteerit helpottavat parinvalintaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, ettei yhteiselämästä tulisi mitään sen toisen maailmankatsomuksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi