Paska päivä tänään:S
Ulkona on ihana ilma ja olisi tehny mieli olla vaan raikkaassa ilmassa, mutta eiii.. heti aamusta riitely miehen kanssa, mikä pilasi koko hemmetin päivän, nyt mökötän yksin vauvan kanssa kotona..
Kellään muulla paska päivä?
Kommentit (3)
En ole jaksanut lähteä ulos. Lähinnä olen maannut peiton alla. Mies on siivonnut, käynyt kaupassa, laittanut ruokaa, ulkoillut ja pelannut lasten kanssa jne. Nyt meinaa vielä lähteä lasten kanssa retkelle.
Ehkä eniten suututtaa kun toinen on niin saamarin reipas kun itseä vaan lusmuttaa ja väsyttää.
En ole jaksanut lähteä ulos. Lähinnä olen maannut peiton alla. Mies on siivonnut, käynyt kaupassa, laittanut ruokaa, ulkoillut ja pelannut lasten kanssa jne. Nyt meinaa vielä lähteä lasten kanssa retkelle.
Ehkä eniten suututtaa kun toinen on niin saamarin reipas kun itseä vaan lusmuttaa ja väsyttää.
täähän on kuin mun kirjoittama!
kanssa ihan p-päivä, ja riitelin yksin miehen kanssa, se, kun ei sitä taitoa ole koskaan oppinut.
Ulos auringonpaisteeseen ja raikkaaseen ilmaan meno auttoi kuitenkin vähäsen. Ehkä sinäkin voit mennä vauvan kanssa.
Toivottavasti sovitte riidan pian, tsemppiä ja jaksamisia tähän päivään.