Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavarakasoista ja ylimääräisestä rojusta luopuminen aiheuttaa turvattoman olon?

Vierailija
03.03.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kauhukseni pistänyt merkille että minulla on turvallisempi olo kun koti on sotkussa. Toisaalta siitä taas aiheutuu häpeää, sillä tiedän ettei koti saisi olla tavarakaaoksessa.

Vierailija
2/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on psykologinen häiriö. Ihminen kai yrittää paikata oman elämänsä tunne-elämän puutteita takertumalla roinan keräämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulle se aiheutti ihanan vapauden tunteen.

Vierailija
4/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että joku tulisi tyhjentämään kotimme kaikesta ylimääräisestä. Olisin vain huojentunut. Itse en jaksa ruveta raivaamaan.

Vierailija
5/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarvitse väistellä rojuja. Tulee ahdistava olo. Mutta siihen tottuu.

Osaan tavaroista taas liittyy muistoja. Ne eivät ole mitään ihmeellisiä asioita, kuten perhejuhlia tai lomamatkoja, vaan jotain arkisia häivähdyksiä, joista haluaa pitää kiinni.

Vierailija
6/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että joku tulisi tyhjentämään kotimme kaikesta ylimääräisestä. Olisin vain huojentunut. Itse en jaksa ruveta raivaamaan.

tai sit me voidaan kyllä tulla pakulla hakeen pois jos on ehjää tavaraa.

Antiikki kelpaa myös.

Vierailija
7/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Asun seudulla, jossa kaikenlaiset romukasat takapihoilla ovat pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Sille on olemassa järjellinen syy, joka paljastuu siinä vaiheessa, kun pitää korjata jotain. Varaosa ei ole noudettavissa lähimmässä liikkeessä, vaan sitä pitää metsästää pitkin Suomea ja tilata niin että tulee joskus ensi kuussa. Kätevät isännät ja toisinaan emännätkin noutavat jotain sieltä romukasasta ja tekevät remontin sillä.

Jotenkin vaan tuntuu siltä, että tarvittaessa on paljon helpompi hakea jotain omista "varastoista" kuin ryhtyä etsimään ja tilaamaan jostain muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi