Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä hylkään mun lapset, kusipään äiti suosii hylättyjä erolapsia rahallisesti.

Vierailija
03.03.2012 |

Mun lapset hyötyy myös taloudellisesti siitä, että häivyn kuvioista.

Kusipään äiti suosii äitinsä hyljeksimiä kusipään vanhempia kakaroita, ostelee mopoja, soittavälineitä, uusia pelikoneita ja vaatteita.

Turvaan lapsilleni aineellisesti ja rahallisesti parhaan tulevaisuuden ja häivyn kuvioista täysin.

Hiukka vituttaa, kun kusipää saa vanhemmalle penikalle edes suksia hankittua, ehkäpä ex-anoppi ostaa ne hylätylle lapsiparalle säälistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi-ikäisenä pellolle, asuu mummolassa ilmaiseksi ja tuhlaa opintotukensa tupakkaan, peleihin ja energiajuomiin ja mummo passaa ja kuorii perunatkin valmiiksi.

Parasta mitä voin lapsilleni tehdä on hylätä ne.

Rahasta ei tule olemaan puutetta, kun kusipään äiti säälistä ostelee pennuille kaikkea mitä ne tahtoo.

Vierailija
2/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian häipymällä kuvioista. Mummo ostaa kaiken mitä hylätyt kakarat keksivät pyytää ja se on hyvä se.

Kusipää esittää äidilleen jotain muuta mitä on eikä saa vittu edes suksia pyydettyä ostamaan isommalle kakaralle.

Parasta lapsilleni, lähden vetämään ja mummo ostaa tavaraa ja vaatteita ja maksaa lomamatkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkää ne kakarat nyt jo äläkä vatvo asiaa täällä viikosta toiseen. Sanoista tekoihin jo.

Vierailija
4/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroiden takia olisi ehkä voinut käydäkin hoidossa, mutta eipä enää tartte, kun paras lopputulos on että häivyn kuvioista ja anoppi ja kusipää saavat keskenään kasvattaa kakaroista ihan sellaisia kuin tykkäävät.

Jos on puutetta aineellisella puolella, niin eipähän ole enää mun ongelma, ei.

Ja heti tuli uusia ideioita miten lastenhoidosta ja terapiasta vapautuneen aikani käytän.

Lopultakin aikani riittää kaikkeen siihen mitä haluan tehdä, kun ei tartte turhata

tunteja "hoitoon" eikä lasten tapaamisiin.

Jos mä saan eläkkeen ainoastaan yhdeksi vuodeksi, en tosiaankaan tuhlaa vähäisiä eläkepäiviäni kenenkään muun kuin itseni aikatauluttamiin tekemisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme