Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko influenssa olla kuumeeton? Minulla on muut oireet, mutta ei kuumetta

Vierailija
03.03.2012 |

Eli on päänsärkyä, kurkkukipua, lihassärkyä, huonovointisuutta mutta ei kuumetta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nytimes.com/2009/05/13/health/13fever.html

"Many people suffering from swine influenza, even those who are severely ill, do not have fever, an odd feature of the new virus that could increase the difficulty of controlling the epidemic, said a leading American infectious-disease expert who examined cases in Mexico last week."

Ehkä ne kuumeettomat eivät sitten ole oikeasti kipeitä näiden viisaiden mukaan, jotka väittävät, että kuumeetonta influenssaa ei esiinny.

Itse nukuin pari päivää putkeen ja olo oli yleisesti influenssainen, kun tuota sairastin. Lääkäri diagnosoi influenssaksi, vaikka kuumetta ei ollut.

Vierailija
42/45 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla influenssa vaikka ei kuume nouse, tosin muu olo on ihan kamalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti

Vierailija
44/45 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihnisen:

Räkätippa nokassa = influenssa

Märkä pieru= noro

Alakuloisuus=vähintään keskivaikea masennus

Kuivahko iho=atopia

Lihavuus= kilpirauhasenvajaatoiminta

Päänsärky=migreeni

ja sitä rataa.

Vierailija
45/45 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi sairastaa ilman. Murrosiän läpikäyneillä eivät yhtä herkästi enää kuume nouse ja se kuinka vähemmän herkästi on hyvin yksilöllistä. Jotkut eivät huomaa eroa, toiset voivat olla tekemässä sepsiskuolemaa ja lämpöä ei vieläkään tule. Ja sit on vielä meitä kummajaisia joilla rupee puhkemaan ali-lämpö eikä kuume. Itsellä ollut labratestilla todettu influenssa kolme kertaa, pahimmassa rupesi taju lähtemään ja sairaalassa olivat sitten hämillään että missä olin ollut kun mittari oli näyttänyt 31,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi