Mulla on ongelma blogin anonyymien kommenttien kanssa.
Olen saanut samana päivänä viime kesän peräkkäin kaksi kommenttia blogiini.
Toisessa sanotaan, että vittu ämmä on sekaisin ja toisessa jotain samantapaista, mutta en muista tarkkaa sananmuotoa.
Paikkakuntien perusteella lähettäjäksi voisi sopia eräs kolleegani = ????
Nimen osien perusteella lähettäjäksi voisi sopia kaksi henkilöä, jotka ovat töissä samassa paikassa ja joita molempia olen yrittänyt tavoittaa siinä onnistumatta. Molemmilla sellaiset nimet, että kokonimikaimojakin on monia.
Nyt tuo anomyymi pyytää minua poistamaan henkilötiedot noista, uhkaillen, että tuskin haluan tekemisiin poliisin kanssa.
Pyysin häntä lähettämään omat tarkemmat tietonsa sekä mitä tietoja tarkalleen hän haluaa, että poistan blogistani. Hän lähetti viestin, josta asia ei parane ja se saapui roskapostina. Lähetin jo siihenkin palautteen ja odotan vastausta.
Mielipiteitä tästä? Kiitos!
Kommentit (3)
Olen kirjoittanut, että kaikki jotka tällaisia kommentteja tänne laittavat pääsevät tänne blogiin tähän kohtaan.
Eipä ole tullut muita ääliökommentteja yli kahteen vuoteen kun blogi on ollut olemassa. Jos otan pois niin joku ääliö voi tullakin.
Googletin nimen, jolla kommentti oli lähetetty ja hänet löytää mm jossain yhteydessä missä puhutaan Hollannin pedofiilien puolueesta. Pitemmälle en päässyt. Ja näyttää olevan mahdollisesti hoivahenkilökuntaan kuuluvaa porukkaa tai ehkä joku ope.
Missä ne palstan salapoliisit on? Niidenhän pitäisi olla hereillä tähän aikaan. Nyt pitäisi jahdata niitä jotka jo tähän aikaan lukevat blogeja - ehkäpä laskuhumalassa tai jopa kännissä ja kirjoittelevat kaikkea paskaa.
Älä pilaa blogiasi tuonlaisten henkilöiden takia. Näyttävät olevan ihan sekaisin.
Poista ja unohda koko juttu.