Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttinen yllätys..

Vierailija
03.03.2012 |

Haluaisin järkätä miehelle yllärin sunnuntaiksi, kun hän palaa työmatkaltaan. Rahaa ei ole paljon, mutta jotain romanttista olisi kiva keksiä!

Olen ajatellut tehdä hyvää ruokaa, ostaa viiniä jne. Joku rentouttava hieronta ois varmasti mieleen.

Oisko teillä jotain vinkkejä mitä kivaa voisin järkkäillä? Mulla ei oikein tule nyt ideoita mieleen, sen verran on tuota stressiä on päällä kaikesta muusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei halua seksiä, niin sitten on kyllä jossain vika... minulle ainakin tulisi todella paska fiilis jos miehellä ei seisoisi silloin kun haluan seksiä... tai tulisi mieheltä vastaus, että pää kipeä, tänään ei huvita!...

seksiä ei tarvitse olla joka päivä.. mutta valmis pitää olla silloin kun nainen haluaa! ellei tietty kyse 50 v miehestä... silloin voi ymmärtää, että ei se nouse tosta vaan :)

Vierailija
22/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja astianpesukoneen tyhjennykset.ihan mielellään.

Provosoit sitten ennen nukkumaanmenoa pienen riidan television katsomisesta.

Valvot utelkun ääressä kunnes miehesi nukahtaa.

Olet aamulla kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

Ja odotat, että ukko tulee seuraavaltakin reissulta suoraan kotiin.

mielestäni paras vaihtoehto, av-mamman vaihtoehto ja ainoa oikea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarkoitin että miehelleni se ei ole ykkösasia todellakaan. Seksiä on n. kerran viikossa. Minä haluaisin kyllä itse useammin.

13

Vierailija
24/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka on älykäs ja aktiivinen. Jonka kanssa syntyy keskustelua.

13

Vierailija
25/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarkoitin että miehelleni se ei ole ykkösasia todellakaan. Seksiä on n. kerran viikossa. Minä haluaisin kyllä itse useammin.

13

selkeästi sulle ei riitä se ... joten mitä selittelet?? :D tarkoitatko siis sitä, että ne jotka harrastavat enemmän kuin kerran viikossa seksiä ovat kaikki tyhmiä?? :DDD taidat olla kateellinen ja katkera niille :(

Vierailija
26/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

selkeästi sulle ei riitä se ... joten mitä selittelet?? :D tarkoitatko siis sitä, että ne jotka harrastavat enemmän kuin kerran viikossa seksiä ovat kaikki tyhmiä?? :DDD taidat olla kateellinen ja katkera niille :(

Vierailija
27/27 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa saan ruinattua, näin keskimäärin. Hän ei ehdottele itse.

Totta kai se harmittaa! Totta kai tulee olo, että tekee itse jotain väärin. Eikä tätä oloa helpota yhtään tuollaisten kusipäiden ilkkuminen.

Mun ulkonäössä ei ole mitään vikaan, ainakaan muiden miesten mielestä. Olen oikeasti aivan kaunis, 30-nainen, jonka kroppa on hyvässä kunnossa, koko ajan nätti kampaus, kiva meikki, hyvä pukeutuminen. Ja vaikka seisoisin alasti päälläni, niin oma mies ei käy kimppuun. Joten rakas 15, hauku minua vähän ja saa tuntemaan oloni vielä paskemmaksi,.

Ja kyllä, vieraita miehiä saisin. En halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme