Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä paikalla, kysy jotain, ole hyvä!

Vierailija
03.03.2012 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ikinä vastaam mulle nykyään :D Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.

Miehelläsi ilmeisesti pätkittäin töitä. Sama tilanne jatkuu, ellei sitten vaihda samaan kuin pari vuotta sitten. Hillitse ostelua pitemmällä tähtäimellä. Saat toisen lapsen. Helli lastasi enemmän. Makea ei hyväksi.

jos en ekaan vaihtoehtoon pääse, niin mihinkö sitten? miten se koulu sitten alkaa menemään? hän oli pari vuotta sitten muistaakseni työtön tai jossain koulussa, niin tuskin siihen on ainakaan palaamassa?? :D Milloin tulee toinen lapsi?

Mieti oliko miehesi jossakin lyhyessä harjoittelussa tai työsuhteessa silloin? Pyydä kysymään neuvoa...

Koulutusasia on hieman kiikun kaakun touhua. Odotuksesi ovat korkeammalla kuin todellisuus. Sinun pitäisi muuttaa jotain asennetta? tsemppaa itsesi parempiin suorituksiin. Mahdollisuuksia on!!

Niin tiedän, että ei todellakaan ole vielä lapsen aika. Ja oon aatellukkin, että tuskin toista enää edes tuleekaan...jos siis tulee, niin näetkö milloin suunnilleen? Miten sen vauvan kanssa sitten menee? No oli mikä tahansa tuo miehen juttu, niin en usko että palaa siihen, koska hänellä on nyt oma yritys ja siitä tuskin on luopumassa :) siis tuo kouluasia..hmm. Mulla ei oikeestaan oo mitään odotuksia hirveesti toivon vaan, että pääsen kouluun. Vaikka se koulun alottaminen pelottaakin :D Etkö siis näe yhtään miten siellä koulussa menisi tai mihin alalle menen opiskelemaan? Kiitos vielä jos vastaat.

Vierailija
62/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita unia näkijälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ollut joitain pelkoja, joita käy läpi mielessään ja ne kulkeutuvat menneisyydestä. Miehelläsi on hyvä luonne.?

[/quote]

Vielä hieman jatkoa, teksti hävisi. Kiitos, yleensä jään ilman vastauksia näissä ketjuissa. Yritänkö selvittää asian jotenkin vai antaisinko olla? Vielä opiskeluihini, löydänkö valmistuttuani oman alani töitä? asia huolettaa kovin. Kiitos kuitenkin!

[/quote]

[/quote]

Pliips, vieläkö tähän. Kiitos paljon joka tapauksessa. :)

Vierailija
64/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ikinä vastaam mulle nykyään :D Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.

Miehelläsi ilmeisesti pätkittäin töitä. Sama tilanne jatkuu, ellei sitten vaihda samaan kuin pari vuotta sitten. Hillitse ostelua pitemmällä tähtäimellä. Saat toisen lapsen. Helli lastasi enemmän. Makea ei hyväksi.

jos en ekaan vaihtoehtoon pääse, niin mihinkö sitten? miten se koulu sitten alkaa menemään? hän oli pari vuotta sitten muistaakseni työtön tai jossain koulussa, niin tuskin siihen on ainakaan palaamassa?? :D Milloin tulee toinen lapsi?

Mieti oliko miehesi jossakin lyhyessä harjoittelussa tai työsuhteessa silloin? Pyydä kysymään neuvoa... Koulutusasia on hieman kiikun kaakun touhua. Odotuksesi ovat korkeammalla kuin todellisuus. Sinun pitäisi muuttaa jotain asennetta? tsemppaa itsesi parempiin suorituksiin. Mahdollisuuksia on!!

Niin tiedän, että ei todellakaan ole vielä lapsen aika. Ja oon aatellukkin, että tuskin toista enää edes tuleekaan...jos siis tulee, niin näetkö milloin suunnilleen? Miten sen vauvan kanssa sitten menee? No oli mikä tahansa tuo miehen juttu, niin en usko että palaa siihen, koska hänellä on nyt oma yritys ja siitä tuskin on luopumassa :) siis tuo kouluasia..hmm. Mulla ei oikeestaan oo mitään odotuksia hirveesti toivon vaan, että pääsen kouluun. Vaikka se koulun alottaminen pelottaakin :D Etkö siis näe yhtään miten siellä koulussa menisi tai mihin alalle menen opiskelemaan? Kiitos vielä jos vastaat.

Lapsi parin vuoden päästä. En viitsi tähän laittaa vauvaan liittyvää muuta. Olkoon sitten sen ajan ilo.

Ala on epäselvä, jotenkin liittyy opetukseen tai ainakin haaveesi liittyy siihen. Toisaalta näen ruokaan liittyvää. Onko sinulla vaihtuvia haaveita? Lähde rennoilla mielin opiskelemaan. Mutta varaudu väistämättä eteen tuleviin tylsempiin jaksoihin. Älä väsytä itseäsi.

Vierailija
65/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parin vuoden päästä. En viitsi tähän laittaa vauvaan liittyvää muuta. Olkoon sitten sen ajan ilo.

Ala on epäselvä, jotenkin liittyy opetukseen tai ainakin haaveesi liittyy siihen. Toisaalta näen ruokaan liittyvää. Onko sinulla vaihtuvia haaveita? Lähde rennoilla mielin opiskelemaan. Mutta varaudu väistämättä eteen tuleviin tylsempiin jaksoihin. Älä väsytä itseäsi.

[/quote]

Hmm, okei..Pakko kysyä,vaikka et halunnut näihin enää vastata, mutta onko raskaus sitten suunniteltu vai tuleeko yllätyksenä? Ei liity kyllä opetukseen, mutta mulla vaihtelee nuo alahaaveet aika usein :D saa nähdä mihin menen.Kiitos vastauksistasi :)

Vierailija
66/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuuko haavemme? Onko tuleva muutos hyväksi meille?

Vierailija
67/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö, onko uudella suhteellani tulevaisuutta?

entä minulla itselläni, vajoanko syvemmälle vai löydänkö tien eteenpäin?

Vierailija
68/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko raskaana? Millaisena näet urani, työelämän? Entäs kokonaiskuvio muuten, perhe, parisuhde, toimeentulo. Kiitos jos voit vastata.

Vierailija
69/69 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö lähiaikoina miestä? Olen joutunut pettymään miehiin niin monta kertaa ja nyt olen ollut jo melko kauan yksin :-( tahdon hellyyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme