Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä "ongelma"

Vierailija
11.03.2012 |

No, ei se nyt oikeasti mikään ongelma ole, tai jos on, niin aivan itseaiheutettu, mutta nojoo, aivan sama..

Homman nimi on siis se että mieheni sisko on menossa naimisiin, ja viikon päästä la on polttarit.

Haluaisin mennä, mieheni sanoo että se on ihan ookoo että menen, kyllä hän pärjää pojan kanssa (7,5kk), mutta...

Toisaalta haluan lähteä, haluaisin juhlia pitkästä aikaa, mutta kun tuo poika on niin tissiriippuvainen...

Täytyyhän hänen joskus oppia olemaan ilman tissiä, joten ehkä tämä nyt toimisi "vieroituksena", sokkihoitona.. Kun ne häät on sitten parin viikon päästä, ja poika menee silloin äitini luokse, yöksi..

Ja minusta tuntuu ihan kamalalta että lähetän pojan pois jotta saisin juhlia=(

Eihän mun mikään pakko juhlia ole, tietysti, mutta kun tavallaan kyllä haluaisin..

Kun oli tässä jo yhdet häät raskausaikana, ja yhdet kun poju oli parin viikon ikäinen, niin vähän tuntuu siltä että nyt olisi äidin vuoro nauttia aikuisten juhlista niinkuin aikuisten oikeasti...=)

Mutta sit taas, joo, tuntuu pahalta että juhliminen ois muka tärkeämpää kuin oma poika..

Ja joittenkin mielestä olen ihan nössö kun vielä imetän ja annan rintaa yölläkin...

Ja joo, voin kyllä osallistua polttareihin selvinpäin, ei ole edes pitkä matka jos olisin autolla ja ajaisin kotiin aina välillä antamaan rintaa pojalle, mutta kun hän kuitenkin syö hyvin kiinteitä niin ei ravinnon takia ainakaan olisi niin tärkeää..

Pulloa ja tuttia hän ei ole ikinä huolinut=(

Nojoo, eli tämmönen "ongelma" minulla....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta kuin tisseistäsi? Eli jos ei opi nyt muutatapaa juomaan, on varmaan hankalaa olla pitkään pois lapsen luota.

Vierailija
2/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin aikanaan menemättä polttareihin, kun viime hetkellä tajusin, etten raaski! Lapsi silloin vuoden, imetin kylä, mutta söi toki muutakin. En vaan voinut. Nyt se vauva on mun rakas teini ja pystyn ihan hyvin olemaan erossa jo :-)

Eli lähinnä kyse on siitä, miten itse haluat. Vauvasi ei vahingoitu, miehesi pärjää, sulla on kiva ilta. MUTTA jos epäilet tai et halua, niin sekin on ihan luvallista, että jäät kotiin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein saat noita ajatuksia, että jos menet niihin häihin niin juhliminen on tärkeämpää kuin oma lapsesi? Taidat olla lukenut vähän liikaa av:ta. Tottakai menet häihin, ei se lapsi siihen kuole jos on päivän hoidossa. Ja ne polttarit, eihän niissä mene kuin yksi ilta?

Vierailija
4/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta kuin tisseistäsi? Eli jos ei opi nyt muutatapaa juomaan, on varmaan hankalaa olla pitkään pois lapsen luota.

Vettä ollaan harjoiteltu nokkamukista, ja sitten ihan tavallisesta mukista.

Kyllä hän tietää mitä pitää tehdä, hän ei vain ole kovin kiinnostunut siitä..

Korvikkeesta ei oikein välitä, ja jostain syytsä pumppaaminen ei oikein onnistu.

Mutta kyllä hän varmaan juo sitten kun on oikeasti jano, eikä äiti ole maidontuoksuisena lähellä.

Vierailija
5/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein saat noita ajatuksia, että jos menet niihin häihin niin juhliminen on tärkeämpää kuin oma lapsesi? Taidat olla lukenut vähän liikaa av:ta. Tottakai menet häihin, ei se lapsi siihen kuole jos on päivän hoidossa. Ja ne polttarit, eihän niissä mene kuin yksi ilta?

Taitaa kyllä olla niin että minä kärsin pahemmasta eroahdistuksesta kuin poika =D

Vierailija
6/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa isäkin viettää rauhassa aikaa pojan kanssa, tekee ihan hyvää molemmille

Vierailija
7/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ollut ihan tarpeeksi kauan kiinni vuava, 1,5kk enää niin hänen pitäisi jo päiväkotiin olla valmis, niin kyllä hän pärjää muutaman tunnin ilman äitä/tissiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan