Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku ihan OIKEASTI joihinkin ennustajiin

Vierailija
19.03.2012 |

tai selvänäkijöihin?

Mä olen aina luullut, että se on ihmisille vaan harmitonta ajanvietettä, niin kuin jotkut horoskoopitkin. Että niinkuin jos ihminen sattuu syntymään tietyssä kuussa, niin sitten ne kaikki ovat muka samanlaisia luonteenpiirteiltään ja niille sattuu samoja asioita samoilla viikoilla...

"Siis horoskoopit on jotenki silleen jänniä, ne ei sinällään ole tiedettä mutta aika jännästi onnistuu monasti kuvaamaan ihmisiä..."

Tero

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden hihhuleiden kannattaisi varmaan perehtyä vähän luonnontieteisiin.

Vierailija
2/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ennustaja on tiennyt niin paljon asioitani. Ei varmaankaan ole sattumaa, että asiat joita ennustaja sanoi minulle aikoinaan ovat tapahtuneet. Uskon myös, etteivät ennustajat näe kaikille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ennustaja on tiennyt niin paljon asioitani. Ei varmaankaan ole sattumaa, että asiat joita ennustaja sanoi minulle aikoinaan ovat tapahtuneet. Uskon myös, etteivät ennustajat näe kaikille ihmisille.

Keinoja ihmisten huijaamiseen "ennustuksilla" on kehitelty satojen vuosien ajan. Näyttävät siltä että ovat totta, mutta eivät tietenkään ole, ei kukaan voi nähdä tulevaisuuteen. Nyt vähän järjenkäyttöä.

Vierailija
4/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin väkisinkin aina joku idiootti uskoo.

Ei niitä palveluntarjoajia muuten niin paljoa olisi.

Toki moraalinen velvollisuushan on ottaa hölmöiltä rahat pois...

Vierailija
5/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas tosikkoa porukkaa paikalla. Ennustajat ovat viihdettä siinä missä jotkut fudiksen mm-kisatkin. Joku voi fanittaa jotain joukkuetta ja joku toinen uskoo ennustuksiin. Ihan yhtä typerää se on, mutta antaa olla. Ei haittaa minua.

Vierailija
6/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on kuule ihan tosiaankin tiennyt vaikka mitä. Uskon siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi