Näkijä paikalla, kysy jotain, ole hyvä!
Kommentit (69)
Teija
mutta se kannattaa. Älä ole liian hyväuskoinen! Oletko haaveillut yrittäjyydestä? Sitäkin voisit hiljalleen valmistella.
Entä kuinka tulee käymään ihastuksen kohteeni kanssa? Kiitos jo etukäteen.
Toinen näkijä vastaa: Näen. Kannattaa yrittää tämän kohteen kanssa, aika näyttää loput.
Näetkö saanko töitä omalta alaltani ja milloin? Entäs parisuhteemme?
Parisuhde: Puolisosi elää päänsä sisällä jotain kriisiä.
Pystyisitkö yhtään tarkentamaan?
Et tiedä asiasta. Älä kuitenkaan kysy suoraan vaan koita johdatella häntä.
Voi ei, mihin liittyen? Huolettaa kovasti :/ Samoiten kuin opiskelutkin..Huoh
mistä haaveilen?
On sinulla muitakin haaveita, kaksikin kappaletta:)
Oletko raskaana?
Hän keskittyy ensimmäistä kertaa menneisyyteensä oikeasti. onko hänellä isää? Tai liittyykö siihen jotain?
kukaan ei ikinä vastaam mulle nykyään :D
Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.
Pidätkö kissoista? Joku sinun kodissa ärsyttää ulkopuolisia? Oletko suurpiirteinen ja käsityöt??
Hän keskittyy ensimmäistä kertaa menneisyyteensä oikeasti. onko hänellä isää? Tai liittyykö siihen jotain?
Hänen isänsä menehtyi syöpään n.kymmenen vuotta sitten. En ehtinyt tutustua häneen. Voisikohan liittyä siihen. Hän ei ole paljon puhunut isästään.
kun mulle ei ikinä vastata siihen kysymykseen,että saanko oman lapsen.:(
Alan vaihdoskin mietityttää..haenko oikealle alalle?
Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.
Tässä toinen näkijä sanoo jotain: Näkisin että teidän pitäisi kiristää vyötä, tehkää suunnitelma
asiasta.
Hoidossa menee hyvin.
kukaan ei ikinä vastaam mulle nykyään :D Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.
Miehelläsi ilmeisesti pätkittäin töitä. Sama tilanne jatkuu, ellei sitten vaihda samaan kuin pari vuotta sitten. Hillitse ostelua pitemmällä tähtäimellä. Saat toisen lapsen. Helli lastasi enemmän. Makea ei hyväksi.
Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.Tässä toinen näkijä sanoo jotain: Näkisin että teidän pitäisi kiristää vyötä, tehkää suunnitelma
asiasta.
Hoidossa menee hyvin.
Siis minkä asian suhteen pitää kiristää vyötä ja pitää tehdä suunnitelma? opiskelun vai työn vai minkä? :D
mikä on mulle sopiva ala/ammatti? Ja olenko kyseisellä alalla jo?
Entä miten mieheni tulee pärjäämään?
Meenkö syksyllä mihinkään kouluun? Miten miehen työt..alkaako menemään paremmin ja muuttuuko talous parempaan suuntaan? Muutanko mieltäni ikinä ja tehdäänkö toinen lapsi? Miten meidän lapsi? meneekö hänellä hoidossa yms tulevaisuudessa hyvin? Vastaa mitä näet :D kiitos.Tässä toinen näkijä sanoo jotain: Näkisin että teidän pitäisi kiristää vyötä, tehkää suunnitelma
asiasta.
Hoidossa menee hyvin.Siis minkä asian suhteen pitää kiristää vyötä ja pitää tehdä suunnitelma? opiskelun vai työn vai minkä? :D
Talousasioissa usein sanotaan että pitäisi kiristää vyötä. Tuleeko ostoskärryyn joskus turhiakin ostoksia?
Saanko kysyä onko asunnossanne hiukan ylimääräistä
tavaraa? T. Se toinen näkijä
Tarvitsisin sitä. Kaikki miehen ovat minut hylänneet.