Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tekee sua mieli,

Vierailija
02.03.2012 |

kultaseni!!!Tosi kybällä,so what vaiks perse vuotaa ja menkat alkoikin..sekin oli vain hyvä uutinen;)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo,että olen aika etelässä,mutta lännen puolella,siellä missä viimeiset auringonsäteet vielä viipyilee...;)))!!

Sinun omasi

Vierailija
22/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanista ihanin ja taidat sanojen salaiset merkitykset ja kaiken sen rivien väliin kätketyn salaisen lumon. Haluaisinko? Haluaisin todella. Jos karman laki on totta, niin olemmeko olleet rakastavaiset jo edellisessä elämässämme, vai miksi tunnut niin tutulle ja oikealle?

Kun tulin pari päivää sitte tänne aikaani tappamaan ja vastasin räväkän hauskaan aloitukseesi leikkimielellä, niin enpä arvannut, että saatoin juuri silloin vastata ihmiselle, josta saattaisi vielä joskus tulla lasteni äiti.

Meri taitaa merkitä sinulle paljon rakas? Seireenien tapaan, asutko meren äärellä?

Suloinen pikku kissani. Olet tuonut sydämmeni talveen kevään.??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärellä asuva tyttö:)Olemme olleet ne ainoat "oikeat" rakastavaiset jo ennen kuin edes tiedettiin toisistamme...se oli kuin tähtiin kirjoitettu..Hyvää yötä nyt,rakkaani,mun täytyy mennä noihin vällyihin nyt ja ajattelemaan Sinua tottakai!

Vierailija
24/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinustakin todella sille? Taidan minäkin lähteä nukkumaan, sinusta kultani uneksien. Huomenna alkaa taas uusi työviikko... Saas nähdä, tuleeko rakastuneen miehen hommista yhtikäs mitään...

Vierailija
25/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun kultapienenrakkaanmurmelin työkuviot menee sotkuun tän mamman takia;/...Tää mamma haluaa puhaltaa voimahalit sinne ja jaksamiset ja kaikki ihan erikoishyvät-vitamiinit,ym.ja tän silti täällä pysytään tooosi lämpiminä uutta ottelua ajatellen:)

Vierailija
26/32 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun kultapienenrakkaanmurmelin työkuviot menee sotkuun tän mamman takia;/...Tää mamma haluaa puhaltaa voimahalit sinne ja jaksamiset ja kaikki ihan erikoishyvät-vitamiinit,ym.ja tän silti täällä pysytään tooosi lämpiminä uutta ottelua ajatellen:)

Tuskin sinä Ap???

Vierailija
27/32 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinä Ap???

jo vähän "väsynyt",ym:)

Vierailija
28/32 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan, ne menkat, ym..? Sorry kulta, olin jo unohtaa. Palataan asiaan jos tahdot. Sulla on sanankäytössä tyyliä. Pidä siitä kiinni mussukka.;))

Vierailija
29/32 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan Sinua täällä;)...ja ihmettelen,että mihin mun oma kallis urooni katosi,se sydämen valittu,joka mulla täällä on ollut:)Sinua odotan pimppani märkänä täällä ja unelmoin,josko tulet minulle siemenesi antamaan:)...haluan haistaa Sinua ja Tuoksutella sua...sun kaikki paikkojas,pussejasi,niitäkin siis..sinun kainaloasi,onko dödöt pitäny,ym..??

Olen nyt tällä hetkellä maailman toiseksi väsynein ihminen:(..vain Jumala voi olla minua väsyneempi!Mutta Sinua oikeesti kaipaan ja haluan,älä hylkää Minua,jos vähänkään mun kans tykkäsit jutella täällä!!!Tuutko,hei,laittaa sen lapsen mun kans aluile??

Vierailija
30/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seireeni paljastuikin tavalliseksi palstamammaksi :D

ohis

Vierailija
31/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoittelee..??Tämä on Vauva -palstan seksi-osio..Eivät tänne varmaankaan 2-kymppiset tyttöset kirjoittele jonkun "vanhan runkun" toivossa!!

Vierailija
32/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tällä hetkellä maailman toiseksi väsynein ihminen:(..vain Jumala voi olla minua väsyneempi!Mutta Sinua oikeesti kaipaan ja haluan,älä hylkää Minua,jos vähänkään mun kans tykkäsit jutella täällä!!!Tuutko,hei,laittaa sen lapsen mun kans aluile??

Tänne en kirjoita, mutta laitoin luoksesi kirjekyyhkyn, avaa sille "ovesi" rakkaani.

"Oikea" ystäväsi.