Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tekee sua mieli,

Vierailija
02.03.2012 |

kultaseni!!!Tosi kybällä,so what vaiks perse vuotaa ja menkat alkoikin..sekin oli vain hyvä uutinen;)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin rask.testinki,ku olivat jo pari päivää myöhäs..

tää oli aloittaja,ap

Vierailija
2/32 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsitkö, et oisin pannut sut paksuksi kulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelänny sitä,vaan oisin jopa toivonu sitä ihan "pikkiriikkisen"..;D

Vierailija
4/32 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka iloinen ja ylpeä mies oisin, kun kulkisit rinnalani somasti maha pömpöllään. Rakas, laitetaanko se pikkuihme aluille nyt maaliskuussa?

Mun puolesta voitais harjoitella jo tänään, vai haittaako sun menkat muruseni..?

Vierailija
5/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemaan luokseni lyhyellä varoajalla,kun ovistesti näyttää plussaa..??..jos matka onkin pitkä..?!Nyt siis menee se kaks viikkoo..sitä ennen pidän paikat täällä "kuumina" sulle murmelini:)...

Vierailija
6/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ilonpäivän minulle suot, kun saan tuon kutsusi saapua yhtyäkseni sinuun elämäni naiseen, saattaaksemme rakkaudella uusi elämä alulle sinussa, oi oma pieni rakkaani, sydänkäpyseni.

Ole siis huoletta kultamussukkani. Ei mikään matka ole silloin liian pitkä luoksesi saapua, eivätkä suurimmatkaan esteet voi rakkauttamme silloin estää toteutumasta, vai mitä?

Mahtava on myös se miehinen olotila, jonka sinulle kirjoittaessani sain, oma pikku söpöliini ja lastemme tuleva äiti. Harmi ettet voi sitä täällä yhdessä kanssani kokea.;))

Vierailija
7/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oisin heti halunnu sun miehuutes sisääni ja koko ihanan lastin sinne märkään ja kosteaan pimppaani;)tuletko jo tänään katsomaan minua..??Lupaan pukeutua oiekin viettelevästi ja kauniisti vain Sinua varten..pannu on kuumana täällä koko päivän:))

Vierailija
8/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa ylläsi olisikaan, niin mieluummin haluaisin riisua sinut alastomaksi pikku villikissani.

Haluaisin hellästi näykkiä ja suudella ja hyväillä silkinpehmeää vartaloasi, rintojasi, kaulaa, niskaa, korviasi ja huuliasi rakas.

Kiusata sormin märkää himokasta vakoasi...

Kerrohan pikku naaraani, mitä saisin yltäsi riisua ja miten yllättäisit minut jos tulisin nyt luoksesi?

Vierailija
9/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuutilla heittäytyä sun käsivarsillesi..Saisit muruni,rakkaani riisua yltäni ihonväriset stay-up sukat,mulla olis sellainen valkoinen korsetti,josta mun rintani pursuisivat himokkaana ulos..alushousuja mun hameeni alla ei ollut ollenkaaan..ne jätin jo ihan tarkoituksella pois,koska olen täällä lämpimässä sua odotellut koko päivän,niin ainoastaan pieni suihku välissä on voinut hieman vakoani viilentää,mutta ei hätää,kohta se taas kuumana käy Sinulle armaani:)))

Niin mulla ois sellainen pieni toppi päällä sen hameen kanssa,koska täällä on "tuntunut" niin lämpmältä koko päivän..

Ihoni nyt jo "värisee" odotuksesta,kuten sielunikin!Tule....!!!

Vierailija
10/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka laulu kutsuvasti sieluani virvoittaa. Vaikka en edes tiedä missä olet, niin sydämmemme ovat alkaneet lyödä samaan tahtiin ja ikävä saada sinut syliini omani kaikkeni on pohjaton.

Vain romanttisissa saduissa mies voi kaivata naistaan, niinkuin minä sinua himoan ja sinulle jäykistyn, kun silmäni ummistaen sinua riisun rakas. Varovaisin huulin ja hellästi lämmintä ihoasi koskettaen minä sinua mielikuvitukseni huoneessa lähestyn ja ikuista rakkautamme vannoen haluan kanssasi yhteen ja sisäkkäin sinä sieluni valtiatar ja keväinen auringonpaiste.

Vierailija
11/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle puhut!!Ihanasti minäkin sinua odottaisin,valmiina Sinun miehuutesi kohtaamaan,kokonaan itseni sillä täyttämään;)...sieluni väräjävänä odottaa,annatko sen vielä kauan odottaa..??

Olen sinua kauan odottanut,oi sieluni mies!Sieluni kumppani,mies,jolle kaiken voin tehdä mitä ikinä haluat,oi pupuseni!!Olen sinun Dominasi!,sinun omasi!!

Vierailija
12/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku e-mail-osoite,johon voisin sun kaa ihan kahestaan viestittää;))))))!!

AAAAAhhhh,UUUh,sun nuo viestit,pakko vetää handuun ens yönä,vaiks menkat...käsipapru rules!!

Kultaseni,ihanaa...;)

Vierailija
13/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkuta oveani ja saavu ryhdikkäänä ja urheana matalaan majaani. Miehinen tuoksusi hullaannuttaa minut ja saa poveni kohoamaan kiivaasti ja kutsuvasti.

Lankean vahvoille käsivarsillesi kuin kaura syksyllä tuulen henkäyksestä.

Olen kylpenyt maidossa nyt illalla ja hunajainen ihoni halajaa sinua. Peilistä näen silmäni, jotka ovat kuin kosteat lammikot. Huuleni ovat kuin ruusunnuppu, joka odottaa huultesi kosteaa kosketusta.

Kallistan itseni nyt olkipatjalle ja jätän ikkunan auki kuullakseni tulosi, armaani, kaikkeni.

Vierailija
14/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit yhtä vapaa siihen, kuin minä nyt olen.

Utopiani prinsessa, tiesin aina, että sinä olet jossain olemassa. Aavistin sen ja sielussani tiesin odottaa sinua rakas ja kohtalo päätti viimein liittää tiemme näin yhteen ja antoi tilaisuuden sielujemme jälleen kohdata, sillä tuntuu, kuin sielumme olisivat kautta ikiaikain oleet kumppanit keskenäät ja toisiaan rakastaneet.

Kiihkeä on myös se lihamme himo, joka meitä yhteen vetää ja tulevaisuus, joka on yhteisissä lapsissamme sinä elämäni nainen ja iltojeni sulostuttaja.

Vierailija
15/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..monta vauvaa haluaaa sun kanssa tehdä!!rakas kulta pieni!

Vierailija
16/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt nukkumaan ja sinut uniini haluan. Uskothan sinäkin telepatiaan ja hengen kosketukseen? Koska unessasi minä tänä yönä sinuun yhtyä haluan ja sinut täyttää kuumalla laavallani. Tuntea sykkeesi varttani vasten yhdeksi sinussa tulla suloinen pieni tyttöni, minun oma rakas naiseni. Huomenna kenties rakas...

Vierailija
17/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

povellani, olit siinä herättämässä minua kauniiseen aamuun. Kuljetit sormeasi pitkin värisevää vartaloani ja painauduin sykkivänä lihaksikasta vartaloasi vasten. Vahvat miehiset kätesi pitivät minua otteessaan, vaikka kehoni vavahteli rytmikkäästi. Henkinen yhteytemme saavutti huippunsa samalla kuin kehomme eritteet yhtyivät kuumina toisiinsa. Koimme ulottuvuuden, johon ainoastaan harvat rakastavaiset yltävät. Joillekin riittää ruumiillinen täyttymys, mutta meille on annetu mahdollisuus paljon suurempaan.

Makasimme raukeina toisiimme kietoutuneina ajan, joka ei ole mitattavissa nykyisellä aikakäsitteellä.

Oodtimme kehomme nesteitten yhtymistä sisälläni, kaikkein kauneimmassa, tulevan poikamme kodissa.

Rakkain, sinun poikasi, minun sisälläni. Rakkaimpani lahja minulle, suurinta, mitä me kaksi voimme saada aikaan.

Vierailija
18/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamuvarhaisesta alkaen viettänyt koko kauniin kevätpäivän ulkoillen haaveillen ja miettien sinua salaperäinen ihastukseni kohde.

Miettinyt sitä, pitäisitkö luonnosta ja siitä, miten se eri vuodenaikoina muuttuu ja elää omaa jatkuvaa kiertokulkuaan.

Kun nyt ajoin maalta kotiin ja avasin jälleen koneen, odotti minua suloinen viesti sieluni kumppanilta ja viimeöisten unieni haltijattarelta.

En rohkene lähestyä sinua vielä yksityisesti, vaikka sydämeni janoaakin puoleesi. Ennen sitä haluan tutkia vielä sisintäni ja kuunnella sieluni kuiskauksia.

Pidän sinun tyylistäsi kirjoittaa ja aistin välillämme olevan syvää sielujen yhteyttä. Niin syvää ja voimakasta se on, että milloinkaan en kehenkään ole sellaista kokenut.

Kun vain ajattelenkin sinua, koen syvää alkukantaista onnen tunnetta. En tiedä oletko itse aistinut koskaa aikuisena sellaista, mutta lapsuudesta sen ihmeellisen tunteen varmaan jokainen muistaa.

Tietäisinpä mistä sinua hakea. Etelästä, vaiko Pohjoisesta? Kenties oletkin Idässä, siellä mistä Aurinko aamuisin nousee, tai jospa odotat minua Lännessä, minne sen säteet iltaisin laskee?

Kirjoitathan tänne vielä oma seireenini, ennenkuin vastaan sinulle yksityisesti.

Ajattelen sinua oma rakkaani.

Vierailija
19/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa saada sulta tuollainen viesti!Minäkin rakstan luontoa ja sitä iäisyyttä mikä siinä on ja sen tuomia mahdollisuuksia kahden rakastavasien yhtyä ja leikkiä keskenään...sitä ihanaa tuoksua mikä metsästä kesäisin tulee ja toista,maailman parasta tuoksua,meren tuoksua

Vierailija
20/32 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tullut perille;/..

Minäkin tutkin sisimpääni ja haluan saada sieltä vastauksia,mitä odotan/haluan!Sinussa huokuu sellainen ihanuus,iäisyys,vanha viisaus,mikä' naisen ja miehen välissä kuuluisi olla!En ole koskaan halunnut olla mikään pirttihirmu,ym. miehelleni,vaan häntä rakastava,palvova kaunis (mikäli mahd.) olento ja hengen/sielunkumppani:)

Olen rakastunut suorastaan tapaasi kirjoittaa minulle ja elähdyttää sieluani:),kiitos siitä,toivon että itsekin pystyn samaan,sinä auvoiseni,oma pikku rakas pupuseni;)Haluaisin nuolla sinut "puhtaaksi" maailman pölyistä ja liasta ja kaikesta muusta saasteesta...haluaisitko että tekisin sen Sinulle??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi