Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsi muka pilaa toisten päivän hoidossa!!

Vierailija
02.03.2012 |

Olipa ihana aloittaa viikonloppu kun hain lapsen hoidosta niin pph sanoi että nyt on lapsen itkusta valittaneet jo muut vanhemmat. Että lapset illalla kiukkuisia ja syypää on nyt sitten minun itkuinen lapseni. Lapsi kuulemma vaan huutaa hoidossa. Oli jo pph:n oma esimies soittanut asiasta ja nyt he seurailevat miten toimitaan lapsen suhteen. Just, mua ärsyttää. Oli kaikenlaisia suunnitelmia tälle viikonlopulle, en tiedä jaksanko nyt toteuttaa niitä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juteltu, mutta minua ärsytti tuo että toisten lasten itkuisuus johtuu siitä että minun lapseni huutaa hoidossa. Voihan niiden kotona olla jotain vikaa jos nyt niin itkevät illat. Pph on ihan ok ja on se esimieskin. Mutta ärsyttää. En ole marttyyri mutta kyllä mun päivä meni pilalle

Älä märehdi omia tuntemuksiasi vaan ole aikuinen. On sinun hommasi viedä lapsi vaikka lääkäriin ja selvittää, miksi se poraa koko ajan. Eihän lapsi huvikseen itke.

Saako se hampaita / onko korvatulehdus / eroahdistus / vatsakipuja ruokavalion vaihdoksesta tms.

Sinä olet nyt ensisijaisesti vastuussa lapsesi hyvinvoinnista, et omasta viihteestäsi. Sitä vanhemmuus on.

Vierailija
2/49 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidosta pois, kun pph ilmoitti 4kk:n jälkeen, ettei pysty pitämään tauotta huutavaa lasta. Siis itki koko ajan. Lopputuloksena äiti hoito kouluikään. Nyt 27-vuotiaana asuu edelleen kotona, on kyvytön mihinkään ja kärsii mielenterveysongelmista. Enkä tosiaan tarkoita, että ne mt-ongelmat syntyi siinä 4kk:n aikana vaan sitä, että tuon tytön henkinen tila oireili jo silloin. On koko ikänsä ollut "seko".

Minä olen mielenterveyspotilas, mutta en tippaakaan seko. En ollut lapsena päiväkodissa vaan meillä oli 5-6 vuoden aikana yhteensä 26 lastenhoitajaa.

Perusluottamus ei tämän vuoksi päässyt koskaan kehittymään, joten en nykyäänkään luota kehenkään enkä mihinkään ja olen hiukan kontrollifriikki.

Vanhemman kannattaisi vakavasti harkita, onko vauvalle parasta se, että mamma tienaa satasen kuussa enemmän olemalla töissä kuin hoitamalla lasta kotona. Tienestien ero ei kovin kummoinen ole kun otetaan huomioon veroprosentti, päivähoitomaksu ja työmatkakustannukset; ellei sitten äitikkä satu olemaan huippuasiantuntija jossain innovaatiopuljussa.

Elämänlaatu on aivan toinen, kun hoitaa lapsen kotona. Saa nukkua ja valvoa milloin huvittaa ja milloin lapsi sallii. Kokemuksesta tiedän tämän, sillä minulla on kaksi huippuälykästä lasta murkkuiässä. Hoidin heitä 10 vuotta kotona.

Koska minulla on tämä "mielenvikaisuus", olen nyt eläkkeellä ja saan edelleen keskittyä olemaan äiti. Jostain syystä lasten kaveritkin tuppaavat meille kertomaan murheitaan, joita omat vanhemmat eivät kerkeä kuunnella. Ruokin ja halin heidät ja teen parhaani ollakseni se turvallinen aikuinen, joka heidän elämästään muuten puuttuu.

Lapsuus on lyhyt; miksi pilata sitä hylkäämiskokemuksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinun lapsellasi on jokin ongelma, jonka luulisi kiinnostavan sinuakin.

Ihmetyttää tämä marttyrismi - en voi toteuttaa viikonloppusuunnitelmia, kun pph sanoi pahasti. Onks sun nyt jotenkin osoitettava meille, että nyt meni sinulta jotain piloille joten olette jotenkin tasoissa sen sijaan, että pohtisit, miten tuet lastasi?

Vierailija
4/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo pph:n oma esimies soittanut asiasta ja nyt he seurailevat miten toimitaan lapsen suhteen. Just, mua ärsyttää. Oli kaikenlaisia suunnitelmia tälle viikonlopulle, en tiedä jaksanko nyt toteuttaa niitä.

Siis lapsesi itkee tauotta hoidossa ja SINUA ÄRSYTTÄÄ, että asiaa selvitellään? Ei yhtään huoleta, miksi itskee?

Vierailija
5/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapsi MUKA pilaa toisten lasten päivät hoidossa? Sehän pilaa, ja se kiukuttaa sua, joten kivat asiat jää tekemättä... LOL!

Vähän taitaa viirata sulla.

Vierailija
6/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juteltu, mutta minua ärsytti tuo että toisten lasten itkuisuus johtuu siitä että minun lapseni huutaa hoidossa. Voihan niiden kotona olla jotain vikaa jos nyt niin itkevät illat. Pph on ihan ok ja on se esimieskin. Mutta ärsyttää. En ole marttyyri mutta kyllä mun päivä meni pilalle

Vierailija
7/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs muksu itkee niin, että kaikilta meinaa mennä hermot, niin kyllähän hänelle silloin on joku huonosti. Onko teillä kotona ongelmia joihin lapsia ragoi? Onko lapsi jotenkin sairas? Ovatko muut hoitolapset itkuisia?

Keskity sen asian selvittämiseen, äläkä pieleen menneiden viikonloppusuunnitemien märehtimiseen.

Vierailija
8/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida lapsellasi olla kotiolot kunnossa.

Vierailija
9/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi, että 1 lapsen jatkuva itku, kiukuttelu or what ever todellakin ja todennäköisesti nimenomaan pilaa muiden päivän siellä hoidossa.

Miten voit olettaa ettei 1 alituinen vinkuna hjäiritsisi muita eikä vaikuttaisi muiden viihtyvyyteen?? Eivät he voi sulkea korviaan ja olla iloisina jos 1 huutaa ja on surkeana.

Katsos ap 1+1=2, ainakin useimmiten.

Ja tuota samaa näkyy pk-ryhmissäkin, pienten puolella siis, kun 1 itkee niin se helposti tarttuu muihinkin siinä ryhmässä kunnes on oikein iktukonsertto valmiina ja varmasti sellainen väsyttää ja purkavat sitä kotonakin.

Sen sijaan että vittuunnut nyt muille niin kohdista katseesi ja huomiosi siihen omaan lapseesi ja toimi jatkossa niin ettei hänen tarvitse tuntea oloaan niin surkeaksi että itkee päivät pääskytysten.

Eli pää pois sieltä persiistä ja rupea vanhemmaksi!!!

Vierailija
10/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensi viikolla jos lapsi vielä itkuinen niin esimies, pph ja minä jutellaan yhdessä mitä asialle tehdään. Meidän lapsi on reipas, hän nyt vaan protestoi hoidossa olemistaan.

Vierailija
11/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuinen lapsi todellakin pilaa koko ryhmän päivät, koska itkullaan vaatii siltä yhdeltä aikuiselta aivan liikaa huomiota. Ei ole ihme jos muut ryhmän lapset oireilevat sen takia. Lapsesi sopisi paremmin päiväkotiryhmään, jossa aikuisia ryhmää kohden on enemmän, eikä muut lapset kärsi siitä, että yksi lapsi vie kokonaan yhden aikuisen huomion.

Vierailija
12/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoitti yksi pph ihan samanlaisesta ongelmasta. Ettei vain olisi ap:n pph. Kannattaisi varmaan teidän keskenänne jutella ja yrittää löytää ratkaisu sen sijaan että tänne kirjoittelette.

Vierailija
13/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän JessicaJannicaNicoPetteri on reipas taapero ja tykkää pitkistä päivistään vieraiden hoteissa, hän on vaan niin maan perkeleen temperamenttinen että!

ja ensi viikolla jos lapsi vielä itkuinen niin esimies, pph ja minä jutellaan yhdessä mitä asialle tehdään. Meidän lapsi on reipas, hän nyt vaan protestoi hoidossa olemistaan.

Vierailija
14/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, jos se teidän lapsi kiljuu, karjuu, huutaa ja itkee koko päivän hoidossa niin kyllä se vain pilaa niiden muiden lasten hoidossa olon. Jos omaat yhtään empatiaa niin osaat ehkä samaistua tuohon.

No mieti itse vastaava tilanne omalle työpaikallesi:

Joka ikinen päivä siellä yksi ihminen kiukuttelisi, vittuilisi, huutaisi, raivoaisi ja itkisi sitä että joutuu olemaan töissä. Miten luulet sen vaikuttavan muihin työntekijöihin?

Aivan, negatiivisesti.

Luultavasti sillä pph:llakin on hermot aika tiukasssa jos se teidän ihana reipas pikku mussukka vain itkee ja kiukut.. anteeksi, "protestoi hoidossa olemistaan" joka ikinen päivä ja joka ikinen tunti.

Vierailija
16/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kotona reipas ja toki hän temperamenttinen. Meidän sisarusten lapset suht.samanikäisiä ja kyllä meidän lapsi on sieltä reippaimmasta päästä

En minä muita syyllistä, mutta en ymmärrä miksi lapsestani tehdään se ongelma ja toinen mitä en tajua on, että miten ne toiset vanhemmat tietää kuka hoidossa itkee, ei kai hoitaja saa kertoa lasten asioista

Vierailija
17/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kotona reipas ja toki hän temperamenttinen. Meidän sisarusten lapset suht.samanikäisiä ja kyllä meidän lapsi on sieltä reippaimmasta päästä

En minä muita syyllistä, mutta en ymmärrä miksi lapsestani tehdään se ongelma ja toinen mitä en tajua on, että miten ne toiset vanhemmat tietää kuka hoidossa itkee, ei kai hoitaja saa kertoa lasten asioista

Ehkä siksi että hän ON se ongelma. Kaikkihan järjestyy kun hänet poistetaan ryhmästä. Sitten muut eivät enää kärsi.

Vierailija
18/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kaupungilla oikeutta poistaa lasta ryhmästä, se on hänen hoitopaikka, maksetaan hoitomaksua ja hänelle on paikka varattu.

Aika inhottavasti sanottu että lapsi ongelma koska ei kai hän tahallaan itke. Ja kertokaa ihmeessä miten pph aloitti keskustelun, haluan lukea

ap

Vierailija
19/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että hän on liian pieni olemaan päivät hoidossa ja kilpailemaan aikuisen huomiosta ja sylistä ja sitähän se on siellä pph:nkin luona kun niitä on pieniä ja huomioitavia on kuitenkin se 4-6kpl.

Puhumtattakaan siitä että alle 3v lapsi ei tosiaankaan kaipaa muuta kuin pieniä kotiympyröitä ja sitä läheisintä aikuista vierelleen kuulostakoon vaikka kuinka kliseiseltä mutta se on kehityspsykologinen fakta!

Oletko todellakin varma ettet itse "tee" lapsestasi sitä reipasta, haluat että hän on reipas ja iso ja ties mitä ja olet sokeutunut tosiasioille..enkä nyt tarkoita sitä etteikö hän oikeasti voisikin olla ns reipas, mitä ikinä nyt sillä tarkoitatkin täsäs yhteydessä, mutta hän on myös vielä hyvin pieni, ilm alle 2 tai 3v kun pph_lle olette päätyneet hänet hoitoon viemään.

Mitä muihin vanhempiin tulee niin luuletko etteivät he tee huomioita kun tuovat/hakevat lapsiaan?? ovat sokeita ja kuuroja ja varmana vielä tyhmiäkin..

Oikeasti nyt s epää sieltä persiistä pois, ihan lapsesi hyvinvoinnin vuoksi!!

Vierailija
20/49 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen mitä en tajua on, että miten ne toiset vanhemmat tietää kuka hoidossa itkee, ei kai hoitaja saa kertoa lasten asioista

Voisko kuitenkin olla niin, että ne muut lapset kertoo vanhemmilleen ihan itse, kuka siellä hoidossa huutaa päivä pitkät pääksytysten?

Ei sen hoitajan tarvi mitää kertoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä