ärsyttääkö sinua jos miehesi keskustelee ystävättäresi kanssa?
Uppoutuu oikein keskusteluun ja sinä sillä aikaa laittelet kahvit ja muut tarjottavat .
Kommentit (24)
Silloinhan se tarkoittaa sitä, että mieheni näkee unia tyttöystäväni pimpistä.
Olen saattanut saunoakin sillä aikaa, kun mies juttelee ystävättäreni kanssa. Joskus olen käynyt päikkäreilläkin. Ovatpa muuten olleet yhdessä kesäkonsertissa myös! Herranen aika, ne taitaa olla myös ystäviä :O
Pidän urpoina niitä miehiä, jotka eivät puhu mitään vieraille. Tuo on normaalia hyvää käytöstä, että huomioi vieraan.
Meillä voi tilanne olla hyvin toisinkin päin: mies laittaa kahvia ja mä juttelen hänen kaverinsa kanssa.
joiden kanssa keskustelut eivät häiritse ja sitten on "ystäviä" joiden keskustelutyyli mieheni kanssa saattaa häiritä.
Mieheni on aikamoinen "saalis" ja olen tottunut tilanteeseen, että sekä tutut että tuntemattomat yrittävät "iskeä" häntä". Hän on kirurgi yksityisellä sektorilla, hyvännäköinen, kielitaitoinen, perijä.
Lähettäisitkö minulle viestin, kun laitat miehesi kävelemään? Kiitos!
joiden kanssa keskustelut eivät häiritse ja sitten on "ystäviä" joiden keskustelutyyli mieheni kanssa saattaa häiritä.
Mieheni on aikamoinen "saalis" ja olen tottunut tilanteeseen, että sekä tutut että tuntemattomat yrittävät "iskeä" häntä". Hän on kirurgi yksityisellä sektorilla, hyvännäköinen, kielitaitoinen, perijä.
miehesi reagoi näihin iskijöihin? Miten sinä "kestät" sen että niin monet tyrkyttävät itseään miehelle? Mulla olisi siihen varmaan liian huono itsetunto..
Tällaisen pohtija taitaa olla vielä kovin, kovin nuori.
Pidän urpoina niitä miehiä, jotka eivät puhu mitään vieraille. Tuo on normaalia hyvää käytöstä, että huomioi vieraan.
Meillä voi tilanne olla hyvin toisinkin päin: mies laittaa kahvia ja mä juttelen hänen kaverinsa kanssa.
Kauheimpia ovat joidenkin kavereiden junttimiehet, jotka hyva kuin vilkaisevat vieraita. Siis millaisia kaytostapoja ihmisille on opetettu? Tai niita ei varmaankaan ole opetettu. Ei munkaan mies kaikista ystavattaristani pida suunnattomasti, mutta ainakin tervehtii kohteliaasti ja vaihtaa pari sanaa.
varsinkin kun ystävättäreni keskustelee vain mieheni kanssa ja kikattelee sen ikivanhoille jutuille. Hän myös soittaa miehelleni jos haluaa tulla meille käymään. Ei keskustele mun kanssa, ei vastaa mun puheluihin, eikä soita minulle.
Testattu on tuo soittaminen. Soitin ensin omasta puhelimesta sitten mieheni puhelimesta heti perään. Vastasi oikein iloisesti puhelimeen, mutta johan ääni muuttui kun tajusi soittajan olevan minä.
KIRURGIMIESTÄ, NE SORKKII SISÄLMYKSIÄ, YÖÖÖKS
jos mies keskustelee sen ystävättären kanssa oikein intensiivisesti ja ihastuneesti, niin kyllä se ainakin mua häiritsisi.
Joskus harvoin huomaan, että kemiat pelaavat liiankin hyvin, silloin haittaa. Yleensä toimiva juttelu ystäväni kanssa on vain plussaa, pahempi olisi jos mies ei tulisi yhtään juttuun kavereideni kanssa. Ystävä, jonka kanssa juttu toimii liiaan hyvin ei usein ole kovin hyvä ystävä..
Ja olen 42-vuotias. Mustasukkaisuus ja ikä eivät ole toisiaan poissulkevia tekijöitä, eikä ikä tee ihmistä paremmaksi ja viisaammaksi, vain vanhemmaksi ja rumemmaksi.
varsinkin kun ystävättäreni keskustelee vain mieheni kanssa ja kikattelee sen ikivanhoille jutuille. Hän myös soittaa miehelleni jos haluaa tulla meille käymään. Ei keskustele mun kanssa, ei vastaa mun puheluihin, eikä soita minulle.
Testattu on tuo soittaminen. Soitin ensin omasta puhelimesta sitten mieheni puhelimesta heti perään. Vastasi oikein iloisesti puhelimeen, mutta johan ääni muuttui kun tajusi soittajan olevan minä.
tämä mahd. suhde häiritse sinua? Minä varmaankin esittäisin miehelle toiveen olla pitämättä yhteyttä tähän "ystävään".
lopeta Leksa nyt se länkyttäminen ja mee luomaan lunta vaikka.
ei haittaa ollenkaan. PAITSI jos touhu menisi samanlaiseksi kuin alla olevassa lainauksessa. Silloin epäilisin itsekin että joko heillä on suhde tai vähintään ystävä on ihastunut.
Kun olin alkanut mieheni kanssa seurustelemaan, huomasin että hänellä oli yksi naispuolinen ystävä joka taisi olla pahasti ihastunut mieheeni. Juurikin tuo tietynlainen kikattelu ja katseet mitä loi mieheen, paljasti sen. Niihin aikoihin kuljettiin paljon baarissa (nuoria kun oltiin) ja tuo nainen oli myös usein baarissa. Meni miehen juttusille heti kun huomasi etten minä ollut lähellä. Ja lähti samantien kun taas saavuin ja vilkaisi minua pahasti. Kerroin miehelle toisen naisen ihastuksesta, mutta eihän tämä aluksi uskonut. Me ollaan vaan kavereita.... Sanoin miehelle että jos te olette vaan hyviä kavereita miksi se nainen karttaa minua kuin ruttoa, ei koskaan edes tervehdi minua? Eikä olla tunnettu ennen kuin mun miehen kautta.
Itse en ollut mustasukkainen, minähän se olin niskan päällä kun "sain" sen miehen. Kummasti se ystävyys viileni vähitellen. Harmi miehen kannalta jos oikeasti olivat hyviä ystäviä.
Mun mies on pitkä ja komea, pukeutuu hyvin. Ammatiltaan tosin on duunari mutta muuten täytyy "saaliin" tunnusmerkit. Joka kerta kun lähtee yökerhoon saa ehdotuksia naisilta, jopa töissä saa kuulla kaikennäköistä. Pahimmat ehdottelijat eivät välitä vaikka minä olen mieheni vieressä. Tai sitten ovat niin kännissä että eivät huomaa.
miksi tämä ihminen on sinun ystäväsi?
itse olen aika mustis, joten arsyttaa jos naiset vikittelevat miestani. Eniten arsyttaa juuri sellaiset naiset, jotka flirttailevat vaikka itse olisin vieressa.
Toisaalta mulla on ystavia, jotka ovat kavereita myos mieheni kanssa ja he voisivat menna yhdessa ulos ilman, etta olisin mustis.
Se on niin tilanne-/ ihmiskohtaista.
Jos ko. kaveri ei vastaa puheluihisi, mutta miehen puheluihin kylla, on se merkki etta jonkinlaista ihastusta lienee ilmassa.
Puhu ensin asiasta miehesi kanssa ja pyyda etta han tekee ko. naiselle selvaksi, etta ovat vain kavereita ei muuta.
Sitten voit puhua varovasti ko. naiselle jos haluat ja sanoa, etta sinusta tuntuu han on ihastunut mieheesi ja etta hanen kaytoksensa ei ole korrektia.
Sinuna olisin kuitenkin aluksi aika varovainen (esim. turhat uhkailut, suuttuminen jne vain saavat sinut nayttamaan takertujalta). Miehellasi on oikeus olla kaveri kenen kanssa haluaa, mutta hanen pitaisi tajuta missa sen egon ponkityksen raja menee.
Olen ylpeä miehestäni joka tulee hyvin naisten(kin) kanssa toimeen.