Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvata. Tytön rippikouluvetäjä on

Vierailija
02.03.2012 |

VL



Eikä täs vaiheessa voi enää riparia alkaa vaihteleen, hemmetti sentään.



Ei tietenkään saa opettaa VL-oppia, mut kuitenkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olennainen tuli jo ilmi

Vierailija
2/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hyvä vetäjä. Mikäs ennakkoluuloinen kakkiainen sinä olet?



t. ei-VL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes jokainen vanhempi tarkastaa ETUKÄTEEN, kuka riparin vetäjistä on VL ja kuka ei. Niin mekin teimme



Täällä VL vetäjät saavat tuputtaa omaa uskoaan IHAN VAPAASTI myös ripareilla



Vaihda hyvä ihminen se leiri. Tottakai sen saa vaihtaa

Vierailija
4/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka vetäjä on vähälaktoosinen?

Vierailija
5/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin saarnasi VL-oppejaan. Veti myös osan isosista mukaan Rauhanyhdistykselle. Että voi se vaikuttaa.

Vierailija
6/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinulla?

Vai pelottaako se, jos lapsi löytääkin armollisen Jumalan elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinulla?

Vai pelottaako se, jos lapsi löytääkin armollisen Jumalan elämäänsä?

Vierailija
8/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minunkin, ei jäänyt traumoja vaikka molemmat rippikoulun vetäjät olivat VL. Heidän omat lapsensa eivät olleet samassa rippikoulussa vaan menivät VL rippikouluun toiselle paikkakunnalle, koska siellä tavallisessa rippikoulussa ei tosiaan saa mitään VL oppeja tuoda esiin (eikä tuotu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on ongelmia pysytellä normaalissa rippikouluopetuksessa, niin tehkää valitus asiasta! Ei tuollainen välttely ja väistely muuta tilannetta mihinkään.

Vierailija
10/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa leiriä jos haluatte.



Itseäni kiinnostaa minkälaisia ovat vl-opit, joita pappi voi tuputtaa. Että meikkaaminen on syntiä, vai että ehkäisy on? Vai että kaikki muut paitsi vl:t joutuvat kadotukseen?



Tietäähän sen jokainen, myös nuoriso-ohjaajat ja muut siellä, että ne ovat rauhanyhdistysläisten omia sääntöjä, eivätkä pohjaudu raamattuun. Ja voitte myös lapsen kanssa puhua yhdessä tuosta heidän liikkeensä poikkeamisesta meidän perusluterilaisten uskostamme. Järjen kanssa, ellet halua olla se lapsellinen osapuoli tässä, joka pilaa lapsen motivaation lähteä riparille ja nauttia siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten joku kertoikin, niin houkuttelee nuoria Rauhanyhdistykseen "omien oppiensa" mukaisella paasauksella. Pelottavaa olisi, jos tuollaisille hormonihyrräisille nuorille paasaa että ehkäisy on syntiä, joten toivottavasti ei ihan niin pitkälle menisi.

Vierailija
12/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa leiriä jos haluatte. Itseäni kiinnostaa minkälaisia ovat vl-opit, joita pappi voi tuputtaa. Että meikkaaminen on syntiä, vai että ehkäisy on? Vai että kaikki muut paitsi vl:t joutuvat kadotukseen? Tietäähän sen jokainen, myös nuoriso-ohjaajat ja muut siellä, että ne ovat rauhanyhdistysläisten omia sääntöjä, eivätkä pohjaudu raamattuun. Ja voitte myös lapsen kanssa puhua yhdessä tuosta heidän liikkeensä poikkeamisesta meidän perusluterilaisten uskostamme. Järjen kanssa, ellet halua olla se lapsellinen osapuoli tässä, joka pilaa lapsen motivaation lähteä riparille ja nauttia siitä.

16