Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi oikein vaatia lapselta hyvää menestystä koulussa?

Vierailija
02.03.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kylla. eli pitaa menna lapsikohtaisesti. jotkut vaan ei ole kirjaviisaita ja heidan vahvuutensa ovat jossain muualla. tietenkin heitakin pitaa tukea ja kannustaa opinnoissa. toisaalta jos on ilmeisen alykas lapsi, hanelta kai pitaa odottaa menestysta koulussa tai tulee laiskaksi.

Vierailija
2/3 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä voi vaatia että tekee tunnollisesti läksyt ja yrittää parhaansa omien kykyjensä mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kymppejä, mutta että koulua käydään kunnolla eikä siinä sivussa.

Kokeisiin luetaan, läksyt tehdään, tukiopetuksessa käydään jos tarvis. Omat kyvyt pitää ottaa täysilä käyttöön, siitä ei mennä mistä aita matalin.



Vertailla ei saa, mutta käytännössä vähän salaa meillä menee näin: Toisen lapsen 7½ saa mut iloiseksi, toisen 7½ pettymään. Toinen siis ylittänyt itsensä ja tehnyt paljon töitä ja saavuttanut jotain, toinen lusmuillut ja menettänyt helpon kiitettävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi