Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harjoittelija-näkijä

Vierailija
01.03.2012 |

Haluan harjoitella mahdollista taitoani hetken tässä, "näkisinkö" mitään.

Todennäköisesti en paljoa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä? Mitä voisin tehdä?

Näen sinut omassa yrityksessä työskentelemässä. Työskentelet kotona tietokoneen äärellä. Jotain tekstiileihin liittyvää. Joku lähipiirissä vähättelee suunnitelmaisi ja haaveitasi. Älä anna niiden vaikuttaa liikaa.

Ei ole ainakaan vielä yritystä, mutta totta on että tekstiilien parissa olen ollut viime aikoina. Ja varmasti vähättelijöitä löytyy. Lisäkysymyksenä kysyn kun tunnen olevani jumissa, mistä aloittaisin jumituksen purkamisen? Kiitos.

Näen, että jumitus alkaa helpottaa jos näytät sen myös lähipiirille. Pidät liikaa asioita sisälläsi. Apu saattaa löytyä lähempää kuin osaat arvatakaan. Sinulla on myös liian kuiva kroppa. Juo enemmän vettä. Kylmää, jäävettä. Ajatuksesi kulkevat siten paremmin.

Vierailija
42/46 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä? Mitä voisin tehdä?

Näen sinut omassa yrityksessä työskentelemässä. Työskentelet kotona tietokoneen äärellä. Jotain tekstiileihin liittyvää. Joku lähipiirissä vähättelee suunnitelmaisi ja haaveitasi. Älä anna niiden vaikuttaa liikaa.

Ei ole ainakaan vielä yritystä, mutta totta on että tekstiilien parissa olen ollut viime aikoina. Ja varmasti vähättelijöitä löytyy. Lisäkysymyksenä kysyn kun tunnen olevani jumissa, mistä aloittaisin jumituksen purkamisen? Kiitos.

Näen, että jumitus alkaa helpottaa jos näytät sen myös lähipiirille. Pidät liikaa asioita sisälläsi. Apu saattaa löytyä lähempää kuin osaat arvatakaan. Sinulla on myös liian kuiva kroppa. Juo enemmän vettä. Kylmää, jäävettä. Ajatuksesi kulkevat siten paremmin.

Kiitos. Niin varmaan pidänkin sisälläni. Kaikki

vaan jatkuu samanlaisena vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuta näkymää?

Vierailija
44/46 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuta näkymää?

Voit ihan hyvin lähteä huomenna. Lapsellasi on luotettava ja turvallinen hoitopaikka. Hän ei kärsi. Joku yrittää pahoittaa mielesi huomenna. Älä anna sen pilata iltaasi.

Näen, että saat työpaikan hyvinkin pian. Se ei tule olemaan sinulle juuri sitä kaikkein mieleisintä, mutta siitä seuraa jotain hyvää.

Kroppasi ei voi tällä hetkellä hyvin. Jotain sisäelimiin liittyvää häikkää. Viimeaikaiset oudot vaivat voivat johtua tästä. Liiku enemmän ja muuta ruokavaliota terveellisempään suuntaan.

Vierailija
45/46 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti miten tää voi olla totta?

Oon pitäny näitä hölynpölynä.

Nyt uskon ihmeisiin :o

Mut toi sun ennustukses pitää hyvin paikkaansa.

Lapsella on luotettava ja turvallinen hoitopaikka ja mun pitäs liikkua paljon enemmän ja syödä terveellisimmin.Liikuun liian vähän ja syön todella eäterveellisesti sekä kerralla suuria määriä

Toivottavasti tuo työpaikkakin täsmää :-)

Kiitos paljon sinulle

Vierailija
46/46 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun muuttaa tottumuksiani? t. likinäkijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi