harjoittelija-näkijä
Haluan harjoitella mahdollista taitoani hetken tässä, "näkisinkö" mitään.
Todennäköisesti en paljoa.
Kommentit (46)
Olet todella nuori "näkijä" mutta sinussa on talenttia. Voisit pitää asiakkaistasi parempaa huolta ettei tarvitsisi koko ajan tuurata.
Toivottavasti tuo viimeinen lauseesi on huumorilla
kirjoitettu. ;)
Ap
Löydät tosi nätin ja hirveen rikkaan ja tosi kivan miehen.
on eri tyyppejä. Nyt tulee liki-näkijä. Vastaan 11:lle. Sä ällös sekaannu ukkomieheen jolla on vauva! Siitä tulee iso harmi ja paljon katkeraa itkua! Nyt on liikaa vaaleita miehiä elämässäs, pian tulee yksi ristiverinen mies työpaikallesi ja häneen rakastut! Jos olet työtön niin joudut ensin odottelemaan kunnes saat työpaikan.
vastatkaa nyt joku taitava?
Hän masturboi.
vastatkaa nyt joku taitava?
Hän masturboi.
Jestas miten laiska olet! Viikonloppuna ota itseäsi niskasta kiinni ja siivoa edes kotisi! Järjestele vaatekaappisi. Energiakenttäsi on ihan sekaisin ja kaaoksessa. Ei ihme jos mitään ei tapahdu elämässäs!
vai jäänkö kotiin olemaan?
Olet todella laiska, mutta myös raskaana. Sen vuoksi jäät tässä vaiheessa elämääsi kotiin olemaan joksikin aikaa.
Mulle laitettiin kuukaus sitten kierukka :o
Onks se pettäny :o
En oo käyny 8kk missään tyttöni 1,5kk.
Huomenna aattelin lähteä mut uskolanko?
Siis sitä ennen olen käynyt kerran lapseni syntymän jälkeen.
Nyt toinen kerta hoidossa.
Omasta mielestäni en oo laiska?
Oon hakenut moneen erityö/koulupaikkaan.
Sekä käynyt jo parissa työhaastattelussa.
Entäs minä? Mitä voisin tehdä?
Näen sinut omassa yrityksessä työskentelemässä. Työskentelet kotona tietokoneen äärellä. Jotain tekstiileihin liittyvää. Joku lähipiirissä vähättelee suunnitelmaisi ja haaveitasi. Älä anna niiden vaikuttaa liikaa.
kamerapiuha on?
vetoketjulla suljettavassa taskussa.
-kaukonäkijä-
En jostain syystä näe kuin omaan elämääni nyt, mutta yritän myöhemmin uudelleen. Kaukonäkijä tuuratkoon.
Entäs minä? Mitä voisin tehdä?
Näen sinut omassa yrityksessä työskentelemässä. Työskentelet kotona tietokoneen äärellä. Jotain tekstiileihin liittyvää. Joku lähipiirissä vähättelee suunnitelmaisi ja haaveitasi. Älä anna niiden vaikuttaa liikaa.
Ei ole ainakaan vielä yritystä, mutta totta on että tekstiilien parissa olen ollut viime aikoina.
Ja varmasti vähättelijöitä löytyy.
Lisäkysymyksenä kysyn kun tunnen olevani jumissa, mistä aloittaisin jumituksen purkamisen?
Kiitos.
Tulee pari haamuviivaa ja turhaa intoilua, mutta vielä tärppää. Me näkijät emme koskaan tiedä tarkkaa aikataulua, emme edes parin vuoden tarkkuudella! Henkimaailmassa ei ole meidän tuntemaamme aikakäsitystä!