Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUKUISET 2012

Kommentit (402)

341/402 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!

Alexandraa tulin nyt erityisesti moikkailemaan, kun olit näköjään tuolla tammikuisissa käynyt tervehdyksen kirjoittamassa. Paljon onnea, että olet päässyt kaikista vastoinkäymisistä huolimatta plussaamaan nyt! :) Pidän hurjasti peukkuja, että tämä raskaus sujuu ongelmitta.

Meillä tosiaan hieman hankalaksi meni nyt tämä inssin ajoitus tässä kierrossa. Ihmettelen itsekin, että missä on vika, kun ovisplussaa ei kuulu vieläkään! Saatiin kuitenkin sovittua nyt niin, että mies vie spermanäytteen huomisaamuna aikaiseen ja minä menen sitten pari tuntia sen jälkeen vastaanotolle ja tekevät inssin, jos se vaan edes jollain tavalla on järkevää. Puhuivat, että voisi vaikka irrotuspiikin laittaa siinä samalla ja toivoa sitten oviksen tulevan nopeasti, jos sitä ei vielä muuten kuulu huomennakaan. Perjantai ei nimittäin käynyt meille eikä polillekaan, joten huomenna on ainoa mahdollisuus.

Rehellisesti sanottuna itku tuli siinä hoitajan kanssa jutellessa, kun oli niin turhautunut olo. Ei vaan haluaisi syödä yhtään lääkkeitä turhaan, jos sitten inssiä ei tehdäkään.

Mutta nyt siis huomisaamuna joka tapauksessa polille ja ovisplussaa toivotaan vielä tänään kädet ristissä.

Marjana tammikuisista

kp 14/28-30 yk 25

Vierailija
342/402 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin happy sun puolestasi kun kaikkien vastoinkäymisten jälkeen sen plussan sait! Paljon tarrasukkia matkaan!

Marjanalle toivon myös että inssi saadaan tehtyä. Peukut pystyssä täällä että kaikki menee hyvin!

Plussaonnea kaikille muillekin!

ON: Keskenmenosta tulee ensi viikolla kuluneeksi jo kokonainen kuukausi, kyllä se aika vaan joten kuten eteenpäin menee. Miten ihmeessä sitä vaan saisi kaikki ajatukset mielestä pois. Sitä ajattelee miten pitkällä nyt olisi jos raskaus olisi jatkunut ja tiedän että näitä etappeja tulee taas olemaan kun miettii nt-ultran aikoihin että nyt olisi se ohi, sama puolenvälin kohdalla kun olisi rakenneultra ja siitä kohti laskettua:( En vaan osaa olla ajattelematta. Jo toinen keskenmeno vuoden aikana...Menkkoja ei ole vielä tullut enkä niitä ole odottanutkaan. Hormonitoiminta varmasti niin sekaisin ettei tiedä milloin täti punainen tulee. Onneksi on nuo kaksi lasta niin pysyy jotenkin järjissään.

Ele kp edelleen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/402 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjanalle nyt kovasti tsemppiä että se ovisplussa tulis niin pääsisitte inssin suorittaan ilman epäillyksiä ja sitten tietenkin toivotaan että onnistuu vielä mukisematta :)

Elelle edelleen voimia sinne ja päivä kerrallaan niin hyvä tulee. Itse en ole koskaan kokenut keskenmenoa sen enenpää kuin raskautta yleenskkään joten en voi sanoa että tiedän miltä tuntuu ,mutta voin kuvitella ja tukena ja korvana (silmänä ehkä ennemminkin :) ) ollaan kaikki täällä. Päivä kerrallaan siis ja uusiin seikkailuihin :)

illalla lisää :)

Vierailija
344/402 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas ajattelit testailla? Plussatuulia!

Cedarfalls: Meillä onkin kierrot aika samoissa. Koska sinä ajattelit testata? Toivotaan plussaa sinnekin!

Marjana: Toivottavasti se hymynaama nyt tuli ja huominen ei olisi millään lailla turha reissu klinikalle:)

Ele: Pahoittelut keskenmenosta. Itsellä ei ole kokemusta siitä, mutta kuulemma uusi raskaus on ainoa, mikä siihen mielipahaan hiukan auttaa! Toivotaan siis pikaista uutta raskautta.

ON: Täällä yks tonttu taas testas. Tossa illansuussa vajaan 2 tunnin pidätyksen jälkeen. Ja sama se vaikka ois pidättäny 20 tuntia, kun tietäähän sen, ettei siinä testissä mitään vielä näy. Nyt tein testin miehen kanssa yhteistuumin. Kun hän kuuli mitä noi testit (Pregcheckit S-marketista) maksaa, niin meinas, että sittenhän voi testata vaikka joka päivä=) Oli reppana luullu niitä paaaljon kalliimmiksi. Testin tein siksi, koska tänään töissä tuli yhtäkkiä menkkakipuja ja tuntui, että nyt ne alkoi. Outoa olis ollut, jos ois alkanu näin aikasin.

töönis kp21

Vierailija
345/402 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testailen varmaan vasta toukokuun 1pvä, jos niin on ettei täti tulekkaan. Tädin arvioitu saapumisaika on siis jo 18pvä. Muttaku anoppilas asutaan ni en haluu täällä testata :)

Vierailija
346/402 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on tänään huimaillut illasta ihan olan takaa.. ja ihme nipistelyt ja jomotukset jatkuu alavatsalla. Toivon todella että tää ois nyt se kierto ja että nämä oireet ei ois vaan koska mä alan olla jo niin vainoharhainen :)

tädin arvoitu saapuminen tapahtuu siinä 22-23pvä ja olen nyt sopinut itseni kanssa että en testaa kuin aikaisintaan 25pvä mikäli tätiä ei näy :) JÄnnittää niin kovasti ja toivon niin kovasti että nyt ois se ihme viimein koittanut tähän meillekkin :)

mupis kp17

Vierailija
347/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnotin: Itselläni raskausoireena on nimenomaan tuo etten meinaa nukahtaa illalla. Ja normaalisti olen sellainen, joka nukahtaa niin pian kun pään saan tyynyyn. Pidän peukkuja!

Mupis: Odottavan aika on pitkä… Ensin odotellaan ovista, sitten plussaa, sitten kun sen saa niin varmoja viikkoja jne jne. On se kumma kun koko ajan pitää odotella :D Niin ja itsellä tosiaan tuo huimaus oli yksi niistä ihan ensimmäisistä oireista… :)

Marjana: Kiitos! Luotan siihen että sinun kroppasi toimii luotettavasti ja tänään saatte inssin tehtyä. On kyllä varmasti todella stressaavaa puuha tuo! Hienoa kuitenkin että ovat sieltä ilmeisesti joustavia ja myös tuo irrotuspiikin mahdollisuus otetaan huomioon. Pidän peukkuja!!

Ele: Kiitos! Toivottavasti sinulle ei niitä menkkoja tulisikaan, vaan pääsisit suoraan sitten seuraavaan raskauteen. Olen niin suunnattoman pahoillani puolestasi!! En voi kuvitellakaan kuinka raskasta sinulla on juuri nyt. Olen itsekin ajatellut etten todellakaan tiedä miten kestäisin sen jos vielä toistekin menisi kesken. Ihanaa että olet kuitenkin positiivisella tuulella, eihän siihen tilanteeseen tietenkään mikään muu autakaan. Halaus!

Töönis: Tsemppiä piinailuun!

ON: Tuntuu että oireet vain vähenevät päivä päivältä... Ja se totta kai nyt sitten hermostuttaa. Yritän pitää itseni kiireisenä, jotta aika kuluisi mahdollisimman nopeasti, eikä ehtisi tätä paljoa ajatella. Pitää vain yrittää luottaa.

Nyt naiset plussaonnea! Plussia ei vielä tähän kiertoon ole läheskään tarpeeksi, joten junaan vaan!

Alexandra + kyytiläinen rv5+2

Vierailija
348/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku kp 51/35-62 yk4+km+yk1

iluvu kp 41/31 yk 6

Haaveilija20 kp 39/28-33, yk 3

netta kp 37/22-24 yk 1

Maarunen kp 36/25-31 yk 2

hilma kp 28/25-32 yk 2

Tonno kp 26/30-32 yk 6

Isabelle kp 24/28 yk 4

Cederfalss kp 23/22-28 yk 4

Minttuliina* kp 22/30, yk3

töönis kp 22/28(?) yk1

Emmastiina kp 21/29 yk 6

mupis kp 18/28 yk 4

Liisuli kp 16/22-27, yk 3

Ele kp?

PLUSSANNEET (ONNEA!):

outimj DPO 13 yk 1

Norppa81 yk 4

Mami yk 7

Höpsähtänyt yk 6

Alexandra yk6+km+yk7

Vierailija
349/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää!

Töönis, lähes samoilla päivillä tosiaan liikutaan! Minä en kuitenkaan aio testata ennen kuin jossakin kierrossa (toivottavasti juuri tässä!) ollaan jo selkeästi yli kp 28, aikaisintaan kp 30 kohdalla. Kaikki olemassa olevat lapset on testattu 2 pv yli eli juuri se kp 30, joten siihen tähdätään :)

Iluvu, onko tilanne selvinnyt? Entä Tonnotin, miltä nyt näyttää?

Tässä nyt sitten vaan odotellaan, mitäpä muuta se vauvakuumeisuus olisikaan. Peukut pystyyn meille kaikille! Plussia tarvitaan paljon lisää listaan.

Cedarfalls

Vierailija
350/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs tänne, ei kuulu eikä näy mitään ihmeellistä, mitä nyt pieniä nippailuja välillä, ja tissit kipeenä.. Eilen oli huono-olo melkein koko päivän, syömisen jälkeen olo vain paheni. Mut eipä sitäkään enään ole.

Kp26/30-32

Vielä kuus päivää piinaa, ainakin.

Vierailija
351/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin kun eilen sanoin etten testaa ennen kuin korkeintaan 25pvä eli kp31 niin meinasin jo tänään sortua kun onhan noita testejä kaapissa :) No en sitten kuitenkaan koska eihän niissä vielä mitään näkyisi jos on edes jotain näkyäkseen :)

Päivät menee niiiiiiiiiiin hitaasti ja haluais vaan päästä jo testaileen.

Nipistelyt jatkuu siis jo kolmatta päivää putkeen..??.. on varmaan jo mun luulotautisuutta tää :) Huimausta on ollut hieman ei vielä ainakaan kovin paljon, mutta eilenkin alkoi kunnolla huimata vasta illasta. Nälkä on kokoajan ja mä varmaan kohta tunnen jo potkuja jos en saa jotain muuta ajateltavaa :)

Raastavaa aikaa on ja varsinkin kun olen ollut niin kovasti taas kiinni tässä hommassa tän kierron ajan.. ei tee hyvää mielelle :)

Nytkin nippailee kokoajan vatsassa ja minä mietin vaan että oisko liian aikasta sitten äitienpäivänä ilmoittaa äidilleni että hänestä vihdoin olisi tulossa mummo :) viikkoja olisi silloin n.5+jtn.

Kamaalaaa!!! nyt pitäs keksii jotain millä sais ajan kulumaan. Ukollakin menee kohta varmaan järki mun kanssa kun kokoajan sanon että taas nipistää ja jokohan se nyt oikeesti ois meidän vuoro :) No onneksi se ymmärtää mua :)

mupis kp18 (VASTA!!!!!) :)

Vierailija
352/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän niiin hyvin sua! Mä en oo todellakaan ollut näin malttamaton aiemmilla kerroilla. Kuopustakin sentään tehtiin viitisen kiertoa, enkä silloin kyllä näin paljon laskenut ja pähkäillyt. Toki musta silloin tuntu pahalta, kun ekat 4 kertaa menkat alkoikin ennen ku tärppäs. Sillä tärppikierrolla mulla ei muuten ollut mitään oireita, vaikka niillä 4 edellisellä oli kaikennäkösiä pahoinvointeja sun muita.

Eilen ja tänään tuntunut, että menkat alkaa ja jomotellut alamahaa siihen malliin. Töistä lähtiessä katoin pukuhuoneen peilistä, että maha näyttää siltä kuin ois 6. kuulla raskaana. Ehkä siihen hiukan vaikuttaa noi pääsiäisenä mässätyt herkut. :/ Huomenna meen ruokakauppaan ja aattelin ostaa uuden testipaketin, mutta pakko malttaa mieli sunnuntai-aamulle, ennen ku testaan.

Ja äitienpäivähän on just vuoden paras päivä ilmoittaa uutinen:)

töönis kp 22 (on se enemmän ku 18, mut silti VASTA!!! ;))

Vierailija
353/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(...ja muut jouluvauvaa kuumeilevat!:) )

Oon seurannu sun kuumeilua melkein päivittäin, enkä enää malttanu pitää suutani kiinni, joten tulin tsemppaamaan!! :)) Piän peukut pystysä, puhaltelen plussatuulia ja kaikkia mahollista tsemppausta plussan saapumiseks!! ;) Ja muille myös :)

Tinuppi & pikku-t rv7+5, marrasmasuista :)

354/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulunut kuukausi viime menkoista on menny tosi hitaasti. Noinkohan on ollu liikaa vapaa-aikaa :)

Taustalla taas aikaani viettänyt, mut joka päivä on teidän muiden kuulumiset käyty lukemassa.

ON: Ei oo tietoa menkoista, mut ei kyllä oo sellanenkaan olo et oisin raskaana. Tänään on mahdollisesta hedelmöittymisestä 13 päivää ja huomenna ajattelin aamusta testailla ellei tätykkä yöllä tulvahda kylään. Viime kierrosta laskin et ( onko se nyt luteaalivaihe) jäi auttamatta liian lyhyeksi, mut eihän tuo mikään ihme oo kun kierto vaihtelee noinki monella päivällä + et ovis on aina kp 16-18.

Plussatuulia kaikille, tulen huomenissa ilmoittamaan mitä testi näyttää.

hilma kp 28/25-32 yk2

Vierailija
355/402 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos tsempityksestä!! Kivaa kun kävit kommentoimassa meille :)

En kuitenkaan enää jaksa uskoa onnistumiseen. Kaikki 'oireet' mitä oli (lukuunottamatta nukahtamisvaikeuksia) ovat tyystin kadonneet. Todennäköisesti siis vain kuvittelen!

tonno Kp26/30-32

Vierailija
356/402 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testattu nega :( Yhtä kysymysmerkkiä koko akka nyt!

Eilen järkyttävä huimaus ja maha ollut sekaisin viimeisen viikon... Muuten kyllä niin toivoton olo.

Mutta nyt, hyvää yötä :)

Vierailija
357/402 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku kp 52/35-62 yk4+km+yk1

iluvu kp 42/31 yk 6

Haaveilija20 kp 40/28-33, yk 3

netta kp 38/22-24 yk 1

Maarunen kp 37/25-31 yk 2

hilma kp 29/25-32 yk 2

Tonno kp 27/30-32 yk 6

Isabelle kp 25/28 yk 4

Cederfalss kp 24/22-28 yk 4

Minttuliina* kp 23/30, yk3

töönis kp 23/28(?) yk1

Emmastiina kp 22/29 yk 6

mupis kp 19/28 yk 4

Liisuli kp 17/22-27, yk 3

Ele kp?

PLUSSANNEET (ONNEA!):

outimj DPO 13 yk 1

Norppa81 yk 4

Mami yk 7

Höpsähtänyt yk 6

Alexandra yk6+km+yk7

358/402 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa!

Ihan aluksi, suuren suuret onnittelut Alexandralle! Aivan mahtavaa että tärppäsi, toivotaan että kaikki menee hyvin. :) tarrasukkia 9 kk matkallesi

Elmullekin valtavat onnittelut, ihanaa että ultrissa on ollut kaikki hyvin, oikein ihanaa odotuksen jatkoa!

Olen täällä aina välillä käynyt kurkkimassa kirjoituksianne, elän hengessä mukana, vaikka en kommentoikaan usein :)

Täällä tosiaan synnytys alkaa lähenemään päivä päivältä. Jouduin jäämään aikaisemmin jo pois töistä kovien supistelujen takia, näiden takia jouduin myös Tayssiin kontrollikäynnille, kohdunkaulaa on jäljellä enää nippa nappa 2 cm ja paikat jo reilusti pehmentyneet, viimeksi oli vähän sama juttu ja poika syntyikin sitten kuukautta aikaisemmin, mielenkiinnolla jännätään miten nyt käy. Vauvelin painoarvio oli 1,7 kg, ihan hyin siellä kavaa.

Vauva on ollut kokoajan hyvin aktiivinen liikkumaan ja tyttöä sieltä on kovasti lupailtu! Joitain hankintojakin olen jo tehnyt.

Muuttokin painaa päälle 1,5 viikon päästä, muutetaan 4h ja keittiö rivariin, ihanaan lapsiperheidylliin.. :)

Olo on onnellinen ja odottavainen!

Tulen kertomaan taas kuulumisia, jos ei kaikki tutut sitten ole siirtynyt jo odottajiin. :)

Ihanaa kevättä kaikille!

T. Enisa ja pikkuinen 31+3

359/402 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaahan testi näytti. Jään taka-alalle oottamaan tätiä, ei tuo plussaksi tule tuosta muuttumaan, oviksesta sen verta jo aikaa.

Tsempit teille muille vielä piinaviikkoja viettäville, miä lähden oottamaan pääsyä tammikuisiin.

hilma kp 29/25-32

Vierailija
360/402 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huomenna on kyllä töitä mutta kuiteskin :)

Hilma: no toivotaan tietenkin että täti ei tule ja nega muuttuu plussaksi. Mutta jos ei näin niin toivotaan että täti tulee pian ja sitten rykäsette plussan sinne tammikuisiin :)

Enisa: ei olla samassa kuumeiltu aikaisemmin mutta onnea oikein kovasti nyt loppu ajalle ja onnea synnytykseen :)

Oma: MInä päätin juurikin että vaikka huomenna on vasta kp20 niin aamulla teen testin ja katson mitä se näyttää tai on näyttämättä.

Huimausta on aina välillä tullut edelleen. ei pahasti mutta on kuitenkin ja päätä on nyt särkenyt kaksi päivää. Muita "oireita" ei ole mutta innokkaan on vaikea pidättäytyä vaikka niin kovasti sanoin että en testaa enne kun menkat on oikeasti myöhässä :)

No katsotaam mitä aamu tuo tullessaan ja mietitään sitten lisää :)

mupis kp19