JOULUKUISET 2012
Kommentit (402)
Täti kurvasi tänäaamuna. En vaan oikeen tajua miksi jo nyt, keskenmenosta 24 päivää....
Ele kp1
Ansku kp 56/35-62 yk4+km+yk1
iluvu kp 46/31 yk 6
Haaveilija20 kp 44/28-33, yk 3
netta kp 42/22-24 yk 1
Maarunen kp 41/25-31 yk 2
Tonno kp 31/30-32 yk 6
Isabelle kp 29/28 yk 4
Cederfalss kp 28/22-28 yk 4
Minttuliina* kp 27/30, yk3
Emmastiina kp 26/29 yk 6
mupis kp 23/28 yk 4
Liisuli kp 21/22-27, yk 3
pikkunuppu kp 21/24 yk 6
PLUSSANNEET (ONNEA!):
outimj DPO 13 yk 1
Norppa81 yk 4
Mami yk 7
Höpsähtänyt yk 6
Alexandra yk6+km+yk7
Mupikselle, Tonnolle, Cederfallsille ja muille plussatuulia, mä siirryn tammikuisiin.
töönis kp 1
äläs vielä kun mä varmaan kuulusin jo sinne.. katselen nyt tässä tän muutaman päivän että mitä alkaa tapahtuun kun tosiaan nyt oli tullut jo ihan vähän siteeseenkin saakka vuotoa..
Katon siis muutaman päivän ja tuun sitten kanssa sinne :)
miten olikin nyt näin lyhyt kierto?. toivottavasti tulis äkkiä se aika sinne lääkärille niin pääsis vähän eteenpäin tässä hommassa taas, mutta toisaalta kun nyt ei kerta vissiin kuitenkaan tärpännytkään
thaimaan matka on taas hitusen todennäköisempi :)
mupis kp23 (tai 1)...
Elikkäs minä pomppaan tammikuisiin. nyt tulee vuotoa jo ihan urakalla.. eli kp23---> kp1 ja tammikuisiin siis.
Ottakaahan joku päivitysvastuu listasta..'
Ja ihan hirveesti onnea ja paljon niitä plussia!!
mupis
Hei! Mää oon melkein 98,9% varma että täti tulee huomenna, ihan niinku kuuluiski, mu silti tekis mieli ostaa testi ja testata.. En oikee osaa päättää et mitä tekis :D
Nyt ei kykene muuhun kuin kp 1 ja tammikuulle.
Cedarfalls
Jopas täältä nyt väkeä putoaa, tsemppiä tammikuuhun! Mä tod.näk tuun huomenna perässä.. :/
Se taitaa tuo häntäpään porukka olla ne jotka loput plussat sit rämäyttää tänne.
Plussa puhureita!! ++
Ansku kp 57/35-62 yk4+km+yk1
iluvu kp 47/31 yk 6
Haaveilija20 kp 45/28-33, yk 3
netta kp 43/22-24 yk 1
Maarunen kp 42/25-31 yk 2
Isabelle kp 30/28 yk4
Minttuliina* kp 28/30, yk3
Emmastiina kp 27/29 yk 6
Liisuli kp 22/22-27, yk 3
pikkunuppu kp 22/24 yk 6
PLUSSANNEET (ONNEA!):
outimj DPO 13 yk 1
Norppa81 yk 4
Mami yk 7
Höpsähtänyt yk 6
Alexandra yk6+km+yk7
Tonnotin yk6
Saapi nähdä miten käy, ei näy tätiä vielä, mutta välillä kyllä särkee niin paljon, et kyl se sieltä varmasti vielä tulee.
Kp32/32
Mun ei pitäny testata ennen ku päästää anoppilasta, mutta tein äsken testin parin tunnin pidättämisen jälkeen.. Ja plussa siihen pärähti heti.. Kädet hakkaa vieläkin..
Paljon onnea! Tais se sittenki onnistua anoppilassakin;)
ONNEA todella paljon tonnolle, hyvä että täälläkin tapahtuu vielä jotain!!!
Aliina tammikuun jengistä
Tonnottimelle! Ihana uutinen :)
Nyt sitten me muutkin näitä kehiin :)
ja ystävän syntymäpäivät. Tulee olemaan kosteat juhlat ja mietinkin, kannattaako mun olla kuitenkin juomata? Nega siis ollut testi mutta menkkoja ei kuulu...
Sinun kannattaa käydä terveyskeskuksessa teettämässä testi niin saat varmuuden asiaan.
Tsemppiä nyt vaan että kotitestit ois ollu viallisia kaikki mitkä oot tehny ;) ++++++
-mupis tammikuun nyyteistä
Onnea ihan mahottomasti!! :)))) Olin satavarma että sulle tulee plussa, niin hirmusesti ku täältä taka-alalta sua tsemppasin!!
Tämähän toimi hetikkö ajatus, sä tsemppasit mulle plussan ja mä nyt perähän sulle!! :D
Voi että tuli hyvä mieli tästä uutisesta! ^^
Toivottavasti pikkunen tarraa erittäin lujaa kiinni! :)
Tinuppi & pikku-t 8+5
minäkin siirryn tuonne tammikuisiin..
Iso kiitos tinupille tsempeistä!
Tonno + Ötö 4+4
Täällä juilii välillä ihan saaaatanasti, kyllä taitaa täti tulla ylihuomenna..... Toivo menetetty.
Tonno kp30/30-32