Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan mä oikein luotan? Korvakuumemittariin vai kainaloon laitettavaan digitaaliseen?

Vierailija
29.02.2012 |

Pojalla nousi maanantaina kuume 38,4.

Siitä saakka ollaan mittailtu ja kuume vaihtelee 38-39 asteessa korvasta mitattuna.

Nyt sit päivällä mitattiin kainalosta ja näytti tasan 37 astetta, samaan aikaan korvasta katsottuna 38,4 astetta. Äsken korvasta 39 ja kainalosta 37,3, eli aikamoisia heittoja mittareiden välillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mittaa oikein, ei niissä yleensä niin isot heitot ole. Jos lapsi on selvästi kuumeinen, kainalomittari ei näytä oikein. Mittaatko oikein, onko mittari tiiviisti kainalossa.

Vierailija
2/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina asteen enemmän kuin kainalolämpö vaikka oon terve, eli viimeset 13v ton mittarin mukaan mulla ollut jatkuvasti kuumetta 37,7 astetta, joskus lääkärissä siitä mainitsin ja sanoi että johtuu muka korvakäytävän muodosta???

Pojalla se kyllä näyttänyt aina terveenä 36,5 astetta, eli hänellä se näyttää oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittari näyttää herkästi enemmän jos on esim. juuri nukkunut mitattavan korvan päällä.

Vierailija
4/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää yleensä enemmän.

Jokunen aika takaperin jouduin sairaalaan ja korvasta mitattuna kuumetta oli yli 42 ja kainalosta mitattuna tasan 41 :O

Vierailija
5/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielen alta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän