Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno kp 25-27 paikkeilla?

Vierailija
29.02.2012 |

Voiko olla hyvin varhainen keskenmeno, jos menkat alkaa jo n. kp 25, kun kierto on AINA 30-32 päivää. Vai mitä vuotoa tää nyt on?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehtinyt saada plussan raskaustestiin rv 3+3, ja seuraavana päivänä alkoi vuoto, kolme päivää ennen kuin olisi pitänyt.

Vierailija
2/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans viime raskaus oli kemiallinen, mutta se selvisi vasta rv 7+! Sitä ennen kaksi keskemenoa. Voiskohan tääkin sitten olla kemiallinen... Ja alkaako tästä nyt sitten kp 1?!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä kuitenkin tuulimunaraskaus?

Vierailija
4/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitysvuoto? Mulla kolme lasta ja kaikkien raskauksissa on ollut vähän sekoilua että alkaako kuukautiset liian aikaisin, ja sitten myöhemmin ultrassa selvinnyt että la on kuukautisiin verrattuna n. viikon myöhemmin. Tai no kahdessa ensimmäisessä sekoilin, kolmannessa sitten jossain kp25 kohdilla tiesin tulleeni raskaaksi. Ainoassa keskenmenossani ei tuollaista kiinnittymisvuotoa ollut, keskenmeno tuli jo ennen kun kuusikaan viikkoa oli täynnä.

Vierailija
5/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän että haluaa pikaisesti tietää jne mutta odottakaa nyt edes kaksi viikkoa menkkojen ns "pitäisi alkaa" päivästä eteen päin ennen kuin testiä teette.

Keskenmenot ovat lisääntyneet hurjasti kun naiset tekevät testejä samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa tai jopa aikaisemmin. Todella moni saa myös tietämättään keskenmenon esim kuukautisten ollessa muutamia päiviä myöhässä.

Tiedän tasan ettei lapsia tehdä tosta vaan! Esikoista yritettiin 3 vuotta, toista 4 vuotta ja kolmatta yritetään parhaillaan.

Vierailija
6/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän että haluaa pikaisesti tietää jne mutta odottakaa nyt edes kaksi viikkoa menkkojen ns "pitäisi alkaa" päivästä eteen päin ennen kuin testiä teette.

Keskenmenot ovat lisääntyneet hurjasti kun naiset tekevät testejä samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa tai jopa aikaisemmin. Todella moni saa myös tietämättään keskenmenon esim kuukautisten ollessa muutamia päiviä myöhässä.

Tiedän tasan ettei lapsia tehdä tosta vaan! Esikoista yritettiin 3 vuotta, toista 4 vuotta ja kolmatta yritetään parhaillaan.

siksi testaan ajoissa. Jos päättyy keskenmenoon niin ei voi mitään, eikä se nyt kauheesti minun mielenrauhaan vaikuta.

Ihan samalla logiikalla rintasyöpädiagoosit ovat lisääntyneet, kun tutkimusmenetelmät ovat parantuneet, mutta sen myötä myös aikaisemmin aloitetut hoidot.

T:2

Vierailija
7/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen, mitä sillä on väliä onko ollut "keskenmeno" vai ei?

Mulla ei koskaan oo kierto ollut päivälleen sama että onko mulla sitten koko ajan ollut keskenmenoja?

Entä sitten kun kerran oli menkat viikon myöhässä? Oliko sekin sitten keskenmeno?

Vierailija
8/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että munasolu on hedelmöittynyt ja kiinnittynyt kohdun seinään, istukkahormonia on alkanut erittymään.

Nykyiset herkät raskaustestit havaitsevat jo pienet määrät hormonia ja antavat positiivisen tuloksen useita päiviä ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Raskaus menee kuitenkin kesken hyvin pian, munasolu on vain hipaissut sitä kohdun seinää.

Vierailija
9/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kemiallinen raskaus kesti viimeksi melkein rv 8 asti, olikin erikoista. Tuulimunasta ei kuitenkaan ollut kyse. Se selvisi ultralla. Kohdussa ei ollut mitään, mutta raskaushormonit silti korkealla. Vuoto alkoi pian lääkärin jälkeen.

Nyt epäilen kemiallista, koska mulla ei IKINÄ ole kierto ollut näin lyhyt. Testiä en ole tehnyt enkä aiokaan. Mietin vaan, että alkoiko tästä nyt uusi kierto?!

Vierailija
10/10 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viime kemiallisessa mulla ei ollut minkäänlaisia raskausoireita. Samoin ei nytkään. Kiinnittymisvuotoja ei ole aiemmissa raskauksissa ollut.