Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä te naiset saatte monta orgasmia peräkkäin??

Vierailija
11.04.2012 |

Oletteko aina olleet sellaisia? Mulla tulee yhdestä orgasmista klitoris niin araksi ettei siihen kärsi koskea yhtään enää sen jälkeen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-18, sen jälkeen tulee klitoris niin araksi että pitää lopettaa.

Minussa on kai jotain vikaa.. Mutta mies tykkää.

Vierailija
2/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sarjatykitys tulekaan klitorista kiihottamalla, vaan g-pisteen kautta yhdynnässä. Huvittavinta kyllä meillä tuohon pääsee parhaiten lähetyssaarnaajassa.

sama täällä. Jos vaikka ensin saan sormettamalla tai nuolemalla(imuttamalla) ja sen jälkeen mies tulee sisään niin saan heti sellaisen yhdistelmäorkun että oksat pois, ja toisen ja kolmannen perään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen elämä on yhtä ilotulitusta ja helposti :). Suosittelen.

Vierailija
4/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken (ihan 10 sekuntia riittää) tauon orgasmin jälkeen että klitoris taas kestää mitään mutta sen jälkeen onnistuu perään orgasmi. Jos miehen kanssa puuhailen pyydän pysymään paikallaan sen aikaa että emättimen kouristus ja klitoriksen arkuus menee ohi ja sitten jatkamaan.

ei tosiaan tarvi kuijn 10 sekunnin tauon niin sitten kestää ja ekan orkun jälkeen pääseekin heti uuteen nousuun. Teininä joskus masturboin niin innokkaasti että saatoin jopa pari tuntia viettää huoneessani tuottaen itselleni orgasmeja noin minuutin välein :-o

Vierailija
5/16 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain aina itsetyydytyksessä kolme peräkkäin. Ekan tullessa en lopeta klitoriksen hierontaa kokonaan, vähennän vaan ja orgasmin loputtua jatkan taas vähän klitoriksen sivulta. Sitten toisen jälkeen vähennän taas ja uudestaan klitoriksen sivulta.

Nykyään tätä taitoa ei enää ole :(

Vierailija
6/16 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan alusta saakka oon pystynyt moneen peräkkäin. Kai se kompensoi sitä ison O:n puuttumista. ;-)

Vierailija
7/16 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan useita peräkkäin, mutta vain yhdynnässä ja lähestyssaarnaajalla. Klitoris-orkku on liian pistävä, en tykkää ja niitä en voi saada kuin yhden. En ole mitenkään opetellut, mutta olen kyllä joskus opetellut käyttämään alapään lihaksia, en tiedä vaikuttaako asiaan.

Vierailija
8/16 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisen (tai siis omia) orgasmeja on aika vaikea laskea määrällisesti niin kuin miehellä. Minusta orgasmit ovat enemmänkin aaltoilevia, joskus voimakkaampia tasaisia aaltoja ja joskus menee ylös alas. En oikein osaa sanoa, onko silloin yksi piiitkä orgasmi vai monta sarjana.

Teini-ikäisenä kun aloin runkkaamaan, sain orgasmeja keskisormella runkkaamalla, sitä kun heiluttaa voimakkaasti syvällä niin osuu kai siihen g-pisteeseen. Seksielämän alkamisen jälkeen tämä tyyli jäi enkä enää oikein saa siitä mitään irti. Silloin taas sain yhdynnässä tosi voimakkaita orgasmeja, etenkin ratsastaen. Nykyään, vuosien päästä, en taas enää tykkää oikein ratsastaa, mutta saan kyllä orgasmeja varsinkin jalat ylhäällä. Viime aikoina olen myös löytänyt tietyn seksilelun, jonka avulla saan aina orgasmin heti kun haluan.

Hei, lapsi menikin juuri päikkäreille, mitähän tässä tekisi...?

Vierailija
9/16 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan useita peräkkäin, mutta vain yhdynnässä ja lähestyssaarnaajalla. Klitoris-orkku on liian pistävä, en tykkää ja niitä en voi saada kuin yhden. En ole mitenkään opetellut, mutta olen kyllä joskus opetellut käyttämään alapään lihaksia, en tiedä vaikuttaako asiaan.

Ennen se yksikin orkku oli tiukassa, mutta nyt saan helpostikin 3-5 yhdynnän (olisko 15-20min) aikana. Käytän geishakuulia treenauksen apuna.

Vierailija
10/16 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta munkin mielestä on vaikeata erottaa joskus että onko yksi iso orkku joka vaan jatkuu ja jatkuu sykkien vaiko useampia, ehkä se on vain mielipideasia eli ihan sama asia kuitenkin.

Vierailija
11/16 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sarjatykitys tulekaan klitorista kiihottamalla, vaan g-pisteen kautta yhdynnässä. Huvittavinta kyllä meillä tuohon pääsee parhaiten lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
12/16 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vaan yksin mutta silloin teenkin aina kaksi orkkua itselleni putkeen. Eka selkeämmin klitorista kiihottamalla (mutta ei mitään hirveää yhdellä sormella hinkkaamista vaan laajaa otetta kuitenkin ja alkkarit jalassa), toiseen otan avuksi jotain pehmeää (peitonkulma tms). En koske suoraan klitoriksen alueelle vaan tärisytän enemmän sieltä emättimen suunnalta, kuitenkin niin että klitoriskin saa välillisesti stimulaatiota. Se toinen orkku on yleensä parempi, tuntuu enemmän emättimessä ja "syvemmin", kun taas klitorisorkku on sellainen terävämpi ja paikallisempi.

Vierailija
13/16 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, vai ootteko myöhemmällä iällä oppinu?

ap

Vierailija
14/16 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, vai ootteko myöhemmällä iällä oppinu?

ap

Karkea arvio.

Huvittavaa sinänsä mun neuvoa, kun oon ihan ongelmainen. Saan vain yksin ja vain tietyllä tavalla ja vain tiettyjä asioita miettien. Joskus siitä kakkosorkusta jää se fyysinen kiihotus päälle ja voi saada vielä useita peräkkäin.

3

Vierailija
15/16 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken (ihan 10 sekuntia riittää) tauon orgasmin jälkeen että klitoris taas kestää mitään mutta sen jälkeen onnistuu perään orgasmi. Jos miehen kanssa puuhailen pyydän pysymään paikallaan sen aikaa että emättimen kouristus ja klitoriksen arkuus menee ohi ja sitten jatkamaan.

Vierailija
16/16 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta naisilta kysytte, jokainen tietää lähinnä itsensä. Mies voi kertoa että joku saa 10 orkkua peräkkäin, helposti, toinen yhden hikisesti, toinen ejakuloi ja toinen saa orkun panemalla, toinen vaan nuolemalla. Tapoja on niin monta kuin naisia, vasta hiukan yli 800 kokemusta minulla.

T: mies25cm