Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän Jarnalla mielessä, kun blogi on noin muuttanut olemustaan...

Vierailija
29.02.2012 |

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jarna on käynyt jo toisen kerran kommentoimassa kolmas pyörä -blogia ja aika nopasaan poistanut kommenttinsa, niin, etten taaskaan ehtunyt nähdä. Candy oli kpoistettuun kommenttiin kyllä ehtinyt vastata, että 715517 (eli "tissit")

Vierailija
102/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin käymässä Helsingissä (asun kaukana sieltä!), näin sattumalta Forumissa Jarnan vanhimman pojan.. ihan selvästi tunnistin kasvoilta! Jotenkin jäi outo fiilis siitä, millaista pojalla (ja muilla lapsilla) lie, kun oikeasti varmaan monikin tunnistaa!! Minua ainakin ahdistaisi!! :(

Olen nähnyt sen pikkupojan metrossa päiväkodin retkellä (, jolloin kuulin myös nimensä, josta mietin, että onko lempinimi vai "erikoinen" nimi) ja isomman tytön Itiksessä. Oli tosi outo tunne katsoa lasta, joka vain elää lapsen elämäänsä eikä tajua ollenkaan, että hänelle täysin tuntemattomat aikuiset tunnistavat hänet ja tietävät yksityiskohtia hänen elämästään.

Vai onko se nyt sitten lehtijulkisuutta kummempaa?

olisi ihan kamalaa, jos lapsistani tuntemattomat ihmiset tietäisivät noin paljon. Julkkistenkin perheet on jotenkin ihan eri asia, kun eivät kerro päivittäisiä rutiinijuttujaan ja kaikkea mahdollista sairaskertomuksineen päivineen netissä. Päästetään tuntemattomat ihan iholle. Eikä siinä mitään jos kyseessä oma iho, mutta tässä kaupataan lasten elämä ihan ilmaiseksi :( ja huoletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitienpäivä hautausmaalla"

Aika monet käyvät äitienpäivänä hautausmaalla :) Ihan oli tänäkin vuonna extra bussivuorojakin hautausmaille...Ja taitavat blogikuvien perusteella asua hautausmaan vieressä.

Vierailija
104/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen puoleen, niin vaikuttaa moni muukin blogisti. Ehkä ne juuri siksi pitääkin blogia?

Vierailija
105/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä laittaisi kuvia jonkun vieraan lapsen haudasta ja omista lapsista sen äärellä rukoilemassa.

Vierailija
106/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihan kamalaa, jos lapsistani tuntemattomat ihmiset tietäisivät noin paljon. Julkkistenkin perheet on jotenkin ihan eri asia, kun eivät kerro päivittäisiä rutiinijuttujaan ja kaikkea mahdollista sairaskertomuksineen päivineen netissä. Päästetään tuntemattomat ihan iholle. Eikä siinä mitään jos kyseessä oma iho, mutta tässä kaupataan lasten elämä ihan ilmaiseksi :( ja huoletta.

Mikähän olisi mielestäsi sitten sopiva hinta lasten elämän kauppaamisesta...

Vierailija
107/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä laittaisi kuvia jonkun vieraan lapsen haudasta ja omista lapsista sen äärellä rukoilemassa.

Joo en minäkään. Mutta muuten tuossa päivityksessä ei ollut minun mielestäni mitään paheksuttavaa.

Vierailija
108/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaan sitä perinteistä "The Jarba"-tyyliä. Outo kuva, outo paikka viettää äitienpäivää, eivät asu ihan vieressä, toki eivät kaukanakaan.

Vierailija
109/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siis mun mielestä nimenomaan JARNALLE on lasten elämä kauppatavaraa. Siis itselleni ei tulisi mieleenkään tarjota/myydä lasten elämää millään tavalla yleisön töllisteltäväksi. Jarna tekee sen ilmaiseksi, heittää suorastaan susille. Niinkuin täälläkin on lapsistakin epämiellyttäviä asioita kommentoitu. En kestäisi, jos minun lapsistani kertovaa blogia täällä ruodittaisiin. Että kysymys pitäisi paremminkin olla; minkä arvoisina nämä blogistit pitävät lapsiaan, kun vastineeksi riittää lukijamäärät blogissa ja ilmaiseksi saadut haalarit. Miettikää joskus vähän pidempään. Lapsiasiasta voi blogata myös anonyymimmin ja ilman tunnistettavia kuvia!

Vierailija
110/159 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siis mun mielestä nimenomaan JARNALLE on lasten elämä kauppatavaraa. Siis itselleni ei tulisi mieleenkään tarjota/myydä lasten elämää millään tavalla yleisön töllisteltäväksi. Jarna tekee sen ilmaiseksi, heittää suorastaan susille. Niinkuin täälläkin on lapsistakin epämiellyttäviä asioita kommentoitu. En kestäisi, jos minun lapsistani kertovaa blogia täällä ruodittaisiin. Että kysymys pitäisi paremminkin olla; minkä arvoisina nämä blogistit pitävät lapsiaan, kun vastineeksi riittää lukijamäärät blogissa ja ilmaiseksi saadut haalarit. Miettikää joskus vähän pidempään. Lapsiasiasta voi blogata myös anonyymimmin ja ilman tunnistettavia kuvia!

No hyvä, että oli vaan harkitsematon sanavalinta, joka pisti silmääni viestissäsi. Mutta edelleen puhut siitä, että blogistit pitäisivät lapsiaan arvottomina kun heistä bloggaavat. Edelleen kuulostaa jeesustelulta...anteeksi vaan.

Vierailija
111/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensä ei ole megajulkkis, mutta julkkis kuitenkin, näin blogisti itse kirjoitti. Monet julkkikset, eivät toki kaikki, ovat aika materialisteja ja pinnallisia, mutta johtuu varmaan siitä, että on paljon rahaa.

Vierailija
112/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(voi oksu mikä nimitys) EI oikeasti ole julkkis, jonkun jeesusbändin kitaristi ja tekee ammatikseen muuta.

Vierailija
113/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää blogisti tekee ihan mielenkiintoista, hyvää blogia. Lukijoita on paljon, joten kai se kiinnostaa. Mun mielestä ei pitäisi mennä asiattomuuksiin, vaikka täällä voi anonyymisti kommentoidakin. Ei tarvitse olla ilkeä. Jos pitää ilkeillä, niin pistäkää sitten nimi ja kuva mukaan. Olisi sillä tavoin reilumpaa.

Vierailija
114/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa (eikä kerjätä ilmaiseksi kaupoista). Vaateyhdistelmät ovat edelleen yhtä kauheita ja kuva pikkuisten huoneen "sisustuksesta" kuvasi taas sitä Jartsukan todellista makua.

Vierailija
115/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa (eikä kerjätä ilmaiseksi kaupoista). Vaateyhdistelmät ovat edelleen yhtä kauheita ja kuva pikkuisten huoneen "sisustuksesta" kuvasi taas sitä Jartsukan todellista makua.

Vierailija
116/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa jonkun tuntemattoman lapsen haudasta?!? Täytyy mennä itsekin katsomaan, ettei vaan ole mun lapsen haudalla käynyt kuvaamassa!!!

Vierailija
117/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun blogisti itse tulee omalla naamakuvallaan ja OIKEALLA nimelläään (vrt. esim. kaisastiinan garderobi) blogissaan esille niin sitten sitä voi vaatia näiltä blogin arvostelijoiltakin :DDDDD))

Tää blogisti tekee ihan mielenkiintoista, hyvää blogia. Lukijoita on paljon, joten kai se kiinnostaa. Mun mielestä ei pitäisi mennä asiattomuuksiin, vaikka täällä voi anonyymisti kommentoidakin. Ei tarvitse olla ilkeä. Jos pitää ilkeillä, niin pistäkää sitten nimi ja kuva mukaan. Olisi sillä tavoin reilumpaa.

Vierailija
118/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun "Jarna" on Jarna niin että kuvaa omaa pyllyihottumaansa omalla kuvallaan ja nimellään ja kertoo itsestään niin kerron kuka olen.

Mutta niin kauan kuin hän on joku haaveolento jolla loputtomat rahavarat ja julkkis isimiehenä niin en huutelen täältä anonymiteetin takaa.

Vierailija
119/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan mollaisikaan jos olisi kuvallaan ja nimellään. Nyt hän on tuntematon nimimerkki.

Vierailija
120/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että on bändin jäsen ja on keikkaillut, tee kenestäkään julkkista. Johan noita kaiken maailman bändejä on, joissa ihmiset soittelee perähikiän lavoilla, eikä he julkkiksia ole.