Mikähän Jarnalla mielessä, kun blogi on noin muuttanut olemustaan...
Kommentit (159)
Hyvin huomaa kuinka sama mielenterveyden kanssa ilmeisesti kamppaileva ylös pitää yllä ja nostaa tätäkinketjua. Muistuttelee Jarnan"perisynneistä": atopiasta kirjoittelusta ja mystisistä "teinn pikkuhousukuvista", joita ei lie kukaan nähnyt. Nyt on saanut lietsottua herkästä äitienpäiväpostauksestakin jotain negatiivista. Ihmettelen näitä ketjuja sivusta seuranneena kenellä voi olla yksittäisitä ihmistä /blogistia kohtaan näin paljon vihaa ja kaunaa?
Veikkaan, että eräs toinen blogisti asialla.
Hyvin huomaa kuinka sama mielenterveyden kanssa ilmeisesti kamppaileva ylös pitää yllä ja nostaa tätäkinketjua. Muistuttelee Jarnan"perisynneistä": atopiasta kirjoittelusta ja mystisistä "teinn pikkuhousukuvista", joita ei lie kukaan nähnyt. Nyt on saanut lietsottua herkästä äitienpäiväpostauksestakin jotain negatiivista. Ihmettelen näitä ketjuja sivusta seuranneena kenellä voi olla yksittäisitä ihmistä /blogistia kohtaan näin paljon vihaa ja kaunaa?
Koko ajan kutsuu Jarnaa oudoilla lempinimillä, kuten tapaa kutsua omia lapsiaan omassa blogissaan. Tunnistettu; )
Koko ajan Jarnas kutsuu lempinimillä, kuten kutsuu omia lapsiaankin omassa blogissaan: )"jarnuska" jne
Koko ajan kutsuu Jarnaa oudoilla lempinimillä, kuten tapaa kutsua omia lapsiaan omassa blogissaan. Tunnistettu; )
Koko ajan Jarnas kutsuu lempinimillä, kuten kutsuu omia lapsiaankin omassa blogissaan: )"jarnuska" jne
Toisaalta ei uskois, että ko bloggaaja olisi niin ajattelematon, että omalla tyylillä kirjoittaisi. Luulen, että joku haluaa tietoisesti suunnata epäilykset pois itsestä toisen bloggarin suuntaan.
Joku kateellinen, jonka kirjoituksia ei kommentoida yhtä paljon?
ällöttää ne lasten nimet, etenkin "Nöpö", jotenkin ärsyttävän näköinen lapsi (silmälaseineen), että olen meinannnut jättää blogin lukemisen väliin monta kertaa, kun "Nöpö sitä, Nöpö tätä...". Yöks, laatta lentää kohta!
Ja nykyisin nuo Jarnan kuvat ovat niiiiin matkittuja mm. Anrinko-blogistin tyyliä. Ja sitten ne rappukäytävässä räpsityt kuvat tytöstään, jotenkin säälittäviä. Joku ostomania tolla blogistilla tosiaan on, kun lähes joka päviä bloggaa siitä mitä on tullut taas ostettua. Ei ne kauniit vaatteet saa edes lasta näyttämään kauniilta, jos ei sitä kauneutta ole annettu, sori vaan.
T: anteeksi julma ilmaisuni
ällöttää ne lasten nimet, etenkin "Nöpö", jotenkin ärsyttävän näköinen lapsi (silmälaseineen), että olen meinannnut jättää blogin lukemisen väliin monta kertaa, kun "Nöpö sitä, Nöpö tätä...". Yöks, laatta lentää kohta!
Ja nykyisin nuo Jarnan kuvat ovat niiiiin matkittuja mm. Anrinko-blogistin tyyliä. Ja sitten ne rappukäytävässä räpsityt kuvat tytöstään, jotenkin säälittäviä. Joku ostomania tolla blogistilla tosiaan on, kun lähes joka päviä bloggaa siitä mitä on tullut taas ostettua. Ei ne kauniit vaatteet saa edes lasta näyttämään kauniilta, jos ei sitä kauneutta ole annettu, sori vaan.
oletko tullut ajatelleeksi, että olet itsekin melko ällöttävä, suorastaan kuvottava :(
oletko tullut ajatelleeksi, että olet itsekin melko ällöttävä, suorastaan kuvottava :(
Oletko tullut ajatelleeksi, että KYLLÄ, olen itsekin aika ällöttävä, kun kerron vain mielipiteeni. Siksi pyysinkin viestissäni jo anteeksi julmaa ilmaisuani.
T:anteeksi julma ilmaisuni
Oletko sitä mieltä, että anteeksi pyytäminen mitätöi ilkeilyn.
Mutta jo toisen kerran av:llä löydän haukkumaketjun tästä blogistista. Ja niin kuin edellisellä kerrallakin mammat räkyttävät oikein olan takaa ja ilkeilevät jopa pienistä lapsista. En käsitä, millainen ihminen arvostelee lasten ulkonäköä. Onko kyseessä kateus?
Jos blogisti on mokannut ihan todistettavasti, varmaan riittää, että mainitsee asian, mutta tällainen ajojahti on inhottavaa.
Saas nähdä, mitä mieltä olen, kun olen lukenut blogia. Veikkaan, että haukkumiset inhottavat silti.
Minäkin aikoinaan en olisi ko blogia ikinä löytänyt/alkanut lukea ilman tätä vauva.fi -kohkausta.
Tykkään lukea blogia, vaikka lastenvaatteet eivät ole mulle mikään juttu sinänsä.
Mitä jos oikeesti lopettaisit sen lukemisen kun noin oksettaa? Ja kun ihan oksettaa noin olennaiset asiat kuin lapsen bloginimi j ulkonäkö: D jessus!
Itse nautin todella paljon Jarnan blogista, enkä vähiten siksi että se paranee koko ajan, mitä ei kaikista blogeista voi sanoa. Monet junnaa paikallaan tai jopa huononee.
Jarnan blogi juuri EI matki ketään vaan kulkee täysin omia polkujaan. Ihailen.
Pipipääy ovat joskus hämmästyttävän julkeita. Uskon, ettei ko. blogisti, joka koko ajan kehittää näitä vihaketjuja ole osannut varautua siihen, että hänen tyylinsä olisi niitä helposti tunnistettavissa. Suosittelen jatkamaan terapiaa ja purkamaan vihaa ja kateutta vaikka lenkillä tai maalaamalla jolloin kaikki neg energia tulisi hyöty käyttöön. Täällä se menee ihan hukkaan.
Emme me kaikki ole niin puusilmiä kuin se pieni marginaaliryhmä, joka näihin vihaketjuihin vastailee. Kyllä tuo viha on hyvinkin läpinäkyvää. Pitempään blogeja seuranneet osaavat myös laskea mistä osoitteesta näitä ketjuja sikiää.
Puusilmäksi nimittely ei ole ystävällistä käytöstä.
Eikä lasten istuttaminen taloyhtiön kukkapenkissä blogikuvia varten ole kovin korrektia, siinä menee kukat lysyyn.
En käsitä tätä haukkumista.
Vaatteitahan siinä esitellään aika tavalla, jonkin verran leluja ja kirppislöytöjäkin. Itse ihastuin dino-sisustustarroihin, vaikka en sitten niitä löytänytkään blogin mainitsemasta osoitteesta. Vinkki oli kuitenkin kiva! Blogit eivät yleensäkään ole minun juttuni, mutta tässä blogissa oli kovasti elämänmyönteinen asenne ja mukavan värikästä kieltä. En viilaa pilkkua enkä saa kohtausta kirjoitusvirheestä, en siis tässäkään blogissa.
En käsitä edes tuota äitienpäiväkohkausta teinin haaroista nyt puhumattakaan. Farkut olivat tytöllä jalassa, hoikat jalat ja ihan normaali teini kyykyssä. En nähnyt mitään rivoa tai noloa asennossa. Mitä tulee pienen vauvan tuoreeseen hautaan, niin eihän siinä ollut mitään tunnistetietoja. Päinvastoin blogisti kirjoitti, että hiljentyivät haudan äärellä, ja sehän kai on hautapaikkojen tarkoituskin. Voimien toivottaminen ei sekään ole rikos. Itse vauvan menettäneenä en vain koe, että tässä olisi tehty mitään törkeää tai eettisesti väärää.
Tämän ketjun haukkumaviestit ovat ala-arvoisia ja toivoisin, että tajuaisitte mennä itseenne.
En käsitä tätä haukkumista.
Vaatteitahan siinä esitellään aika tavalla, jonkin verran leluja ja kirppislöytöjäkin. Itse ihastuin dino-sisustustarroihin, vaikka en sitten niitä löytänytkään blogin mainitsemasta osoitteesta. Vinkki oli kuitenkin kiva! Blogit eivät yleensäkään ole minun juttuni, mutta tässä blogissa oli kovasti elämänmyönteinen asenne ja mukavan värikästä kieltä. En viilaa pilkkua enkä saa kohtausta kirjoitusvirheestä, en siis tässäkään blogissa.
En käsitä edes tuota äitienpäiväkohkausta teinin haaroista nyt puhumattakaan. Farkut olivat tytöllä jalassa, hoikat jalat ja ihan normaali teini kyykyssä. En nähnyt mitään rivoa tai noloa asennossa. Mitä tulee pienen vauvan tuoreeseen hautaan, niin eihän siinä ollut mitään tunnistetietoja. Päinvastoin blogisti kirjoitti, että hiljentyivät haudan äärellä, ja sehän kai on hautapaikkojen tarkoituskin. Voimien toivottaminen ei sekään ole rikos. Itse vauvan menettäneenä en vain koe, että tässä olisi tehty mitään törkeää tai eettisesti väärää.
Tämän ketjun haukkumaviestit ovat ala-arvoisia ja toivoisin, että tajuaisitte mennä itseenne.
Samaa mieltä. Eri asia, jos olisi ollut hautakivi ja siinä nimi ja päivämäärät, ehkä. Itse tykkään eniten jarnan ruokaohjeista, vaikka vielä en ole mitään reseptiään kokeillutkaan.
on kyllä, mutta ei se ole esteenä hyvän maun rajojen löytymiselle ;)
Käykää kertomassa kun se tuossa blogissa löydetään. ;)