Mikähän Jarnalla mielessä, kun blogi on noin muuttanut olemustaan...
Kommentit (159)
Mauttomuutta ei ole toistaiseksi kriminalisoitu, oi te hyvällä maulla nettipalstoilla moitteettomasti kommentoivat...
Pitäisiköhän tehdä lakialoite? Kyllä tyylittömyys ja mauttomuus pitäisi jollain tavoin kriminalisoida. Eikös Helsinki ole tänä vuonna joku Design-pääkaupunkikin??? Mua ainakin sattuu silmiin rumat epäsopivat vaateyhdistelmät ja ihqupihqu krijoitsvihreit vilisevä teksti. Kyllä kunnon kansalaisia pitää suojella tällaiselta saasteelta.
-etsii oman alueensa kansanedustajan yhteystietoja-
Oikeuskansleriin kannatta ottaa myös suoraan yhteyttä. Mutta se pitää tehdä omalla nimellä;)
siis ellei ole: (lainaus finlexistä)
"3) turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä,"
eri asia sitten, miten epäkohteliasta moinen on.. itse en todellakaan pitäisi siitä, että noinkin suositussa blogissa olisi kuvia lapsen haudasta ilman lupaa. Tuntuisi tosi röyhkeältä. Etenkin kun kuvat aika paljonkin tyylittömiä, teini haarat levällään. Vaikkakin ihan viattomasti. Silti mielestäni hieman halventavaa, vaikka tarkoitus varmasti hyvä.
Onko tuo "jarnan" mielestä tyylikästä (´viittaa bloginsa nimeen) vai vain siihen sananvapauteen kuuluvaa yksilön oikeutta???
siis ellei ole: (lainaus finlexistä)
"3) turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä,"
eri asia sitten, miten epäkohteliasta moinen on.. itse en todellakaan pitäisi siitä, että noinkin suositussa blogissa olisi kuvia lapsen haudasta ilman lupaa. Tuntuisi tosi röyhkeältä. Etenkin kun kuvat aika paljonkin tyylittömiä, teini haarat levällään. Vaikkakin ihan viattomasti. Silti mielestäni hieman halventavaa, vaikka tarkoitus varmasti hyvä.
blogissa on kuva haudasta jonka omaiset tunnistavat taatusti! " hiekka on vielä märkää.." käsittämättömän mautonta, siis tuo ylimielinen bloggaaja teki nyt todellisen pohjanoteerauksen... mitäs itse tykkäisitte jos siskonne tai veljenne kuolleen vauvan hautakuva löytyisi tuiki tuntemattoman ihmisen lumppublogista???
blogissa on kuva haudasta jonka omaiset tunnistavat taatusti! " hiekka on vielä märkää.." käsittämättömän mautonta, siis tuo ylimielinen bloggaaja teki nyt todellisen pohjanoteerauksen... mitäs itse tykkäisitte jos siskonne tai veljenne kuolleen vauvan hautakuva löytyisi tuiki tuntemattoman ihmisen lumppublogista???
Edelleen jankutan, että vasta umpeenluoduilla haudoilla ei ole kylttejä, joista kävisi ilmi, että vauvan hauta kyseessä. Kukkalaitteet, joista asia saattaisi ilmetä, oli jo viety pois. Eikös Jarna taannoin blogissaan kertonut, että ystävät olivat menettäneet lapsen, vai muistanko väärin, pitääkin mennä tarkistamaan.
Jarnan tyyli- ja tilannetajusta voi olla montaa mieltä. Itse olen sitä mieltä, että kumpikaan ei ole hyvä. Mutta silti - en vaan ymmärrä, että miksi sitä pitää olla aina repostelemassa. "Paljastukset" ovat pikkunoloa: ihottumaa, ripulia. Hei, lähes jokainen meistä on kokenut niitä!
Mua ihmetyttä, että blogistit jotka paljastavat lastensa neurologiset / oppimis ym diagnoosit saavat porskuttaa rauhassa ja yleensä vielä silitellään päätä, että kyllä sä oot vahva nainen.
niin mautonta on.
Ja minäkin kiinnitin huomiota teinin asentoon.
Olisikohan minusta tullut samanlainen jos olisin jäänyt Latokartanoon asumaan :o
Varmaan, mutta menetit sitten mahdollisuutesi :(
on kyllä, mutta ei se ole esteenä hyvän maun rajojen löytymiselle ;)
on kyllä, mutta ei se ole esteenä hyvän maun rajojen löytymiselle ;)
Käykää kertomassa kun se tuossa blogissa löydetään. ;)
Nyt on yhdestä lapsesta paikallislehdessä juttua kuvan kanssa :)
Jarnan lapsestako?
Tämän saa täällä sanoa, jos kerran on julkinen juttu lehdessä.
Ja mikä on "teinin pikkuhousukuva", josta täällä puhutaan? Ja onko kaikki Me&i -promotilaisuuden kuvat poistettu. En löysä niitä. Miten tuli ilmi, että Anrinko oli harmistunut julkaisusta?
Ja mikä on "teinin pikkuhousukuva", josta täällä puhutaan? Ja onko kaikki Me&i -promotilaisuuden kuvat poistettu. En löysä niitä. Miten tuli ilmi, että Anrinko oli harmistunut julkaisusta?
Teinin pikkuhousukuvaa kyselet...just
Eiköhän se ole ihan palstaspekulaatiota, että Aurinko olisi harmistunut.
Teinin pikkuhousukuvaa kyselet...just
Eiköhän se ole ihan palstaspekulaatiota, että Aurinko olisi harmistunut.
että on J todella alentunut sellaisen julkaisemiseen. Vai oliks se se, missä lapset katsoivat elokuvaa yhdessä ja söivät poppareita, vaik oliks ne jotain terveellisempiä naposteltavia, porkkantikkuja tms?
Mitä hänen pitäisi oppia, käyttäytymään kuten täällä ohjeistetaan. Kyllä hän varmasti on oppinut, että täällä tulee kommenttia ja asiattomuuksiakin, mutta ei ehkä anna sen hallita elämäänsä. Pointsit siitä hänelle.