Perheen laivaloma Siljalla voi tulla yllättävän kalliiksi
*hytti
*ruoat
*ostokset
*ekstrat
-laskin just 5 henekä ja maksoi 770€
Kommentit (55)
joissa kerrossänky ja parisänky. Kulkee nimellä B4L.
Hytissä oli kerrossänky ja parivuode.
800 eurolla pääsee jo johonkin laadukkaaseenkin lomakohteeseen, jossa on oikeita kauppoja ja kunnollisia ravintoloita.
Haluaisin tietää, mikä sellainen lomakohde olisi? Yksi henkilö kyllä pääsee, mutta perhe?
7 henkilöä 4:n hengen hytissä. Hytissä oli kerrossänky ja parivuode.
2 aikuista ja 5 lasta.
Ne sängyt on sen verran isoja että mahtuu 2 samaan sänkyyn. Eriasia on sitten isojen teinien kanssa.
Halpisyhtiöllä Puolaan? Johan siitä tulee lähinnä kiukkuiseksi, kun lapsia raijaa vähän päästä edestakaisin.
2 aikuista ja 5 lasta.
Ne sängyt on sen verran isoja että mahtuu 2 samaan sänkyyn. Eriasia on sitten isojen teinien kanssa.
12v poika ja 10v tyttö, jotka eivät tule toimeen keskenään
Vanhemmat: isä ja äitipuoli (jota 12v ja 10v inhoaa)
2,5v ja 1v (molemmat ei voi nukkua vanhempien keskellä ja kumpikaan ei kerrossängyn yläpedillä)
Mä en ymmärrä millään tasolla miksi kukaan lähtee laivalle jos ei edes halua käyttää rahaa.
Eväät? Lapsillekaan ei osteta mitään?Maissa kävellään ja korkeintaan syödään mäkkärissä tai vastaavassa?
Miksi te lähdette laivalle?
Me käydään kerran vuodessa ja silloin olen varautunut et rahaa voi mennä 1500€ ja joskus ylikin.En mä halua kiusata lapsia viemällä niitä laivaan ja koko ajan nalkuttaa et kaikki on kallista eikä syödäkään ole varaa.Häpeäisitte=(
Mä en ymmärrä millään tasolla miksi kukaan lähtee laivalle jos ei edes halua käyttää rahaa.
Eväät? Lapsillekaan ei osteta mitään?Maissa kävellään ja korkeintaan syödään mäkkärissä tai vastaavassa?
Miksi te lähdette laivalle?
Me käydään kerran vuodessa ja silloin olen varautunut et rahaa voi mennä 1500€ ja joskus ylikin.En mä halua kiusata lapsia viemällä niitä laivaan ja koko ajan nalkuttaa et kaikki on kallista eikä syödäkään ole varaa.Häpeäisitte=(
Ei meilläkään mitää eväitä reissussa ole. Lapsille ja itselleen on kiva ostaa matkalta jotain. Jää mukavat muistot lapsillekin. Katkeraksi vaan lapset tulee, kun ikinä ei saa mitään.
Me kun mennään Siljalla, tulee hintaa: - hytti 80 e (ostan vain alennuskorteilla) - ruuat laivalla 100e - muut ostokset laivalla 50e - maissa 30e (pikaravintolaruokaa) Eli yht. n. 250 e koko matka 2 aikuista ja 2 lasta
En tiedä, miten olet tuohon hintaan selvinnyt.
Mulla meni kemppariin 100 e (kaksi hajuvettä) ja yleensä ostan jonkun 100 euron vaatteen. Taxfreehen menee 200-300. Mies haluaa viskinsä ja sampanjaa minulle.
Tukholmassa menee pientä ruokaan ja riippuu sitten, mitä Desigualista löytyy ( : 100-150 e.
Lapsen kanssa mennään Junibackeniin ja sielläkin syödään, että 100 e uppoaa sinnekin.
Olen käynyt Stokiksessa kolme krt viimeisen puolen vuoden aikana ( :
Halpisyhtiöllä Puolaan? Johan siitä tulee lähinnä kiukkuiseksi, kun lapsia raijaa vähän päästä edestakaisin.
ihan samalla tavalla sinä kuljet kai satamaan?
Me kun mennään Siljalla, tulee hintaa: - hytti 80 e (ostan vain alennuskorteilla) - ruuat laivalla 100e - muut ostokset laivalla 50e - maissa 30e (pikaravintolaruokaa) Eli yht. n. 250 e koko matka 2 aikuista ja 2 lasta
En tiedä, miten olet tuohon hintaan selvinnyt. Mulla meni kemppariin 100 e (kaksi hajuvettä) ja yleensä ostan jonkun 100 euron vaatteen. Taxfreehen menee 200-300. Mies haluaa viskinsä ja sampanjaa minulle. Tukholmassa menee pientä ruokaan ja riippuu sitten, mitä Desigualista löytyy ( : 100-150 e. Lapsen kanssa mennään Junibackeniin ja sielläkin syödään, että 100 e uppoaa sinnekin. Olen käynyt Stokiksessa kolme krt viimeisen puolen vuoden aikana ( :
jälkkäri ja viini) ja niitä tuliaisia ei ole mikään pakko ostaa.
esim. oln sellaisella joululomalla ja hytti oli ilmainen promenade-luokassa. ruuat tietty maksaa sen mitä syö. nuuka voi otttaa omia eväitä ja buffet-aamiaisella elelee melkein koko päivän.
2 aikuista ja 5 lasta.
Meillä lapset 12v , 11v ja 6v. Nuorin nukkui siis meidän sängyssä mutta ihan tarpeeksi ahdasta oli jo näin...
Mennään Siljalla tänän.
Ostettiin äkkilähtö perjantaina.
A-hytti merinäköalalla maksaa siis 56 e, 2 aik ja 2 lasta.
Ei voi kalliiksi sanoa kyllä niin mitnekään.
800 euroa riittää hyvin 4-henkisen perheen viikon matkaan.
800 eurolla pääsee jo johonkin laadukkaaseenkin lomakohteeseen, jossa on oikeita kauppoja ja kunnollisia ravintoloita.
Haluaisin tietää, mikä sellainen lomakohde olisi? Yksi henkilö kyllä pääsee, mutta perhe?