Satuhäät 27.2
Kommentit (93)
Paskat aitoja kummatkaan, tyhmiä vaan ja erittäin typeriä kumpikin.
sulhon reaktio oli ainakin aito. Onnea parille tulevaisuuteen!
Tälläisen jälkeen sitä taas huomaa kuinka hienosti itsellä asiat on. Haluan miehen joka osaa käyttäytyä kunnolla edes kameroiden edessä. Tollanen kiroilu on niin ala-arvoista, että.
Ja muutenkin toi keskenäinen kielenkäyttö, onneksi meillä sentään ei puhuta tuolla tavalla tai äänensävyllä toisille.
Ehkä pian menen naimisiin ja saatte sitte kaikki arvostella mun häitä ;)
Aivan ihastuttava, kaikkea onnea heille :)
Vaikutat tylsältä niuhottajalta, et kai ole menossa Satuhäihin?
Antaa kaikkien elää omalla tavallaan, varmasti teidän kaikkien elämästä löytyisi osoteltavaa. Ootte kaikki kuin ne inhottavimmat lapset leikkikentällä: "tolla ei oo adidaksen lenkkareita, se ei saa leikkii meidän kanssa".
Tuollaisissa häissä itsekin mielelläni olisin vieraana.
Omat hääni, jos nyt naimisiin menemme tässä jonain vuonna, tuskin ovat kovin suuret, kun emme kumpikaan kuulu kirkkoon, mutta toivottavasti niissä olisi yhtä mukava tunnelma kuin näissä häissä.
itse hääparista. Pöyristyttävää näyttää televisiossa ihmisiä tuollaisine puheineen ja käytöksineen, kun heillä itsellään pettää kontrolli.
Ohjelman tuottajat pitäisi laittaa vastuuseen. Monenlaisia varmasti tarjoutuu ko. ohjelmaan, mutta miksi hakea erikoisuutta ihmisistä, jotka eivät täytä edes perustason käytöstapoja.
No selvä. Olen mieluummin sitten epäaito. Ihan järkyttävän kamalaa kielenkäyttöä, sen vähän mitä tuosta katsoin (pystyin katsomaan)! Olen lähes sanaton. :/
Satuhäät, todellako? Voisko ohjelma vaihtaa nimeä?
av-mamman miestason. Miehen ei tarvi puhua yhdessä vajaan tunnin ohjelmassa kuin mulkusta, oksennuksesta, paskalla käynnistä, kusemisesta, naimisesta jne ja hän on niin avoin, sydämellinen ja ihana mies.
No ei hänellä ollut ainakaan pientä päätä.
Kun ovat nuoria ja selvästi rakastuneita. Noloa on ehkä kiroilu, tupakointi ja känniörvellys. Minusta morsian näytti kauniilta
Tälläisen jälkeen sitä taas huomaa kuinka hienosti itsellä asiat on. Haluan miehen joka osaa käyttäytyä kunnolla edes kameroiden edessä. Tollanen kiroilu on niin ala-arvoista, että.
Ja muutenkin toi keskenäinen kielenkäyttö, onneksi meillä sentään ei puhuta tuolla tavalla tai äänensävyllä toisille.Ehkä pian menen naimisiin ja saatte sitte kaikki arvostella mun häitä ;)
Nuole mun maagista pillua senki paraskin horo :DDDDD
Toisilla yksi elämän tärkeimmistä etapeista ja joku viittii tämmösen alotuksen tehdä :/
Meitä on joka junaan, miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia. En enää tätä ketjua lukeneena ihmettele, miksi koulukiusaamista on niin paljon...Kotoahan se malli usein saadaan :/
millasia miehiä on näillä joista toi mies oli "aito" ja "lutunen" :DDD
Toisilla yksi elämän tärkeimmistä etapeista ja joku viittii tämmösen alotuksen tehdä :/
Meitä on joka junaan, miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia. En enää tätä ketjua lukeneena ihmettele, miksi koulukiusaamista on niin paljon...Kotoahan se malli usein saadaan :/
Sen lisäksi että avasit ketjun, myös luit sen loppuun ja vieläpä kommentoit siihen..
Ihan kuin me =) Et yhtään sen parempi =)
Morsian tursuaa joka puolelle ja mies puhuu paskasta ja pieruista ja naimisesta. huh huh.
ja sitten morsian ite tulee tänne tilittämään että te ootte kateellisia kun pullukka pääsi naimisiin. hahah :D kateellisia niin mistä?! pierevästä ja penkkoihin kusevasta ukosta?! morsiammen "muodoista"? kodista joka on kuin sikolätti? en tosiaan ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen :D
suurin osa tämän ketjun viesteistä on tullut ohjelman aikana! Eikö kommentoijilla ole muuta tekemistä kun katsella tv:tä ja mennä kesken ohjelman nettiin haukkuun ihmisiä. Tässäkin ketjussa on monta viestiä jossa haukutaan parin junttiutta ja kielenkäyttöä. Kuitenkin ketjussa suurin osa käyttää loukkaavaa kieltä ja näin osoittaa junttiutensa itse. Juntein on mielestäni se joka haukkuu toista! Suurin osa lihavia ihmisiä mollaavista on Todennäköisesti itse olleet lihavia ja ovat nyt mielestään erinomaisia kun ovat laihtuneet ja näkevät lihavassa ihmisessä piirteitä joita inhosi aikanaan itsessään.
mikä oli se kappale minkä se laulo siinä
Ei mitään kermakerholaisia.
Onnea heille.