Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät 27.2

Vierailija
27.02.2012 |

Joo-o

Kivat mustelmat.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäät ole lähinnä sarkasmia... Ei kai siihen kukaan ilmoittautuisi vapaaehtoisesti, jos nimi olisi joku ehdottamasi...

Vierailija
62/93 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräänkuulutan tekijöiden vastuuta ja lähinnä tv 2, joka suostuu ostamaan ja jopa maksamaan ko. ohjelmista. Tästä ohjelmasta sanotaan, että on SATUHÄÄT. Ymmärrän satuhäillä häitä, jotka ovat kauniit joka tavalla. Juominen, kiroilu ja rumien puhuminen ei kuulu niihin. Häpeän jopa koko Euran puolesta. Formaatti voisi olla suomen rivoimmat häät ja siitä sitten kilpaillaan, kuka osaa laittaa mauttomammat häät. Niin kuin suomen kaamein kämppä ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tunkea itsensä televisioon, sehän on selvää että sen jälkeen netissä kirjoitellaan! Ylimäärästä huomiota haetaan ja nyt harkitaan rikosilmoitusta nettikirjoittelusta! Apua. Olisi ehkä kannattanut miettiä ennen kuin häpäisee itsensä koko Suomen edessä.

Vierailija
64/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdassa 2:30 sulhasella joku triathlon-paita. Hänen harrastusko? Sopii hyvin imagoon...:D

Vierailija
65/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

amen

Vierailija
66/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla tyytymättömyyttä omaan elämään.

Kiva pari, mukavat häät, herttaista kun sulhanen liikuttui laulusta. Murrekin kuulosti minun pohjoiskarjalaisiin korviini kovin hauskalta. Ehtoisa ja rempsakka pari, onnea heille!

Vierailija
67/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua (ja miestäni) jäi vaivaamaan, miksi ihmeessä "rakkauslauluksi" oli valittu pettämissävytteinen kappale???

Vierailija
68/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto oli pieni!! Mies ainakin osasi itkeä vaikka muuten kiroilikin ihan ältyttömästi.

Vierailija
69/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä satuhäiden "tähdet" on tänä vuonna lähes kaikki työttömiä tai äippälomalla tai opiskelijoita - MILLÄ VITUN RAHALLA NE JÄRJESTÄÄ MEGALUOKAN HÄÄT ?!?!?!?

Vierailija
70/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian oli tosi nätissä puvussa ja sulhasellakin hyvä istuva puku. Häiritsevää oli vain se häissä kiroilu, muutenhan kiroilu ei haittaa mua erityisesti mutta juhlissa sitä voi koittaa hillitä. Ja tosiaan ehkä siellä hääparin pöydässä olisi voinut olla lasit niille juomille.

Voi olla että heitäkin myöhemmin hävettää ainakin se naimiskommentti, mutta muutenhan tuo vaikutti nuorten ihmisten elämältä, baarissa tavataan ja joskus voi tulla paha olokin jne. Eri asia tietty että kannattaako kaikkea televisioon kertoa.

Vierailija
71/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä satuhäiden "tähdet" on tänä vuonna lähes kaikki työttömiä tai äippälomalla tai opiskelijoita - MILLÄ VITUN RAHALLA NE JÄRJESTÄÄ MEGALUOKAN HÄÄT ?!?!?!?

onko megaluokan häät sinun mielestäsi paikallisen työväentalon juhlat virosta haettuine juomineen? Ei tuossa tainnut olla kallista kuin puvut ja nekin oli kai vuokralla, ainakin sulhasen.

Vierailija
72/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean vain, että elän kovin eri maailmassa ja haluankin. Sitä en tiedä, kuka on onnellisin.

Lisäksi huomauttaisin, että "aitous" ei ole yhtä kuin törkyiset jutut.

Vierailija
73/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssikuski tai sairaanhoitaja.

Kyllä tulee olemaan hankalaa noilla kiloilla tommoisessa työssä, tsemppiä vaan

Vierailija
74/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita Suomi on pullollaan. Ihan normi rekkakuskin jutut :D Ja nuoriahan nuo vielä oli.

Ei sitä nyt aina viittis sivistyneitä satuhäitä katsoa. Ja parempi tämäkin oli, kuin ne amerikkalaiset häähullut. Niin kamalia morsiammia, ettei jaksa 5 minuuttia kaemmin katella.

Vierailija
75/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaiken tälläkin kaudella nähdyn jälkeen kaipaisi välillä ihan sellaisia tavallisia juhlia. En usko, että tuttavapiirini on niin valikoitunutta ja sofistikoitunutta, että edustaisimme jotakin hyvin pientä prosenttia suomalaisista, mutta sen sanon että tämän jakson kaltaista käytöstä ei kyllä nähtäisi jos jonkun häistä tehtäisiin ohjelma. Joten enemmänkin ihmettelen niitä, joiden mielestä esim. tuo kielenkäyttö on "normaalia".

Vierailija
76/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunta haluaa televisiokamerat seuraamaan häidensä valmistelua sekä itse juhlaa.

Itse en osaa nimetä yhtään.

Vierailija
77/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdassa 2:30 sulhasella joku triathlon-paita. Hänen harrastusko? Sopii hyvin imagoon...:D

olisit huomannut sen olevan känniörvellys t-paita, ensin viinaa, seksiä ja sitten sammuminen.

Sellainen triathlon.

Vierailija
78/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se mies oli karsea, hyi helvetti!

Eikö maalaistollot ole juurikin tuollaisia?

Vierailija
79/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla yksi elämän tärkeimmistä etapeista ja joku viittii tämmösen alotuksen tehdä :/

Meitä on joka junaan, miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia. En enää tätä ketjua lukeneena ihmettele, miksi koulukiusaamista on niin paljon...Kotoahan se malli usein saadaan :/

Sen lisäksi että avasit ketjun, myös luit sen loppuun ja vieläpä kommentoit siihen..

Ihan kuin me =) Et yhtään sen parempi =)

Kyllä, avasin ketjun joka oli otsikoitu: Satuhäät 27.2. Katsoin ohjelmaa ensimmäistä kertaa ( en nytkään kokonaan ), joten mielenkiinnosta sitten avasin ketjun. Minulla ei ole mitään hajua millaisia pareja tässä ohjelmassa yleensä on. Villi veikkaus kuitenkin on, että kaikenlaisia, kuten meitä ihmisiäkin. Ketjun aloitus sitten jo kertoikin paljon. Silmäilin myös viestiketjua, ehkä ei olisi pitänyt. Koitin kuitenkin löytää hieman erilaisiakin kirjoituksia, onneksi niitä olikin.

Minulla on omat mielipiteeni asioista, kuten kaikilla meillä, mutta noin julmasti en sentään ajattele toisista, mitä täällä on kirjoitettu. Nimettömänä kirjoittamisen mahdollisuus ilmeisesti saa ihmiset löytämään sen todellisen minänsä. Pelottavaa. Itse koen, että jos minulla ei ole ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, jätän kokonaan sanomatta. Valitettavasti joskus minäkin provosoidun, mutta silloin toinenkin osapuoli saa katsoa peiliin.

Kieltämättä hieman tekisi mieleni analysoida ihmisiä kirjoitustensa takana, mutta ehkä minulla on parempaakin tekemistä ; )

Vierailija
80/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräänkuulutan tekijöiden vastuuta ja lähinnä tv 2, joka suostuu ostamaan ja jopa maksamaan ko. ohjelmista. Tästä ohjelmasta sanotaan, että on SATUHÄÄT. Ymmärrän satuhäillä häitä, jotka ovat kauniit joka tavalla. Juominen, kiroilu ja rumien puhuminen ei kuulu niihin. Häpeän jopa koko Euran puolesta. Formaatti voisi olla suomen rivoimmat häät ja siitä sitten kilpaillaan, kuka osaa laittaa mauttomammat häät. Niin kuin suomen kaamein kämppä ohjelma.