Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät 27.2

Vierailija
27.02.2012 |

Joo-o

Kivat mustelmat.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkyset jutut ja käytöstavattomuus tekevät ihmisestä ihanan aidon?!?

Vierailija
82/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aidot ihmiset on tuollaisia, niin ei kiitos, en tahdo tuntea heitä.

Kiroilee, kertoo suolentoiminnastaan kokoajan ja haistattelee isälleen? vai oliko kaveri?

Morsian tais käydä vähän hitaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän oli tulleet isot mustelmat morsiamen molempiin käsivarsiin?

Vierailija
84/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian tursuaa joka puolelle ja mies puhuu paskasta ja pieruista ja naimisesta. huh huh.

ja sitten morsian ite tulee tänne tilittämään että te ootte kateellisia kun pullukka pääsi naimisiin. hahah :D kateellisia niin mistä?! pierevästä ja penkkoihin kusevasta ukosta?! morsiammen "muodoista"? kodista joka on kuin sikolätti? en tosiaan ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen :D

Hahahaaa mä oon NIIN samaa mieltä! Nauroin koko ohjelaman ajan, osan aikaa pyörittelin silmiäni ja tulipa omasta elämästäni kyllä erittäin hyvä mieli:) Siis aivan karseaa katsottavaa, katsoinpa silti:)

Vierailija
85/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian tursuaa joka puolelle ja mies puhuu paskasta ja pieruista ja naimisesta. huh huh.

ja sitten morsian ite tulee tänne tilittämään että te ootte kateellisia kun pullukka pääsi naimisiin. hahah :D kateellisia niin mistä?! pierevästä ja penkkoihin kusevasta ukosta?! morsiammen "muodoista"? kodista joka on kuin sikolätti? en tosiaan ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen :D

Hahahaaa mä oon NIIN samaa mieltä! Nauroin koko ohjelaman ajan, osan aikaa pyörittelin silmiäni ja tulipa omasta elämästäni kyllä erittäin hyvä mieli:) Siis aivan karseaa katsottavaa, katsoinpa silti:)

Pariskunnasta tulee mieleen Jenkeissä käyttämä sanonta white trash

Vierailija
86/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä ihmisiä, varsinkin sulhanen.

Ei kai sitä muuten nykyisin televisioon laitettaisikaan? Ei kai reality-tv:ssä ole tarkoitus näyttää sisäsiistejä tai käytöstapoja omaavia ihmisiä?

Vierailija
87/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eating - Drinking - Fucking

Kaunista...

Että joku pukeekin tuollaisia "huumoripaitoja" ylleen, saati sitten tv-kameroiden eteen. Hyh.

Vierailija
88/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sarjaa sen alusta alkaen, ja ihmetellyt jo tovin, että miksi mukaan valitaan vain toinen toistaan erikoisempia pareja. Kaipa se selitys on, että "normaalit" parit eivät juhliinsa kameroita ja tv-ryhmää halua. Ymmärrän toki. Satuhäät eivät mielestäni eilisetkään olleet. Kateutta tuskin tunteeni on!

Vierailija
89/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssikuski tai sairaanhoitaja.

Kyllä tulee olemaan hankalaa noilla kiloilla tommoisessa työssä, tsemppiä vaan

Mahdotontahan se on. Pelastushommissa pitää kuitenkin pystyä tekemään tosi fyysisiä suorituksia: juoksemaan, nostamaan ja kantamaan nyt ainakin. Joskus noita kaikkia yhtä aikaa. Ei onnistu millään siinä kunnossa missä hän eilisessä jaksossa oli. Mutta saahan sitä haaveilla, ja jos kanttia löytyy, myös muuttaa itseään niin että voi haaveet toteuttaa. Nuorihan hän vielä on.

Vierailija
90/93 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihana ja aito pari!!!" -kommentteja. Siis ihanaa ja aitoa on perusjunttius kiroiluineen ja läskeineen? Ilman kiroilua puhuva hoikka ihminen ei missään nimessä voi olla aito? Tätäkö mieltä näin moni oikeasti on? No, epäaitoja ihmisiä mulle sitten kiitos.

Vierailija
91/93 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä vertaamista maalaisiin, en ikinä ole edes pohjanmaalla törmännyt tälläisiin häihin.Kylläpä kaupunkilaiset ovat nyt olevinaan fiksuja. Rajoittunut katsontakanta.

Vierailija
92/93 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin arkiasussa oli kyllä hyvin tursuileva, mutta oikeanlainen hääasu oli hänelle löydetty.

Se oli positiivista tässä jaksossa.