Satuhäät 27.2
Kommentit (93)
Totean vain, että elän kovin eri maailmassa ja haluankin. Sitä en tiedä, kuka on onnellisin.
"No sehän meni kai näin, muistaakseni *silmien pyörittelyä ja taivaaseen katsomista*, että se kai tuli ja kosi minua sanomalla miten se rakastaa mua. Ja mä sanoin sille, että tottakai mä tuun sun kans naimisiin..
Humalassa sii, eikä muista?
Miten se meni KAI niin? Eikö se muistakaan vaan kuvittelee kaiken?
oon niin onnellinen omasta siipastani....Eletään kyllä aika erilaista/tyylistä elämää
Sympaattisia. Onnellisia. Avoimia. Rakastuneita!
"No sehän meni kai näin, muistaakseni *silmien pyörittelyä ja taivaaseen katsomista*, että se kai tuli ja kosi minua sanomalla miten se rakastaa mua. Ja mä sanoin sille, että tottakai mä tuun sun kans naimisiin..
Humalassa sii, eikä muista?
Miten se meni KAI niin? Eikö se muistakaan vaan kuvittelee kaiken?
Pöööliiäää!!!
Sympaattinen ja empatiaan kykenevä ihminen, ne on harvoissa nykyään. Panisin.
kun nään tuollaseen kuntoo ittensä päästäneitä, varsinkin noin nuoria. Luulis että on tosi vaikeeta olla ja elää noiden kilojen kanssa. Taitaa se tulla vähän myös sukurasitteena..
Eipä tunnu muutenkaan kovin järjenjättiläisiltä ja elävät täysin erilaista elämää kun me, mutta ovat varmasti onnellisia noin ja me taas näin.
Toivottavasti saavat jostain kimmokkeen elämäntapojen muutokseen..viimeistään siinä vaiheessa jos haluavat perhettä perustaa..
Kaikkea hyvää nuorelle parille kuitenkin!
Itseasiassa tämän jälkeen se vaikuttaa hyvinkin pantavalta.
todella hyvin. Jotenkin vaikea tuntea muuta kuin myötähäpeää.
ja "mun mulkku ei mahdu näihin housuihin" ja klippi pissivästä sulhasesta...
charming...
Miksei maistraattihäitä tai kotona järjestettäviä?
ainakin täysillä aitoja ihmisiä. Tunteissa, puheissa ja teoissa.
ja "mun mulkku ei mahdu näihin housuihin" ja klippi pissivästä sulhasesta...
charming...
Toinen oksentaa ja toinen kusee vieressä, keskustelua paskalla käynnistä jne. Ei voi kun ihmetellä käytöstä.
aito jakso ja aidot ihmiset. Symppis pari, etenkin sulho :)
Unelmapari. Olen niin kade tosta..