Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkää kouluun, luuserit!

Vierailija
27.02.2012 |

Mikä teitä pelkästään peruskoulun käyneitä luusereita vaivaa? Useimmat teistä tekevät pätkätöitä tai ovat työttömänä. Mikä estää kouluttautumisen? Täälläkin saa lukea luusereiden vuodatuksia paskasta elämästään.

Ja miksi jotkut kouluttamattomat, vakituista vailla työtä olevat naiset hankkivat liudan lapsia, pistävät lapset päivähoitoon ja maleksivat kotona? Eikö kannattaisi edes yrittää sopeutua yhteiskuntaan?

Suomessa on ilmainen koulutus, miksi ette käytä sitä?

Tai sitten voisitte vaihtoehtoisesti hakea töitä kotona oleilun sijaan. Kyllä kouluttamattomillekin töitä löytyy. Ehkä ne paikat ovat teidän mielestänne paskaduunia? Kannattaisiko sitten opiskella, että saisi muutakin kuin paskaduuneja?

Asia on niin, että ihminen kyllä pärjää hyvin ja saa töitä, jos vain tahtoa riittää. (Pois lukien tietenkin sairaudet ja muut senkaltaiset asiat.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muroihisi on pisaissut?

T. kaksi tutkintoa, mutta vakituista paikkaa ei, pätkiä vain, kas kun työelämä on tällaista nykyään vaikka kuinka jalkaa polkisi ja kiljuisi...

Vierailija
2/4 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töitä ei ole. Nykyiset työmarkkinat on ailahtelevat, joten huudelkaa vain että "olisit valinnut paremman alan", kun ei sellaista alaa ole mikä takaisi sataprosenttisesti työllisyyden.

Ehkä olen luuseri jollakin mittapuulla, mutta kouluttautunut olen kyllä hyvinkin laajalti. Ilmeisesti liian laajalti kun en saa edes niitä "paskaduuneja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei muuta ole tehnytkään kuin käynyt niitä kouluja. Siis huonosti palkattujen, epävarmojen pätkötöiden välissä. Miehellä akateeminen tutkinto, joka vielä kymmenen vuotta sitten piti työllistää varmasti, mut jonka työpaikat vähenivät rajusti juuri ennen kuin hän valmistui. Nyt hän valmistuu sairaanhoitajaksi ja näyttäis että töitä löytyy. Minulla amk-tukinto jonka piti myös työllistää hyvin vielä vuonna -99, mut vain kourallinen kurssikavereista on saanut alaa vastaavaa työtä, sillä kunnilla ja valtiolla on käytännössä ollut vuosikausia rekrytointikielto. Aloitan ensi syksynä lähihoitajaopinnot kunhan mies ensin valmistuu.

Että tästä näkövinkkelistä ois ollut ihan viisaskin ratkaisu tehdä hanttihommia pelkällä peruskoulupohjalla ja elää siinä sivussa omaa elämäänsä, joka tuskin tästä nykyisestä paljoa poikkeaisi. Vuositulot ois todennäköisesti sama, kaiken tän turhaan opiskeluun menneen ajan ois voinut käyttää johonkin muuhun.

Vierailija
4/4 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pätkätöitä ja olen välillä työttömänä.

Terveisin maisteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän