Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en ymmärrä Brad Pittin lumovoimaa?

Vierailija
27.02.2012 |

Kertokaa, mikä Brad Pittissä kiehtoo? Pidän häntä laihana, pienenä, lyhyenä ja ihan tavallisen näköisenä kaverina, joka ei sykähdytä perusjamppaa enempää. Koska hän kuitenkin on joku yleismaailmallinen nasiten ihailun kohde, niin jossain mättää. Miksi en ymmärrä? Mikä hänessä on komeaa? Olen ymmälläni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitt on todella lahjakas näyttelijä ja pidän monista hänen rooleistaan, mutta en ole koskaan tajunnut hänen ulkonäkönsä palvontaa. Siinä ei vain ole mielestäni oikein mitään säväyttävää tai särmikästä.

Vierailija
22/25 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kysymys on siitä, että hän on mahdollisimman keskiverron näköinen. Varmastikaan kukaan ei pidä häntä rumana, mutta on paljon niitä, jotka eivät pidä häntä erityisen komeana. Symmetriset kasvot hänellä on, mutta ei varsinaisesti yhtään erityisesti mieleen jäävää kasvonpiirrettä.

Samaa mieltä olen tapauksesta George Clooney, jota en ole koskaan ymmärtänyt. Mitä ihmeellistä niin monet naiset tuossa näkevät? Mun mielestä hyvin tavallisen ja jopa vähän ärsyttävän näköinen. Varmaan se on se lääkäristatus, mikä siitä teho-osastosta on jäänyt päähän.

Tom Cruise on mielestäni komeampi kuin Pitt. En kuitenkaan ole koskaan hänestäkään erityisesti perystanut. Mielestäni hän on komistunut vanhetessaan.

Nuo kaikki edellä mainutut toki voisin kelpuuttaa. Mutta mies, jossa en näe yhtään mitään komeaa on Bruce Willis. Siis mitä helvettiä? Hänhän on ruma kuin suistomursu. Vain rumat läskit naiset pitävät häntä komeana, jotta voisivat itse kokea olevansa kauniita. Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei ole katsojan silmissä! Vaan kukkarossa :)

Vierailija
24/25 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tykkää samasta. Samahan koskee Angelinaakin. Yleisesti rankataan yhdeksi maailman kauneimmista/seksikkäimmistä naisista - ja sitten täällä joku ihmettelee, mitä maailma näkee tuossa turbohuulessa :D

Mä en näe mitään hyvännäköistä näissä ruikkeleissa, lihaksettomissa "miehissä", joita monesti on täälläkin linkitetty ja ihkutettu. Siis sellaisia riisitautisen näköisiä poikasia, jotka näyttää siltä, että puunaavat itseään kauemmin peilin edessä kuin keskivertonainen :D Näitä näkee liki kaikissa mainoksissa eli nykyiset "mies"mallit on tätä tyyppiä.

Ja nykyisin naismallitkin näyttää aivan hirveiltä, luitaan kolistelevilta luurangoilta, jotka on vetänyt vuosia jotain kamaa. Mutta ei ne taida oikeita naisia ollakaan. Eikös esim. hm tee ne vartalot tietokoneilla? Paremman näköisiä olisivat ihan oikeat naiset kurveineen.

Vierailija
25/25 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei ole ikääntynyt tyylikkäästi, vaan on ollut viime vuosina aika epäsiistin näköinen. Jostain syystä yhteiselo Angelina Jolien kanssa on myös vähentänyt Pittin viehätysvoimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi