Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut Suomalaisen Kirjakaupan kanta-asiakasseteliä?

Vierailija
26.02.2012 |

Sain sähköpostia että viikolla 8 pitäisi tulla joku etuseteli viime vuoden ostoksista. Viikko 8 kuitenkin meni eikä seteliä ole näkynyt...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli.

Vierailija
2/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää en kyllä muista, mutta kuluneen viikon alussa, luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä torstaina... tai sitten jo alkuviikosta.

Vierailija
4/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aakkosissa kyllä loppupuolella jos se mitään merkitsee. Saakohan tuollaista mistään jos sen on ihan oikeasti posti hukannut? :( ap

Vierailija
5/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tällä viikolla, mut päivää en muista. Luulisi, että tuon saa uudestaankin, koska kyllähän ne varmaan näkee, että onko seteli käytetty vai ei. Mä en koskaan saanut yhtä ykkösbonus-seteliä ja ne odotti sen ajan kuin se seteli olis ollut voimassa ja kun en sitä sinä aikana saanut/käyttänyt, niin lähettivät minulle sitten uuden. Voi kyllä viivästyä siis sun setelin saaminen.

Miten isoja seteleitä te muut siis saatte, jos noin innokkaina sitä odotatte? Itse sain 5 e setelin, joten jos posti hukkais, niin ei olis kovin suuri häviö.

Vierailija
6/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaisten koulukirjoja pitänyt ostaa aika reilusti. Jotenkin mulla on mennyt ihan ohi koko bonusseteleistä tiedottaminen, joten tuli mukavana yllätyksenä. Käyn hakemassa jotain kivaa luettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi