Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti mies laukeaa anaaliseksissä?

Vierailija
26.02.2012 |

Kolmisen kuukautta suhdetta takana ja seksin saralla sujuu loistavasti. Miehellä enemmän kokemuksia anaalipanoista kuin minulla, muttei ne minullekaan mitään uutta ole. Parin aikasemman miehen kanssa olen anaaliseksiä harrastanut ja se sujunut helposti, melkeinpä vahingossa kulli joskus työntynyt peppuun.. Nykyisellä miehellä onkin sitten huomattavan paksu kulli ja aluksi sanoin ihan suoraan että sitä ei mun kakkoseen kyllä laiteta... Mutta toisin on käynyt, rauhallisella etenemisellä saadaan kulli sisälle, mutta alun tiukkuuden jälkeen tuntuu että tunto katoaa kokonaan. Ei satu mutta ei tunnu oikein millekkään, löysälle vaan. Mies ei ole kertaakaan lauennut peppuuni, minä olen pari kertaa saanut "laimeita" orgasmeja. Käykö näin muillekin vai olenko minä ainoa jonka peppu menettää kireytensä muutaman työnnön jälkeen? Muuten kyllä tykkään kovasti pepun sormeilusta ja/tai värisevän anustapin käytöstä samaan aikaan kun mies mua nuolee. Viimeksi sitten mies kertoi aikaisemmasta suhteestaan kuinka "Mia, kolmen lapsen äiti oli pepustaan niin löysä että sinne pääsi tosi helposti". Ja lauennutkin oli, helposti... Minun kanssa se ongelma että peppu niin tiukka että kulliin meinaa sattua kun pitää painaa tosissaan, kovana kyllä pysyy vaikka sisään meno kestääkin. Ollaanko me sitten vaan niin epäsopivat toisillemme anaaliseksin osalta? Muuten kyllä vehkeet toimii ja sopii toisiinsa loistavasti!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on upottaa penistä paskaiseen peräaukkoon? Sairasta!

Vierailija
22/40 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa suoraan otsikkosi kysymykseen koska en ihan pysy kärryillä mikä varsinainen kysymyksesi tekstissäsi on. Lähinnähän kerrot oman anuksesi käyttäytymisestä. Laukean melko helposti anukseen koska yleensä olemme sekstailleet jo pitkään ennen kuin alamme peppu panon. Itse pidän enemmän pillun tunteestä ja näin mieluummin sinne, mutta anna kyllä vaimolle mielellään anukseenkin koska hän saa mielettömiä orgasmeja siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 06:05"]

Vastaanpa suoraan otsikkosi kysymykseen koska en ihan pysy kärryillä mikä varsinainen kysymyksesi tekstissäsi on. Lähinnähän kerrot oman anuksesi käyttäytymisestä. Laukean melko helposti anukseen koska yleensä olemme sekstailleet jo pitkään ennen kuin alamme peppu panon. Itse pidän enemmän pillun tunteestä ja näin mieluummin sinne, mutta anna kyllä vaimolle mielellään anukseenkin koska hän saa mielettömiä orgasmeja siitä.

[/quote]

Taidat olla homo?

Vierailija
24/40 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun, et mies tulee nopeesti, kun en kestä pitkiä peppupanoja. Yleensä imutan ja runkkaan miehen sen takia niin kuumaksi, että tulee muutaman työnnön jälkeen.

Vierailija
25/40 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule ollenkaan jos paskareikään pitää työntää... veltoksi menee... pelkkä ajatuskin inhottaa.

Vierailija
26/40 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 16:11"]

Minä en tule ollenkaan jos paskareikään pitää työntää... veltoksi menee... pelkkä ajatuskin inhottaa.

[/quote]

Oikea asenne, sentään muutama terve mies tälläkin palstalla.

Vierailija
27/40 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 06:05"]

[/quote]

Taidat olla homo?

[/quote]

voi olla, mutta en ymmärrä miten Se voi käydä ilmi tekstistäni jossa sanon nauttivani enemmän pillusta kuin anuksesta? Tiedätkö, pillu on naisella mutta anus myös miehellä.

Vierailija
28/40 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parin naisen kanssa harrastanut peppuseksiä ja laennut niin voimakkaasti että taju on miltei lähtenyt. En tiedä miksi mutta tunne on vaan niin kiihottava.

29/40 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei satu mutta ei tunnu oikein millekkään, löysälle vaan. Mies ei ole kertaakaan lauennut peppuuni, minä olen pari kertaa saanut "laimeita" orgasmeja. Käykö näin muillekin vai olenko minä ainoa jonka peppu menettää kireytensä muutaman työnnön jälkeen? Muuten kyllä tykkään kovasti pepun sormeilusta ja/tai värisevän anustapin käytöstä samaan aikaan kun mies mua nuolee. Viimeksi sitten mies kertoi aikaisemmasta suhteestaan kuinka "Mia, kolmen lapsen äiti oli pepustaan niin löysä että sinne pääsi tosi helposti". Ja lauennutkin oli, helposti... Minun kanssa se ongelma että peppu niin tiukka että kulliin meinaa sattua kun pitää painaa tosissaan, kovana kyllä pysyy vaikka sisään meno kestääkin. Ollaanko me sitten vaan niin epäsopivat toisillemme anaaliseksin osalta? Muuten kyllä vehkeet toimii ja sopii toisiinsa loistavasti!

Ei pidä unohtaa, että sulkijalihas on lihas ja vieläpä varsin vahva sellainen. Sitä voi siis jännittää ja rentouttaa seksin aikana. Rentoutat sisään työnnettäessa ja jännität ulos vedettäessä, jolloin ikäänkuin lypsät miestäsi. Lopputulos on aivan toisenlainen tunne kuin jos vain olisit passiivinen ja rento. Kokeile.

Voimaa voit tässä treenata kegel - harjoituksin, kunhan huomaat harjoittaa oikeaa lihasta. Halutessasi voit treenata käyttämällä apuna sopivan kokoista dildoa.

Vierailija
30/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa luonto pitää huolen itsestään kun löysyytää lihakset jos ei niitä kiristä itse. As.kolmanteen nais lääkäri työnsi sormen anukseeni ni samalla supistelin sulkija lihasta. Lääkäri kysyi sattuuko sanoin että ei .

Vierailija
31/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti laukiaa, ei ehdi heppiä sanoa.

Vierailija
32/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti riippuu kumpana osapuolena mies on.

Henk koht laukean helpommin kun olen se ketä panee perseeseen.

Mahtavimmat orgasmit olen saanut kun minua on pantu perseen. Kalu ei ole aina edes tarvinnut simulaatiota.

Vierailija
33/40 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas oikein onneton junttikommentti. Ohhoh.

Vierailija
34/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystäväni ei itse oikein tykkää pyllypanoista,mutta antaa minun välillä kuitenkin kakkoseenkin mulkkuni työntää..itse nautin siitä kovasti, liukuvoiteita käytämme ja hyvin se sinne työntyy kun hellästi ja hitaasti edetään...itse laukean rajummin juuri peppuun...

Vierailija
35/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan hulluna peppuseksiin ja pelkkä ajatuskin saa kulluin seisomaan hulluna ja meinaan räjähtää jo, kun puoliso ohjaa sormeni peppureiälleen. Peppuun työntyminen on kiihottavaa tiukkuuden takia mutta on pepun paneminen kiihottavaa myös löysänä fistausharjoitusten päälle. Suurin osa kiihottavuudesta johtuu kuitenkin siitä että peppuhommat on jotenkin kinkyjä. Kun ekan kerran laitoin viidettä sormea puolison pebaan ja puoliso sai siitä räjähtävän orkun, laukesin sitten ekalla työnnöllä puolison peppuu, vaikka reikä oli venytetty huolella.

M40

Vierailija
36/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentää lastit ap sun alotustekstistä. Laukeaisin nopeaa sun peppuun

Vierailija
37/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laukea sinne ikävä kyllä lainkaan.

Vierailija
38/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä parasta. Laukean siitä itsekin helposti, mutta vielä kovempaa tulee jos samalla hyväilet terskaani tai runkkaan kyrpääni kunnolla. Molemmilta tulee mällit samaan aikaan!

-ap

Vierailija
39/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vielä lisäisin että pallit solmii paalinarusta lenkin  ja takakautta niskaan kiristys ja sitä kiristää juuri eteenpäin katsomalla kun alaa mälli irtoamaan

taikka sitten nyökyttelee nopeaan

Vierailija
40/40 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä parasta. Laukean siitä itsekin helposti, mutta vielä kovempaa tulee jos samalla hyväilet terskaani tai runkkaan kyrpääni kunnolla. Molemmilta tulee mällit samaan aikaan!

-ap

HAHA!! EI HITTO ETTÄ ON HAUSKOJA NÄMÄ VIESTIT JOISSA JOKU TEKEYTYY MIEHEKSI NAISEN TEKEMÄÄN ANAALISEKSIÄ KOSKEVAAN VIESTIKETJUUN XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD