Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele viehättävä kotiasua! Huomasin, että mulla aina lökät

Vierailija
25.02.2012 |

kotona ollessani. Yleensä mulla mustat velour housut (löysät, kulunneet) ja musta villapaita kokoa XXL. Ei laisinkaan viehättävää.

Mies tossa kerran lapsille mainitsi jotain mun vaatteista...

Mitä teillä on kotona päällä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi lisänä pitkät harmaat villasukat, ja se paita on trikoota. Hehkeetä, eikö?

Vierailija
2/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä toppi.

Olen normaalipainoinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut sukkahousut ja lyhyt trikoo mekko aika usein. tai sitten velour asu.

Vierailija
4/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti malli alunperin. Lisäksi vanhat sukkikset joista terät leikattu pois, villasukat ja vanha joustava pitsihame, jossa hauska hapsureunus.

Kirppikseltä voisi löytyä halvalla nättejä kotiasuja, jos muuten ei vaatekaapista löydy vaatteita (joita ei siis viitsi enää käyttää ihmisten ilmoilla, mutta ei vielä roskiskamaakaan).

Vierailija
5/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viehättävästi" pukeutunut.

Vierailija
6/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökärivaatteet, eli gollegehousut ja trikoopaita + villasukat (talvella ihan ehdottomat!).

10 v tyttäreni on samaa maata kanssani, haluaa koulussakin pitää lökäreitä (=gollegehousuja) koska farkut kuulemma ahdistavat ja ovat inhottavin asu maan päällä :-)

Ps. Kyllä rennoissakin vaatteissa voi olla kivan näköinen, siistejä rentoja vaatteita löytyy kyllä ja vielä kun muistaa heittää niitä ihan vanhimpia venähtäneitä menemään.

Vierailija
7/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukavissa vaatteissa. Siksi ostan kivoja leggareita (ei mitään tarjoustalon, vaan tyyliin Zara), puuvillamekkoja esim. Indiskasta tms. siihen päälle ja joku kiva neuletakki. Voi heittää vaan kengät jalkaan ja kiiruhtaa kauppaankin ja aina on edustava jos joku tulee ovelle. En edes omista "verkkareita".

Vierailija
8/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis ihan pehmeää mukavaa kangasta, GinaTricotista ostetut, ja sitten joku pitkä, tiukka pusero ja joskus vielä huppari siinä päällä. Mielestäni ihan ok kotiasuksi. Ainakin kun olen hoikka.

Vierailija
10/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on rasismia ja vihapuhetta. Komenttisi ei ole ok. Saisit hävetä.

Vierailija
11/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä yhtään ihmetytä miksi suurin osa miehistä pettää tai jättää perheensä kokonaan pikkulapsivaiheessa.

Vierailija
12/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä niin lämmin, että tarkenee lyhythihaisessa paidassa. Joskus olen collareissa ja vartalonmyötäsessä t-paidassa, joskus laitan leggarit ja paidan. Mies on ainakin kiinnostuneemman oloinen silloin, kun mulla on jalassa ne leggarit :)Kehuu vaatetusta ja koskettaa enemmän. Tai sitten kesällä olen hameessa ja t-paidassa.

Vierailija
13/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä Juicyn mutta joskus H&M:nkin. Mies tykkää näistä kyllä.

Vierailija
14/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä yhtään ihmetytä miksi suurin osa miehistä pettää tai jättää perheensä kokonaan pikkulapsivaiheessa.

Vierailija
15/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukavissa vaatteissa. Siksi ostan kivoja leggareita (ei mitään tarjoustalon, vaan tyyliin Zara), puuvillamekkoja esim. Indiskasta tms. siihen päälle ja joku kiva neuletakki. Voi heittää vaan kengät jalkaan ja kiiruhtaa kauppaankin ja aina on edustava jos joku tulee ovelle. En edes omista "verkkareita".

Itsellänikin on aina kotona päälä kotiasu, joka ei ehkä ole niin imartelevan näköinen. Mieskin asiasta välillä huomauttelee ja itsekin haluaisin olla kotonakin edes hieman viehättävämmän näköinen.

Etsin siis itsekin jotain mukavaa kotiasua, jka olisi mukava päällä, mutta näyttäisi edes joltain.

Noita puuvillamekkoja voisinkin tsekata.

Ei ap.

Vierailija
16/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lökärit ja joku paita tai velourasu. Olisi kiva näyttää kotonakin ihmiseltä, mutta en viihdy farkuissa ja tuntuu hölmöltä olla jossain kuitenkin aika epämukavissa vaatteissa kotona. En voi rötkähtää sohvalle farkuissa ja kauluspaidassa :D

Vierailija
17/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies taivastelee kuinka voin kulkea farkuissa koko päivän. No juu, viikonloppuna ehkä vetäisen jotkut collegehousut ja venähtäneen paidan päälle, mutta arkena en kyllä kotiin tullessani vaihda vaatteita.

Mies siis kulkee virttyneissä verkkareissa, eikä ymmärrä miksi joku laittaisi kotiin jotain siistimpää päälle.

Vierailija
18/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pitää olla pehmeät ja lämpimät. inhoan sitä jos on kylmä.. Siksi usein mullakin lökärit ja pitkähihainen paita (trikoo). Jalassa usein villasukat, jopa kesällä.

Joku trikoomekko tietty mutta mistä löytää kivoja? Koskaan nekään ei istu nätisti. Ja sukkahousut? Millaiset? tai leggarit? Mutta netä sitten se sukkapuoli?

Vierailija
19/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viehättävästi" pukeutunut.

Vierailija
20/21 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paitaa, collegetakkia ja farkkuja.

Tai sitten hametta ja t-paitaa.

Kesällä aina hame ja toppi tai mekko.