Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en osaa olla onnellinen. Taas riidelty "tyhjästä" miehen kanssa koko helvetin talviloma :((

Vierailija
25.02.2012 |

Niin paska viikko ja tätä on odotettu ja maksettu. Voi helv. Joka päivä riitaa, milloin mistäkin. Toisen naama lähinnä vituttaa.

Miksi en osaa olla vaan onnellinen tässä ja nyt.

Onko muilla mennyt talviloma perseelleen riitelyn takia? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talviloma on vasta alussa. Eteläsuomalaiset on olleet onnellisia.

Vierailija
2/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain minä riitelen. Mies ei suutu koskaan. Mutta katsotaan kuinka paljon tällä viikolla koitan haastaa.

Koitan kyllä olla ihmisiksi, koska oikeasti olen saanut maailman parhaan miehen, ja kiukkuilen turhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina oikeassa? Jos haluat aina voittaa riidan ihan typerästäkin aiheesta, esitä itsellesi kysymys:

"Haluatko olla onnellinen vai oikeassa?".

Vierailija
4/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä heitin sen eilen ulos. Sanoin, että en kuuntele enää ollenkaan. Meillä on kyllä omat kodit, mutta ite se on tänne kutsumatta tullut moneksi päiväksi.

Odotan mielenkiinnolla (=??) että koska ilmestyy taas.

Sitä mä en ajattele ollenkaan, että ei ilmestyisikään ollenkaan. Mutta oliskos sekin mahdollista? Huh, huh? Jotain 6 vuotta ollaan tunnettu toisemme ja kyllä asuttukin yhdessä melkein 3 vuotta. Se että on omat kämpät ei siis johdu suhteestamme vaan muista asioista elämässämme.

Vierailija
5/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulla ole talvilomaa että ei tämä viikko mitään erityistä juhlaa ole kaikille muillekaan ollut. Lapset vietti viikon isänsä kanssa, minä ahdistuksissani yksin.

Vierailija
6/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sä olet tollanen vitun nillittäjä, miehes juoksee vähän väliä mun syliin.

t. toinen nainen, joka osaa tehdä miehesi onnelliseksi

Vierailija
7/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinhan se menee kesälomillakin. Eka viikko riidellään ym kun lomaan on ladattu vaikka mitä odotuksia jne.

Ja talviloma on vain viikko eli siihen lomalle ei pääse oikein edes asettumaan kun se jo loppuu.

Ikävä juttu teille, koittakaa sopia.

Vierailija
8/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinhan se menee kesälomillakin. Eka viikko riidellään ym kun lomaan on ladattu vaikka mitä odotuksia jne. Ja talviloma on vain viikko eli siihen lomalle ei pääse oikein edes asettumaan kun se jo loppuu. Ikävä juttu teille, koittakaa sopia.

niissä perheissä, jotka on vielä keskenkasvuisia!

Vierailija
9/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyynnyt? Miestäsi et voi muuttaa, mutta itseesi voit mennä.

Siskoni ei kestä loma-aikoja pitkiä aikoja. On johtaja työelämässä, tottunut että alaiset tekevät heti mukisematta kaiken mitä pyytää, ja kotona ei sitten menekään samalla tavalla. Heillä alkaa riitely viimistään lomaviikon puolessa välissä, syy yleensä omassa mukavuudenhalussa, ei osata joustaa ja tehdä kompromissejä parisuhteessa.

Vuosikausia seurannut sivusta sitä touhua. Siskoni on myös kaikesta kateellinen minulle, pikkusiskolleen, vaikka hän on se rikas, menestynyt, kaikki tullut elämässä hänelle kuin tarjottimella minulla taasen ollut paljon vastoinkäymisiä elämässä (olin pitkään sinkku vastoin tahtoani, ja kun tapasin tulevan mieheni kärsimme pitkään lapsettomuudesta, taloudellisia huolia ollut, jne).

Anteeksi, että meni asian vierstä, mutta pointtin on se, että joko ette sovi miehenne kanssa yhteen, tai sitten kommunikaatio ja yhteistenpelisääntöjen kanssa on parisuhteesa vaikeaa, jos ei osata viettää vapaa-aikaa yhdessä.

Mieti parisuhdettasi, mitä siltä haluat, ja kerro toiveistasi miehelle. Aloita muutos ensin itsestäsi, kun alat olla mukavampi, mutta toisaalta tiukempi omien toiveden suhteen miehellesi, voi se olla uusi alku parisuhteelle. Jos kaksi aikuista ajattelee itsekkäästi aina ensin itseään, ei homma voi toimia, kuten ei myöskään niin että toinen osapuoli tekee aina vain niitä kompromisseja-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi