Tietäisittepä mitä ne teidän kiltit perheenisät sängyssä haluaa
Kommentit (40)
Tietäsit vaan millasta peliä ja hurjia seksileikkejä harrastetaan, kun päästään viikonloppu vapaalle ilman miestä ja lapsia ;)
Viina virtaa ja palalaikka soi.
Just sitä mitä teiltä ei saa.
Mä näet tiedän että mun kiltti perheenisämieheni haluu monenlaisia juttuja mut on ihan kotona saanu ne...
Tietäsit vaan millasta peliä ja hurjia seksileikkejä harrastetaan, kun päästään viikonloppu vapaalle ilman miestä ja lapsia ;) Viina virtaa ja palalaikka soi.
Just sitä mitä teiltä ei saa.
Mä näet tiedän että mun kiltti perheenisämieheni haluu monenlaisia juttuja mut on ihan kotona saanu ne...
Kyllä äiditkin saa käydä.. Tasa-arvo se on oltava tässäkin asiassa.
Vaikka omassa sängyssä harrastetaan kaikkea mahdollista, niin joskus vaan tekee mieli tehdä ne samat vieraan kanssa. Ja se suotaneen sekä miehille, että naisille.
Juuri siksi hän halusi naimisiinkin minun kanssani, ei sinun.
Kyllä äiditkin saa käydä.. Tasa-arvo se on oltava tässäkin asiassa. Vaikka omassa sängyssä harrastetaan kaikkea mahdollista, niin joskus vaan tekee mieli tehdä ne samat vieraan kanssa. Ja se suotaneen sekä miehille, että naisille.
Aloituksestasi saa käsityksen, että 1) yleistät sellaista luuloa, etteivät "perheenäidit anna" miehilleen seksiä tai eivät suostu mihinkään ja 2) että sinä asetat itsesti naimisissa olevia perheenäitejä ylemmäksi (?) koska ilmeisesti olet sitä sorttia joka suostuu mihin vaan ja kuvittelee siten olevansa miesten silmissä kaikinpuolin parempi nainen?
Vai mitä sä haet?
Minulla ja miehelläni on hyvä seksielämä, vaikka olemmekin naimisissa ja meillä on lapsia. Kyllä mieheni on myös kertonut, mitä seksissä haluaa. Itse olen kertonut myös omat toiveeni hänelle. Niitä sitten toteutellaan puolin ja toisin, sen verran mitä pystytään. Ja se on hyvä niin.
Juuri siksi hän halusi naimisiinkin minun kanssani, ei sinun.
Aloituksestasi saa käsityksen, että 1) yleistät sellaista luuloa, etteivät "perheenäidit anna" miehilleen seksiä tai eivät suostu mihinkään ja 2) että sinä asetat itsesti naimisissa olevia perheenäitejä ylemmäksi (?) koska ilmeisesti olet sitä sorttia joka suostuu mihin vaan ja kuvittelee siten olevansa miesten silmissä kaikinpuolin parempi nainen?
Vai mitä sä haet?
Minulla ja miehelläni on hyvä seksielämä, vaikka olemmekin naimisissa ja meillä on lapsia. Kyllä mieheni on myös kertonut, mitä seksissä haluaa. Itse olen kertonut myös omat toiveeni hänelle. Niitä sitten toteutellaan puolin ja toisin, sen verran mitä pystytään. Ja se on hyvä niin.
Vähän sä oot ap urpo :D
Aloituksestasi saa käsityksen, että 1) yleistät sellaista luuloa, etteivät "perheenäidit anna" miehilleen seksiä tai eivät suostu mihinkään ja 2) että sinä asetat itsesti naimisissa olevia perheenäitejä ylemmäksi (?) koska ilmeisesti olet sitä sorttia joka suostuu mihin vaan ja kuvittelee siten olevansa miesten silmissä kaikinpuolin parempi nainen? Vai mitä sä haet? Minulla ja miehelläni on hyvä seksielämä, vaikka olemmekin naimisissa ja meillä on lapsia. Kyllä mieheni on myös kertonut, mitä seksissä haluaa. Itse olen kertonut myös omat toiveeni hänelle. Niitä sitten toteutellaan puolin ja toisin, sen verran mitä pystytään. Ja se on hyvä niin.
Perheenäiti itsekin ja tyytyväisiä olemme seksi-elämäämme ieheni kanssa.
Ihan vaan olen usealta PERHEELLISELTÄ mieheltä kuullut tästä asiasta ja moni sanoo hakevansa sitä mitä kotoa ei saa muualta. Ja moni nainen sanoo itse, että voin mä sen antaa pikkasen panna mutta ei mua oikeen kiinnosta.
Moni nainen luulee , että kananperse tukka ja kerran viikossa lahnasekstailu on miehelle riittävää , juu ei ole. Tämä kannattaa monen äidin itselle selvittää. Hieman panostusta seksiin ja rohkeempaa otetta. Siitä seksistä kun pitää itsekin nauttia ja kokeilla jotain muutakin kun lähetyssaarnaajaa ;)
ap
"Elämäni reikäni ja yksinäinen vanhuuteni".
Aloituksestasi saa käsityksen, että 1) yleistät sellaista luuloa, etteivät "perheenäidit anna" miehilleen seksiä tai eivät suostu mihinkään ja 2) että sinä asetat itsesti naimisissa olevia perheenäitejä ylemmäksi (?) koska ilmeisesti olet sitä sorttia joka suostuu mihin vaan ja kuvittelee siten olevansa miesten silmissä kaikinpuolin parempi nainen? Vai mitä sä haet? Minulla ja miehelläni on hyvä seksielämä, vaikka olemmekin naimisissa ja meillä on lapsia. Kyllä mieheni on myös kertonut, mitä seksissä haluaa. Itse olen kertonut myös omat toiveeni hänelle. Niitä sitten toteutellaan puolin ja toisin, sen verran mitä pystytään. Ja se on hyvä niin.
1.) naisesta jolla on tosi stereotyyppiset käsitykset naisista ja miehistä. Ihmiset sukupuolesta riippumatta haluaa eri asioita, sängyssä ja muualla.
2.) naisesta, joka luulee, että seksi on suhteessa tärkeintä kaikille miehille.
3.) naisesta, joka luulee, että toimimalla tietyllä tavalla voi välttää sen, että puoliso pettää. Turvallisuuttahan siinä haetaan, että omalla toiminnalla voisi vaikuttaa toisen toimintaan. Fakta on kuitenkin se, että jokainen pettää siksi, mitä oman pään sisällä on, ei siksi, miten toinen toimii. Kauniita, nuoria, hoikkia, fiksuja ja sängyssä villejä naisia petetään ihan siinä kuin muitakin :)
Sääliksi käy. Mutta tietenkin sitä omanarvontuntoa täytyy jollain tavoin koittaa hakea. Ap on ilmeisesti myös sellainen nainen, joka ei tunne olevansa mitään, jos miehet eivät katso. Ja kun katsovat, ap tulee av:lle kertomaan siitä :D
Väitinkö niin? Googleta sana huora niin selviää aihe sullekin ;) ap
Ootko huora?
Ja vielä tieto, mitä ne ei kotona saa.
Tälläiset tiedot ei tuu kuin laajasta asiakaspiiristä.
ja saisi kyllä kotona enemmän kuin tarpeeksi.Joten hänen ei tarvii lähtee teidän perään ;) eriasia onkin sitten se että saanko minä tarpeeksi isältä :P
Ja sinä olet taivaan kirkkain tähti? Nooot!
helkutisti ap:ta fiksumpi, kokeneempi ja sivistyneempi. Toiset saa kauhalla ja toiset lusikalla...
Ootko huora?