Tietäisittepä mitä ne teidän kiltit perheenisät sängyssä haluaa
Kommentit (40)
tyyliin. Naisten pitäis olla niin viimesen päälle laitettuja ja duunattuja. Silikonitkin on laitettava miestään varten, että on täydellinen. Ettei mies vaan käy vieraissa.
Entäs sitten miehet. Kyllä tuolla näkee niin lihavia, ihrasia, kukonpersetukka ukkoja huonoissa vaatteissa liikenteessä, eli ei ne meiehetkään aina ole niin sykähdyttäviä. Mut silti ei missään lue, et miesten pitäis huoltaa itseään naista varten. Pysyä lihaksikkaana, komeana ulkonäöltään ja laitattaa piikkiä pippeliin, että se olis iso ja tuntuva naista varten.
Mun tehtävä ei ainakaan ole aina (aamusta iltaan) miellyttää omaa miestä ja en odota mieheltänikään mitään ihmeellistä. Riittää tämä mukava perhe-elämä, jota on vietetty jo 18 vuotta. Tietysti siihen sisältyy seksi, mut ei nyt senkään aina tarvii olla jumalallista hurmosta.
yleensä ne kiltit perheenisät arvostaa vaimojaan, eivätkä kehtaa pyytää sängyssä kaikennäköisiä perverssioita. Silloinhan he yleensä kääntyvätkin sinunlaistesi puoleen.
Aloituksestasi saa käsityksen, että 1) yleistät sellaista luuloa, etteivät "perheenäidit anna" miehilleen seksiä tai eivät suostu mihinkään ja 2) että sinä asetat itsesti naimisissa olevia perheenäitejä ylemmäksi (?) koska ilmeisesti olet sitä sorttia joka suostuu mihin vaan ja kuvittelee siten olevansa miesten silmissä kaikinpuolin parempi nainen? Vai mitä sä haet? Minulla ja miehelläni on hyvä seksielämä, vaikka olemmekin naimisissa ja meillä on lapsia. Kyllä mieheni on myös kertonut, mitä seksissä haluaa. Itse olen kertonut myös omat toiveeni hänelle. Niitä sitten toteutellaan puolin ja toisin, sen verran mitä pystytään. Ja se on hyvä niin.
Perheenäiti itsekin ja tyytyväisiä olemme seksi-elämäämme ieheni kanssa.
Ihan vaan olen usealta PERHEELLISELTÄ mieheltä kuullut tästä asiasta ja moni sanoo hakevansa sitä mitä kotoa ei saa muualta. Ja moni nainen sanoo itse, että voin mä sen antaa pikkasen panna mutta ei mua oikeen kiinnosta.
Moni nainen luulee , että kananperse tukka ja kerran viikossa lahnasekstailu on miehelle riittävää , juu ei ole. Tämä kannattaa monen äidin itselle selvittää. Hieman panostusta seksiin ja rohkeempaa otetta. Siitä seksistä kun pitää itsekin nauttia ja kokeilla jotain muutakin kun lähetyssaarnaajaa ;)
ap
jota et tunnu tietävän: pettävät miehet eivät näille yhden yön suhteilleen/sivusuihteilleen kerro aina totutta. Haukutaan sitä omaa vaimoa, jotta saadaan tämä toinen nainen "heltymään" ja miellyttämään. Ja sitähän tyhmät naiset sitten tekevät, kun saavat pönkitystä "minähän olen ja haluan olla parempi kuin tuon oma vaimo!" (joko sängyssä, tai sitten vaan antamalla sellainen kuva itsestä, että "MÄ olenkin tosi unelmanainen!")
Kertoo heikosta itsetunnosta, miehiltä haetaan ihailua ja sitä kautta pönkitystä omanarvontunteelleen. Eikä osata yhtään kyseenalaistaa sitä, että tämä pönkitys voi olla täysin valheellista. Miehet osaa olla kieroja, kyllä ne tietää mitä naiset haluaa kuulla.
Mun rajat menee eritteissä. En ole kiinnostunut niistä millään tavoin. Voiko olla niin että juuri kakka- ja pissaleikit ovat sitä mitä hän haluaa?
Menetänkö mieheni uskollisuuden tämän rajoittuneen seksuaalisuuteni takia?
panna vaimoaan perseeseen ja sen jälkeen kusta tämän päälle, olisi myös halunnut vaimonsa juovan virtsaansa. Ihmetteli ja voivotteli sitten sitä, kuinka vaimo ei suostu moiseen, ja kertoi etsivänsä naisia, jotka suostuvat tähän.
Ap, kiinnostaisko, voin antaa yhteystietosi hänelle tai toisinpäin? :D
(ja tää on ihan oikeasti täysin totta!)
Ihan vaan olen usealta PERHEELLISELTÄ mieheltä kuullut tästä asiasta ja moni sanoo hakevansa sitä mitä kotoa ei saa muualta. Ja moni nainen sanoo itse, että voin mä sen antaa pikkasen panna mutta ei mua oikeen kiinnosta.Moni nainen luulee , että kananperse tukka ja kerran viikossa lahnasekstailu on miehelle riittävää , juu ei ole. Tämä kannattaa monen äidin itselle selvittää. Hieman panostusta seksiin ja rohkeempaa otetta. Siitä seksistä kun pitää itsekin nauttia ja kokeilla jotain muutakin kun lähetyssaarnaajaa ;)
ap
mutta mistä sä päättelet, että ne pari perheenisää jotka on sulle löpissyt mitä sattuu, on jotenkin kattava otanta kaikista maailman miehistä? Ja toiseksi, etkö sitä raukka tiedä, että miehet (ja naiset) sanoo ihan mitä niitä itseään huvittaa saadakseen mitä haluaa. Tietenkin toista naista (tai miestä) vikitellessä sanotaan, että kotona on kauhea luuska joka ei anna! Ei tietenkään sanota, että sinua paljon upeampi pakkaus ja seksikin on hyvää, haluan sitä vain lisää..!
Samoin jos sinun kaveripiirisi naisia ei kiinnosta seksi, se ei kerro mistään muusta kuin sinun kaveripiirisi naisista.
Lisäksi harvat miehet ovat vaimonsa kanssa hiusten takia, uskomattoman idioottimainen ajatus. Ja hiusmakujakin on monia, esimerkiksi minun mieheni ei pidä minun puoleen selkään ulottuvista vaaleista hiuksistani, vaan tykkäisi lyhyistä enemmän. Ei hän silti sen takia vieraisiin lähde :O
Entä mitä ihmettä nämä neuvot nyt ovat, "hieman panostusta seksiin ja rohkeempaa otetta"? Miksi kuvittelet, että sitä ei ole? Miksi kuvittelet, että sitä pitäisi olla (enemmän)? Mitä tapahtuu, jos ei ole? Mitä ihmettä se sua liikuttaa???
Viimetteeksi vielä, en tajua miksi av-mammojen pitäisi haluta seksiä sinun miehesi kanssa ja kuten hän haluaa? Eiköhän tärkeintä ole, että jokaisella parilla on sellaista seksiä, mitä he itse haluavat, oli se sitten millaista tahansa.
MIES ja epätoivoisesti yrittää saada vaimoltaan haluamaansa pelottelemalla täällä, että muuten miehet käy vieraissa.
MIES ja epätoivoisesti yrittää saada vaimoltaan haluamaansa pelottelemalla täällä, että muuten miehet käy vieraissa.
Aika noloo, kun ei menny läpi!
Tässäpä av:n otos. Tulos: naisia ei nappaa laittaa itseään, ovat laiskoja eivätkä välitä kauneudenhoidosta! Toista se on Venäjällä.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…
Tässäpä av:n otos. Tulos: naisia ei nappaa laittaa itseään, ovat laiskoja eivätkä välitä kauneudenhoidosta! Toista se on Venäjällä. <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…;
Akkasi venäjältä!
Voi kyllä on tiedossa mitä meillä halutaan *huhhuh*. Ja sitä kyllä myös toteutetaan...
oletko mielenterveyskuntoutuja? Sain sellaisen vaikutelman.
??????? ??????? ? ???? ????? ????????
kun ne miehet puhuvat sinulle mieluummin seksihaluistaan kuin vaimoilleen? Kun ei me kerran tiedetä...
En mä kyllä jaksaisi syttyä ruikkuvauvasta, joka menee itkemään jollekin muijalle, että vaimo ei leiki yhtä kivaa leikkiä, niin että varmasti meen kyllä yhen toisen tytön kanssa kaivelemaan peräreikiä pystyasennossa, kun sillä on niin nätti tukkakin.
Tässäpä av:n otos. Tulos: naisia ei nappaa laittaa itseään, ovat laiskoja eivätkä välitä kauneudenhoidosta! Toista se on Venäjällä.
<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1567920/mikset_laita…;
1) haisee hieltä silloin tällöin töidensä jälkeen (miksi ei käy vaivihkaa ennen kotiintuloa peseytymässä ja laita heti dödöä, ennenkuin tulee mun näköpiiriin?!)
2) parta on välillä ajamatta, joskus parikin päivää putkeen!
3) kulkee joskus likaisissa vaatteissa, eikä välitä vaikkei yläosa sopisi alaosan kanssa
4) omistaa (ja käyttää!) muutamia kalsareita, joissa on reikiä!! ja toiset ovat kulahtaneet hiestä, väri lähtenyt!
5) ei suostu käyttämään boksereita, vaikka tykkäisin ennemmin nähdä mieheni niissä
6) hän kaljuuntuu, eikä aio silti mennä otattamaan hiussiirrännäisiä
7) hän ei käy salilla treenaamasssa, maha on löysä
Eiks oo kauheeta!!!
(Ja aattele, mä rakastan sitä silti!)
ei meille naisille miehen ulkonäkö ole ollenkaan niin tärkeä kuin naisen on miehelle! Naiselle on tärkeämpää: charmi, huumori, voimakkuus, valta.
Moni mies rakastaa ja kunnioittaa omaa vaimoansa niin paljon ettei edes mitään perverssiä pyydä/halua. On se hyvä, että sinä olet olemassa ja annat vetää perseeseen ja sun päälles saa vaikka pissata ja vääntää tortut :)
että täällä ei olisi vain kerran viikossa vaan joka päivä joku kolme kertaa ainakin...eikä mitään lahnailua