Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä ihmisiä, jotka eivät ole Facebookissa?

Vierailija
24.02.2012 |

Mistä syystä ET ole Facebookissa?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedustelupalvelut tietävät minut nimeltä ja naamalta.

Olette kai kuulleet kasvojentunnistusohjelmasta? Jos teidän kuvanne on omalla nimellä olevassa profiilissanne, teillä ei ole enää yksityisyyttä. Olette myyneet itsenne FB:lle.

Teidät voidaan jäljittää joka paikkaan. Jos teillä on vielä älypuhelin, siinä olevan GPS:än avulla myös reaaliaikainen olinpaikkanne on yleistä tietoa.

Minä pidän yksityisyydestäni kynsin ja hampain kiinni.

Vierailija
22/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri kukaan sukulaiseni, kaverini, työkaverini tai tuttuni ei ole. En tiedä, että miksi he eivät ole, kun joukossa on kaiken ikäistä porukkaa, että ei ainakaan voi sanoa, että he ovat niin vanhoja, ettei heitä kiinnosta oppia käyttämään tietokoneita, internettiä tai Facebookkia.

Jos koko muu lähipiirisi ei ole? Kenelle sinä siellä sitten asioistasi levittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google yhdistää kaikki tietonsa eri palveluista samaan rekisteriin. Joka paikassa yritetään kerätä tiedot kaikista yhteen ja samaan rekisteriin.

Tämän kaiken takana on pyrkimys täydelliseen kontrolliin kansalaisista. Vielä puuttuu yksi hallitus, yksi raha ja mikrosiru.

Vierailija
24/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaiken takana on pyrkimys täydelliseen kontrolliin kansalaisista. Vielä puuttuu yksi hallitus, yksi raha ja mikrosiru.

Kuulostaa skitsolle, mutta...

Vierailija
25/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaista miksi pitäisi olla? Tähän mennessä en ole sitä tarvinnut enkä tiedä mihin tarvitsisin. Voitko kertoa miten mä siitä hyötyisin?

Vierailija
26/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoidista ajattelua, mutta totta

Kuulostaa skitsolle, mutta...

Mutta eikö maailma olekin aika hullu paikka? Eli sinänsä ei ollenkaan kaukaahaettua.

Vierailija
27/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kuitenkin ärsyttää nämä jotka lähes aggressiivisesti tulevat kyselemään miksen ole Facebookissa. Heitä tuntuu ärsyttävän kun kaikki eivät halua elää heidän tyylillään. Jotkut jopa vaikuttavat siltä, että olisivat katkeria minulle kun en ole liittynyt Facebookiin. Vähän sillä tyylillä, että itse ovat paineen alla liittyneet ja nyt vituttaa. Heitä ärsyttää, kun joku pärjää ilman Facea...

Ja ei, en koe olevani mitenkään tosi hieno erilaisuudentavoittelija.

Vierailija
28/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua jakaa mielipiteitäni enkä tietojani kaikkien luettavaksi

Vierailija
29/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo jääny mistään paitsi kaikkien näiden facebookin vuosien aikana. Tuskin jään tulevaisuudessakaan.

Vierailija
30/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua jakaa mielipiteitäni enkä tietojani kaikkien luettavaksi

Niin samaa mieltä!

Vierailija
31/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytäkää edes yksi vakavasti otettava ihminen joka chättäilee naamakirjassa

Vierailija
32/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perheen teinit on :) Mua ei kiinnosta ja eihan tarpeeksi tulee muutenkin netissä surffattua.

Vierailija
33/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään. Kukaan oikeasti moderni edelläkävijä ei ole siellä. Kukaan, joka vähänkään tietää enemmän asioista ja tietoturvasta ei siellä ole.

Vierailija
34/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sähköpostia, puhelinta ja ihan naamatusten tapaamista yhteydenpitovälineinä. En nyt ole mitenkään fb vastainen mutta ei vaan ole kiinnostanut tippaakkaan, mitä minä siellä?? Periaatteessa voisin vastustaa kaikkia "epäaitoja" yhteydenpitotapoja, mutta vähäinenkin yhteydenpito on yhteydenpitoa joten kaiketi hyväksi.

Vierailija
35/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeksi päivittänyt seinääni vuosi sitten, en ymmärrä niitäkään jotka kauhealla tohinalla ja vohkaamisella lopettavat palvelun käyttämisen. Tai vielä suuremmalla äänellä eivät kuulu siihen ollenkaan.

Vierailija
36/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös esim. dementoitunut 98-vuotias mummoni ja 1-vuotias lapseni.

Vierailija
37/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole FB:ssa enkä aio liittyä ellei ole jostain syystä joskus pakko. Ei kiinnosta. Olen koneella muutenkin ihan tarpeeksi. Lisäksi FB tuntuu olevan monenlaisten harmien lähde.

Vierailija
38/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hieman päälle kolmekymppisiä, lapsettomia ja sosiaalisia ihmisiä pk-seudulta. Mutta eipä naamakirja kiinnosta.

Vierailija
39/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omistanut 150 kaverin piiriä kouluaikona, en halua nytkään (virtuaalisesti). Kammoan kaikkea virtuaalihömppää, johon painostetaan.

Vierailija
40/104 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan juuri siksi ei olekaan (tietää FB:n taustoista enemmän kuin kadulta reväisty ummikko).

Miksi ylipäätään pitäisi olla FB;ssä, jos ei itse sille mitään tarvetta koe? Näin nelikymppisenä osaa onneksi miettiä ihan itse sitä, mitä sitä elämässään tarvitsee ja mitä ei. Jos jonain päivänä koen FB:n välttämättömäksi, niin ehkä sitten liityn, muuten en.

En ole FB:ssa enkä aio liittyä ellei ole jostain syystä joskus pakko. Ei kiinnosta. Olen koneella muutenkin ihan tarpeeksi. Lisäksi FB tuntuu olevan monenlaisten harmien lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi