Siis ihan EVVK tyyppi luulee et mä stalkkaan sitä FB:ssä!
Uskooko ihmiset ihan oikeesti noihin juttuihin, et ota selvää kuka on vieraillut profiilissasi yms?
Ärsyttää kun yksi mies, jonka profiilissa en todellakaan ole koskaan ikinä vieraillut, luulee nyt et käyn hänen profiilissaan joka päivä :O Eli siis suorastaan stalkkaan!!!!
YÄÄÄÄH!!
Kommentit (9)
ja postasi asiasta mulle.
Ja mähän käy todella harvoin facebookissa! Eikä mulla edes ole tapana tarkkailla toisten profiileja, koska mua EI KIINNOSTA! EI TODLLAKAAN!!!
Mieluummin tapaan ihmisiä livenä!
ap
Ja siis selittää änille ihan maapallon tyhmimmillekin ja yksinkertaisimmillekin ihmisille, että ne stalkkaus huojaukset siellä FB:ssä ei ole totta!
Huoh!
Kohta varmaan vaimo alkaa lähetteleen mulle vihapostia.
Sitä odotellessa....
ap
yksi miesluulee ihan samaa musta, mut pahinta tässä on se, et nyt se kuvittelee, et meillä on jotain juttua. hyi saatana.
yksi miesluulee ihan samaa musta, mut pahinta tässä on se, et nyt se kuvittelee, et meillä on jotain juttua. hyi saatana.
Tääki luulee et stalkkaan koska oon muka kiinnostunut. Voisko joku oikeesti kertoo näille tyypeille et se ei ole totta! Ihan hirveetä!
Enkä kehtaa poistaa ystävistä, koska tiedä mitä se sitten kuvittelee!!!
Hullua!
Kun joku pastesi seinälleen jonkun "googlen hakutuloksen" omasta nimestään, että häntä oli kuukauden aikana haettu suoraan omalla nimellänn (eli "matti meikäläinen") 3500 jotain kertaa :D Ja kysyi vielä että "siis voiko tämä olla totta?" Ja just joku tuttu laittoin että minua on katsottu vain tämän päivän aikana 45 kertaa! Siis joskus aamukasilta. Joo ihan varmasti just näin on. Tampioidiootit.
Kun joku pastesi seinälleen jonkun "googlen hakutuloksen" omasta nimestään, että häntä oli kuukauden aikana haettu suoraan omalla nimellänn (eli "matti meikäläinen") 3500 jotain kertaa :D Ja kysyi vielä että "siis voiko tämä olla totta?" Ja just joku tuttu laittoin että minua on katsottu vain tämän päivän aikana 45 kertaa! Siis joskus aamukasilta. Joo ihan varmasti just näin on. Tampioidiootit.
ja mun eksä itse halusi mut kaveriks naamakirjas ja nyt kuullu että hän juoruu että mä stalkkaan häntä,mut auta armias kun napsautan hänet pois kaverilistalta,alkaa kauhea kysely miks poistit!!
Tuntuu että itse vakoilee mua,mutta onneksi seinäjuttuja ja kaverilistankin saa piiloteltua;)
Mitähän sen vaimokin nyt ajattelee??? :O? Siis jos se mies on rehvastellut sille et X käy stalkkaamassa mua mun FB profiilissani :(
SIis voi, että tää maailma on täynnä yksinkertasia ihmisiä !!!