Englannissa oma Salsa Pasion, kuvatkin julkaistaan toisin kuin meillä
Kommentit (24)
pedofiili on henkilö, joka on sekaantunut lapsiin. Jos pedofiilia nimittää pedofiiliksi, hänen kunniaansa ei loukata toteamalla tosiasiaa. Aivan kuin jos varasta kutsuu roistoksi, ryöväriksi tai voroksi, ei siinä loukata kunniaa, vaikka termi ei löydy rikoslaista.
Kunnianloukkaus pedofiiliksi nimittelystä ei etene syytteeseen, jos pedofiili tuomitaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Kuka vaan voi keskustelussa puhua pedofiilista aivan kuin puhuu toisesta rikollisesta roistona tai lääkesurmaajana.
Minulla on 15-vuotias tyttö, joka on aivan täysin lapsi. Hän ei ole vielä edes harkinnut tekevänsä lähempää tuttavuutta oman ikäistensä poikien kanssa saati sitten naiskentelevansa aikuisten kuubalaismiesten kanssa.
Monet hänen samanikäiset kaverinsa (harrastavat rankkaa urheilua) ovat aivan pikkutytön näköisiäkin.
[
Pedofilia on seksuaalinen taipumus, jossa seksuaalinen halu kohdistuu yksinomaan esimurrosikäisiin tai sitä nuorempiin lapsiin. Tuon salsakoulun opettajat (ainakaan heistä ne, jotka ovat todistetusti harjoittaneet seksiä teinien ja aikuisten kanssa) eivät siis missään tapauksessa ole pedofiileja. Se, mitä rikosnimikettä heidän teoistaan kannattaa käyttää, selviää puolestaan aikanaan oikeudessa.
Ei noin vaan pedofiilin halu kohdistuu lapsellisiin piirteisiin. Kyseessä on siis pedofiili jos uhri on lapsekkaan näköinen ja oloinen, vaikka olisikin murrosikäinen
Itse olen normaalissa parisuhteessa elävä, yli 30-vuotias heretonainen, enkä ole koskaan ollut seksuaalisesti kiinnostunut itseäni nuoremmista.