Lue keskustelun säännöt.
Onko paniikkihäiriö mielenterveyshäiriö?
Kommentit (3)
Ei "normaali" sairasta yhtään mitään, eihän esim flunssakaan olen ihmisen normaalitila, tai katkennut jalka, eikä tosiaan myöskään paniikkikohtaus tai diabetes tai edes huono värinäkö. Silmälasien tarve sen sijaan alkaa jo olla, sitä on nykyään reippaalla enemmistöllä ihmisistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
avaukseni. Tarkoitin lähinnä niin että onko paniikkihäiriötä sairastaVILLA YLEENSÄ MYÖS MUITA PSYYKKEEN HÄIRIÖITÄ KUTEN MASENNUSTA ALAKULOISUUTA sori ahdistuneisuutta tms. Ja siis kun itsellä raskauden jälkeen on taas vanha vaiva palannut ja juuri mietin kuinka "hullu" olen... (ja siis itsellä kaikki oireet tulevat yleensä menkkoja odotellessa pahimpina)
Se on mielenterveyshäiriö, ei siis fyysinen vaan psyykkinen sairaus.