Taisin anoppin tehä virheen
Miniäni ja poikani olivat synnyttämässä ja minun oli määrä hoitaa heidän koira.Koiraa hoitaessa sain päähänpiston ja siivosin koko talon lattiasta kattoon.Sitten vielä sinä päivänä kun nuori perhe pääsi kotiin,olin siellä heidän kotonaan vastassa...Voih,olinko liian tunkeileva?Miniäni ilmeestä olisin voinut päätellä että olin...-anoppi-
Kommentit (46)
Kyllä olis ärsyttänyt. Mua ei siivoaminen haittais, paitsi jos olisit penkonu joka paikan. Tai no ehkä vähän. Mutta heillä tietenkin oikeus päättää kuka kotia siivoa. Olisin kyllä ärsyyntyny. Ensimmäinen riita pariskunnalla vauvan saamisen jälkeen - sinusta. :(
Kyllä olis ärsyttänyt. Mua ei siivoaminen haittais, paitsi jos olisit penkonu joka paikan. Tai no ehkä vähän. Mutta heillä tietenkin oikeus päättää kuka kotia siivoa. Olisin kyllä ärsyyntyny. Ensimmäinen riita pariskunnalla vauvan saamisen jälkeen - sinusta. :(
Pääsikö miniä ensimmäisenä kahvinkeittoon ja hyysäämään anoppia, kun kotiutuu synnytyslaitokselta?
tietty se ois kyllä periaatteessa miehen tehtävä siellä siivota kun siellä on luultavasti minun poissa ollessa sotkenutkin...
Minusta oli aivan ihanaa tulla laitokselta kesällä kotiin kun anoppi ja miehen sisko oli hoitanut meidän repsottavat kukkasmaat ja minä kun vihaan yli kaiken pihahommia...
Koti on jokaiselle henkilökohtainen ja ajatus siitä, että anoppi siivoaisi meillä, saa karvani pystyyn. Ja vauvan kanssa hormonihöyryissä kotiintuloon ei todellakaan toivo anoppia todistajaksi.
anoppi olis siivonnut meillä olessani sairaalassa synnytyksen jälkeen.
Oli mukava palata puhtaaseen kotiin, kun isäntä ei hirveesti kotona sen viikon aikana ollut ja sen ajan mitä oli, niin ei todellakaan siivonnut.
Mut mä tykkään muutenkin mun anopista. :)
jos joku olis käyny siivoamassa talon. Likapyykkejä ei tarvitsisi tonkia, mutta muuten kaikki kävis. En olisi kuitenkaan tykännyt, että anoppi olisi odottelemassa, kun kotiudumme sairaalasta. Siivous kelpaisi, mutta kotiin haluaisin tulla perheen kesken. Joo niin itsekäs olen...