Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illalla menen tapaamaan salarakasta, kun vie lapsia harkkoihin

Vierailija
24.02.2012 |

Pojan treenit kestävän 2 h, joten mies tulee luokseni illalliselle kuuden jälkeen. Ihanaa kaksi tuntia laatuaikaa rakkaani kanssa. ;)

Sitten lähetän miehen hehkuvana ja onnellisena omaan sänkyynsä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakas on niin kaukana että ei nähdä kuin muutaman kerran vuodessa :(

mutta puhelin käy kuumana joka päivä :D

Olin myös ulkomailla asuvan miehen kanssa, joka kuitenkin petti minua. Minäkin tosin petin häntä, joten väliäkös tuolla..

Mies haluaisi jättää vaimon, koska minua olisi kuulemma paljon mukavampi esitellä työtilaisuuksissa kuin vaimoaan.:D Mies sanoi vain, että tarvitsisi varoa ettei joku vielä isompi kiho nappaa minua.

ap

Vierailija
22/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisit vielä niitä poikia. :(

Sanotaan vaikka näin, että pojat ovat molemmat 4 v sisään aikuisia, joten en ole heistä huolissani. Vaikuttavat mukavilta pojilta. Jos miehelleni ja hänen vaimolleen tulisi ero, niin olisin niin salskeille nuorille miehille mielelläni äitipuolena. :)

ap

Paneksä sitte 4v päästä niitäki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vapaan kihon nappaaminen, se onkin jo taidetta

Vierailija
24/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka näin, että pojat ovat molemmat 4 v sisään aikuisia, joten en ole heistä huolissani. Vaikuttavat mukavilta pojilta. Jos miehelleni ja hänen vaimolleen tulisi ero, niin olisin niin salskeille nuorille miehille mielelläni äitipuolena. :)

ap

Kun on kerran maistanut komean ja vaikutusvaltaisen toimiturjohtajan k***a niin ei halua muuta, etenkään nuorempien..:p Vahinko, ettei miehen vaimo arvosta tätä puolta miehessä.

ap

Vierailija
25/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kun on kerran maistanut komean ja vaikutusvaltaisen toimitusjohtajan k***a niin ei halua muuta, etenkään nuorempien..:p Vahinko, ettei miehen vaimo arvosta tätä puolta miehessä.

ap

Vierailija
26/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten onni että toi mun ukko on vaan duunari, niin et innostu sitä viemään, totta kai saisit jos vaan tahtoisit ja sitä rataa :D

Vierailija
27/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kun on kerran maistanut komean ja vaikutusvaltaisen toimitusjohtajan k***a niin ei halua muuta, etenkään nuorempien..:p Vahinko, ettei miehen vaimo arvosta tätä puolta miehessä.

ap

Kalaa?