Illalla menen tapaamaan salarakasta, kun vie lapsia harkkoihin
Pojan treenit kestävän 2 h, joten mies tulee luokseni illalliselle kuuden jälkeen. Ihanaa kaksi tuntia laatuaikaa rakkaani kanssa. ;)
Sitten lähetän miehen hehkuvana ja onnellisena omaan sänkyynsä.
Kommentit (27)
myös loistavaa loimulohta. On menossa perheineen lappiin ensi viikolla ja mietimme, että jospa tulisin mukaan salaa.. Voisi sitten tehdä loimulohta ja tarjota "tuntemattomalle" tulella istujalle palasen..
Kokeilkaa tämä on ihanaa!
ap
Mekin tullaan loimulohelle! Haaveilen ihan hirveesti tj:n isosta kalasta!
myös loistavaa loimulohta. On menossa perheineen lappiin ensi viikolla ja mietimme, että jospa tulisin mukaan salaa.. Voisi sitten tehdä loimulohta ja tarjota "tuntemattomalle" tulella istujalle palasen..
ap
Mekin tullaan loimulohelle! Haaveilen ihan hirveesti tj:n isosta kalasta!
Mitä se ylipainoinen av-mamma siellä kitisee?Hanki säkin joku tasoisesi salarakas ja rentoudu.
ap
ap sinäkin oma ukko niin ei tarvi netissä kirkua ja haastaa riitaa
sori, en kadehdi yhtään. mutten kyllä säälikään
ehkä säkin saat joskus vielä jonkun, joka jää sun viereen koko yöksi, eikä vaan pikapaneskele.
Ristiriitaista kerrontaa jostain syystä.
...pestä pyykkiä. Entäs muut?
Meen vanhemmilleni siks aikaa kun mies menee pojan harkkoihin kuudeks, ovat pari tuntia.
Joo, tavallaan. :)
Miehellä on kaksi poikaa, joista menee kaverilleen yökylään suoraan omista harkoistaan. Yleensä meillä on pikapano ja mies ehtii olemaan vain tunnin.. Tänään on toisin!
Ostin eilen uudet alusvaatteet miestä varten, hrrr! Olen myös laihduttanut 5 kg vaikka olen ennestään hoikka, koska mies tykkää sorjista. Ihan olla mieliksi komealle rikkaalle miehelle!
Vakavaa suhdetta en kaipaa..
Et tiedoksi vaan T, sun mies ei oo ollu työmatkalla vaan talvilomalla! Meillä on ollut aivan ihana viikko!
aattelin ihan vaan kans ehkä pestä pyykkiä, mies menee illaksi töihin, katsotaan ehkä muksun kanssa piirretty ja syödään perunalastuja
huomenna vois laittaa jotain hyvää ruokaa ja avata viinipullon sen oman ukon kanssa
....haisee jo aika pahasti porvoolle täällä...mutta kai joku tuostakin iloa päiväänsä saa
....haisee jo aika pahasti porvoolle täällä...mutta kai joku tuostakin iloa päiväänsä saa
Taas yksi joka ei kestä ajatusta, että harrastan kiihkeää seksiä miehesi kanssa kun mies on katsomassa vanhemman poikansa harkkoja.. as if!
Saan kutkuttavia kiksejä siitä, kun hiippailen hallille ja menen sisään, katselen hetken matsia ja olen kuin en tuntisikaan miestä..nam! Sitten kipin kapin autolle ja 80 km/h minun luokseni pussailemaan..
ajattelisit vielä niitä poikia. :(
Sanotaan vaikka näin, että pojat ovat molemmat 4 v sisään aikuisia, joten en ole heistä huolissani. Vaikuttavat mukavilta pojilta. Jos miehelleni ja hänen vaimolleen tulisi ero, niin olisin niin salskeille nuorille miehille mielelläni äitipuolena. :)
ap
Ne on ihan liian nuoria!
Sanotaan vaikka näin, että pojat ovat molemmat 4 v sisään aikuisia, joten en ole heistä huolissani. Vaikuttavat mukavilta pojilta. Jos miehelleni ja hänen vaimolleen tulisi ero, niin olisin niin salskeille nuorille miehille mielelläni äitipuolena. :)
ap
ihan olet onnellinen asemaasi ja mitään vakavaa et tahdo, mutta äitipuoleksi voisit tarkemmin ajatellen kyllä ryhtyä :D
voi voi, yritä nyt hyvä ihminen hankkia ihan oma elämä
mun rakas on niin kaukana että ei nähdä kuin muutaman kerran vuodessa :(
mutta puhelin käy kuumana joka päivä :D
:D :D jo olet nais parka sekaisin
ap